پکیج های مدیریت ارتباط با مشتریان

در اینجا شما میتوانید پکیج های مختلف را مقایسه و بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید

در تمامی پکیج ها هزینه تنها یکبار از شما دریافت میگردد و بعد از اتمام پشتیبانی رایگان شما میتوانید پکیج های پشتیبانی خریداری نمایید

تخفیف ویژه استارت آپ

اگر شما صاحب استارت آپ نوپا هستید و میخواهید به صورت حرفه ای مشتریان خود را رصد نمایید ما برای شما تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته ایم ! شما میتوانید پکیج های ما را حداکثر با ۲۰ درصد تخفیف خریداری نمایید !

لیست قیمت خرید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فارسی

ویژگی های کلیدی

با کلیک بر روی دکمه اطلاعات میتوانید از کارایی ماژول اطلاعات کسب کنید

پکیج شروع

۳۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال

درخواست دمو

پکیج حرفه ای

۷۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال

درخواست دمو

پکیج شرکتی

۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال

درخواست دمو

پکیج سازمانی

۱۴۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال

درخواست دمو

تعداد کاربر

تعداد کاربرهای سیستم

۱۰۰ کاربر

نامحدود

نامحدود

نامحدود

ورود اطلاعات از دیگر نرم افزار ها

ورود اطلاعات مشتریان شما از دیگر نرم افزار های سازمانی

بخش بازاریابی

فرآیند هایی از قبیل بانک اطلاعاتی مشتریان ، مدیریت سرنخ ، مدیریت مشتریان ، فرصت های فروش

ایجاد سرنخ ها

سرنخ عبارت است از افرادی که با شما ارتباط برقرا کرده و هنوز مشتری سیستم شما نشده اند

مخاطبین و سازمان ها

ایجاد پرونده برای مشتریان و اتفاقاتی و رویداد هایی که برای مشتریان شما و سارمان های در ارتباط با شما در سیستم در جریان است

ایجاد کمپین ها تبلیغاتی

امکان تعریف کمپین های تبلیغاتی مختلف نمایشگاهی،محیطی و…. قابلیت تعریف نوع کمپین مرتبط با مشتری و محصول قابلیت سفارشی سازی فرم های مرتبط با کمپین ها با فیلدها و مقادیر دلخواه تجزیه و تحلیل نرخ بازگشت سرمایه بازاریابی برای هر کمپین تبلیغاتی

فرصت های فروش

امکان ایجاد فرصت های فروش بصورت نامحدود با قابلیت ایجاد با فیلدهای سفارشی و مقادیر دلخواه قابلیت تعریف مراحل فروش امکان مدیریت و عارضه یابی فروش با استفاده از قیف فروش امکان تعریف مقادیر و درصد موفقیت فرصت های فروش قابلیت ایجاد پرونده برای هر فرصت فروش بصورت مجزا

چرخه کاری سرنخ ها

تعریف اتفاقاتی که برای سرنخ شما در جریان است تا سرنخ به مشتری شما تبدیل گردد

مدیریت بخش فروش

گردش کار اختصاصی برای مدیری فروش و وظایفی که برای پرسنل فروش تعریف شده است

وظیفه برای مشتریان

ایجاد وظیفه و رویداد برای مشتریان و ارجاع به دیگر پرسنل

رصد بازاریابان

رصد و کنترل بازاریابان و ارجاعیات آنهت

پرونده های فروش محصول

ایجاد پرونده های فروش محصولات و ثبت اطلاعات و تغییرات محصولات در یک پرونده و قابل ارائه برای مشتریان

ثبت موقعیت مخاطب

ثبت موقعیت جغرافیایی مخاطب و سازمان به همراه گزارش گیری

قیف فروش

قابلیت مشاهده قیف فروش از میزان فروش هر کدام از پرسنل بصورت مجزا امکان مشاهده فرصت های فروش مرتبط با هر مرحله از فروش مشاهده قیف فروش بصورت زمانبندی شده محاسبه و نمایش قیف فروش بر اساس میزان درآمد

ایجاد پیش فاکتور

امکان درج سند برای هر پیش فاکتور قابلیت ثبت سفارش فروش،مرتبط با هر پیش فاکتور امکان ورود و خروج اطلاعات از فایل اکسل امکان تبدیل پیش فاکتور به فاکتور ضمن حفظ پیش فاکتور قابلیت خروجی گرفتن از پیش فاکتور با فرمت PDF

ارزیابی تیم فروش

ایجاد گزارشات اختصاصی از بخش فروش

تامین کنندگان

ایجاد پرونده های اختصاصی از تامین کنندگان

ایجاد فاکتور

امکان ایجاد فاکتور با فرمت دارایی و با قابلیت درج مالیاتهای مختلف،تخفیفات،حمل و نقل و… امکان درج فاکتور در پرونده مشتریان امکان درج فعالیت،وظیفه،رویداد مرتبط با هر فاکتور بصورت مجزا و با قابلیت ارجاع امور به پرسنل امکان درج اسناد بصورت مجزا برای هر فاکتور

انبارداری

قابلیت تعریف محصولات و سرویس ها با امکان دسته بندی امکان سفارشی سازی فرم مربوط به محصولات و سرویس ها با پارامترهای دلخواه امکان درج تاریخ شروع و پایان پشتیبانی برای هر محصول و سرویس بصورت مجزا امکان زمانبندی آغاز و پایان فروش هر محصول و سرویس بصورت مجزا

سرویس ها

ایجاد سرویس های اختصاصی از خدمات شما و درج در پیش فاکتور و فاکتور

دفترچه های قیمت

قابلیت تعریف دفاتر قیمت برای دسته بندی های مختلف مشتریان قابلیت درج قیمت های متنوع برای هر محصول و سرویس و مشتری بطور مجزا امکان تعریف پورسانت و تخفیف برای همکاران و نمایندگان

پرونده های فروش

پرونده های اختصاصی از مراحل فروش به همراه فروش هایی که بعد از ارسال فاکتور اتفاق افتاده است ، ارسال گزاراشات اختصاصی به ایمیل

سفارش خرید

امکان ایجاد سفارش خرید مرتبط با مخاطبین،انبار،سازمان ها و… امکان سفارش سازی فرم های مرتبط با سفارشات خرید با پارامترها و مقادیر دلخواه امکان ایجاد کد رهگیری مرتبط با هر سفارش خرید امکان انتخاب تامین کنندگان مرتبط با هر سفارش خرید قابلیت تعریف روش حمل و نقل و انتخاب روش برای هر سفارش خرید بصورت مجزا

سفارش فروش

ایجاد سفارشات فروش به همراه ارجاع به دیگر کاربران و ایجا کد رهگیری و گردش کاری اختصاصی

مدیریت بخش پشتیبانی

پشتیبانی مشتریان از طریق راه ارتباطی ارائه شده و سیستم تیکتینگ

مدیریت قراردادهای پشتیبانی

قابلیت ایجاد قراردادهای مختلف(پشتیبانی،خدماتی،اجرایی و…) قابلیت درج قراردادها در پرونده مشتریان امکان ایجاد یک پرونده برای هر قرارداد قابلیت کد بندی،زمانبندی،اولویت بندی،تعریف دوره های تکرار قراردادها امکان سفارشی سازی مقادیر و پارامترهای قراردادهای خدمات قابلیت درج اسناد (با تمامی فرمت ها) مرتبط با هر قراداد و درج در پرونده همان قرارداد امکان درج تیکت های مرتبط با هر قراداد و درج در پرونده همان قراداد قابلیت مشاهده تاریخچه بروز رسانی ها و عملیات های انجام شده توسط کاربران بر روی هر قرارداد

سیستم ارسال تیکت

ارسال تیکت بین مشتری و سازمان به همراه ارجاعیات به واحد های مختلف

پایگاه دانش

قابلیت تعریف پرسش و پاسخ بصورت نامحدود امکان مشاهده پرسش و پاسخ توسط مشتری در پرتال مشترکین امکان دسته بندی پرسش و پاسخ ها امکان ایجاد یک پرونده مجزا برای هر پرسش و پاسخ قابلیت درج یادداشت های یادآوری و … مرتبط با هر پرسش و پاسخ و درج در پرونده ی همان پرسش و پاسخ

مدیریت پروژه

تعریف پروژه به تفکیک نوع آن (مطالعاتی، طراحی، اجرایی، پشتیبانی و …) امکان ایجاد یک پرونده مجزا برای هر پروژه امکان درج یادداشت در پرونده هر پروژه امکان درج پروژه در پرونده مشتریان قابلیت تعیین بودجه برای هر پروژه قابلیت تعریف وظیفه برای پروژه با امکان اولویت بندی و ارجاع به پرسنل با امکان رهگیری قابلیت دسته بندی پروژه ها امکان تعریف نقاط عطف پروژه ها امکان ثبت میزان پیشرفت پروژه به همراه گانت چارت

فاز های پروژه و وظایف

تعریف فازهای مختلف پروژه به همراه ارجاعیات و تاریخ و امکانات شخصی سازی برای سازمان ها

تعریف سازمان های متعدد

ایجاد سازمان های متعدد و کنترل توسط یک نرم افزار | مناسب هلدینگ

سطوح دسترسی

قابلیت تعریف سطوح دسترسی برای هر گروه و کاربر بصورت اختصاصی قابلیت تعریف دسترسی به قسمت های مختلف بصورت کلی و جزئی مانند (کاربر فقط دسترسی به شماره تماس مشتری در فرم مربوطه داشته باشد) قابلیت تعریف ویرایش،حذف،ایجاد و یا فقط نمایش هر رکورد بصورت جداگانه در سیستم توسط کاربران و یا گروهها قابلیت تعریف قوانین به اشتراک گذاری اطلاعات توسط کاربران بصورت مجزا برای هر کاربر و یا گروه

مدیریت اسناد

بارگذاری تمامی اطلاعات مرتبط با سازمان به همرها تعریف قوانین به اشتراک گذاری و ارجاعیات و درج در پرونده مشتری

مدیریت ایمیل

امکان ارسال ایمیل از طریق SMTP دریافت ایمیل از طریق IMAP امکان تبدیل ایمیل های ورودی به رکوردهای مختلف در سیستم مانند: سرنخ و تیکت مرتبط سازی ایمیل های دریافتی با رکوردهای سیستم

مدیریت شاخص کلیدی عملکرد

مدیریت KPI سیستم شما توسط نرم افزار و عملکرد های مشتریان و پرنسل شما

گزارشات آماده

امکان ایجاد گزارشات آماری و نموداری از کلیه ماژول های سیستم قابلیت خلاصه سازی داده ها در ویتایگر با استفاده از گزارش گیری قابلیت دسترسی و استفاده از گزارشات از پیش تعریف شده در سیستم قابلیت سفارشی سازی گزارش های ایجاد شده امکان ایجاد گزارشات زمانبندی شده امکان ارسال خودکار گزارشات زمانبندی شده توسط ایمیل قابلیت انجام محاسباتی از قبیل : مجموع،میانگین ، Min ،Max قابلیت گرفتن خروجی گزارش در دو قالب اکسل و CSV

مدیریت گزارشات

امکان ایجاد گزارشات آماری و نموداری از کلیه ماژول های سیستم قابلیت خلاصه سازی داده ها در ویتایگر با استفاده از گزارش گیری قابلیت دسترسی و استفاده از گزارشات از پیش تعریف شده در سیستم قابلیت سفارشی سازی گزارش های ایجاد شده امکان ایجاد گزارشات زمانبندی شده امکان ارسال خودکار گزارشات زمانبندی شده توسط ایمیل قابلیت انجام محاسباتی از قبیل : مجموع،میانگین ، Min ،Max قابلیت گرفتن خروجی گزارش در دو قالب اکسل و CSV

ساخت گزارشات اختصاصی

شما می توانید از فرم های خاص خود در تمامی ماژول های سیستم گزارش های خاص خود را ساخته و بهترین عملکرد را داشته باشید

مدیریت وظایف و رویدادها

امکان ثبت وظیفه برای کاربران و گروههای کاربری با قابلیت دسته بندی امکان سفارشی سازی فرم های مربوط به وظایف با مقادیر و پارامترهای دلخواه قابلیت زمانبندی شروع و سررسید وظایف قابلیت اولویت بندی وظایف قابلیت تعریف یادآوری و دوره تکرار برای هر وظیفه قابلیت درج وظایف مرتبط با هر پرونده (مشتریان،پروژه ها،فاکتورها و …)در همان پرونده

ایجاد فرم های سفارشی

ایجاد فرم های سازمانی شما در سیستم و ارائه گزارش های اختصاصی

تقویم کاری

امکان مشاهده وظائف و رویدادهای مرتبط با کاربر بصورت روزانه،هفتگی و ماهانه قابلیت sync تقویم گوگل با تقویم کاربر و انتقال رکوردها به تقویم نرم افزار امکان ثبت رویداد و وظیفه با قابلیت ارسال یادآوری امکان گزارش گیری از فعالیت های انجام شده بر روی هر رویداد و وظیفه

ایجاد گردش کار

قابلیت تعریف وظایف گوناگون جهت اجرای گردش کار قابلیت افزودن وظیفه ارسال ایمیل خودکار درصورت برقراری تمامی شروط قابلیت افزودن وظیفه در تقویم درصورت برقراری تمامی شروط قابلیت ایجاد رویداد در تقویم درصورت برقراری تمامی شروط قابلیت به روزرسانی فیلدها (هرفیلد اطلاعات جدیدی رابعنوان محتوا دریافت میکند)درصورت برقراری تمامی شروط قابلیت ایجاد واحد یا رکود جدیدی در ویتایگر درصورت برقراری تمامی شروط قابلیت استفاده از توابع سفارشی تعریف شده در سیستم در صورت برقراری تمامی شروط قابلیت مشاهده و استفاده از گردش کار های از پیش تعریف شده در سیستم

جست و جوی پیشرفته

جستجو بر اساس تمامی پارامتر هایی که در سیستم وجود دارد

فرآیند های سازمانی

تعریف فرآیند های سازمانی به همراه چارت سازمانی و اختیاراتی و تعاریفی که برای پرسنل در جریان است

وب فرم

ایجاد وب فرم برای سیستم و قرار دادن کد در سایت جهت تکمیل اطلاعات از طریق سایت و درج در نرم افزار

مدیریت مالیات

تعریق قوانین مالیاتی و کسورات مورد نیاز

پورتال مشتریان

ارتباط دو طرفه با مشتریان به همراه ارسال فاکتور و پیش فاکتور در پنل مشتری

واحد های پولی

تعریف واحد های پولی مختلف

امکان پیاده سازی بین المللی

تعریف زبان های مختلف و گردش کار برای تمامی نقاط دنیا که شما نمایندگی دارید تا بتوانید کنترل کامل و ارتباط پیوسته با دیگر شعبات خود داشته باشید

ایجاد گروه های داخل سازمانی

شما میتوانید گروه سازمانی مختلف ایجاد و گزارشات اختصاصی و تحلیل های KPI از انها دریافت کنید

مدیریت دپارتمان های سازمانی

قابلیت تعریف تیم های مختلف سازمان فروش،بازاریابی،فنی و… امکان افزودن کاربران به تیم های مختلف بصورت نامحدود

رتبه بندی مشتریان

ایجاد رتبه بندی های خاص برای مشتریان و درسافت گزارش های اختصاصی

داشبورد اختصاصی

ارائه داشبورد اختصاصی جهت کنترل پیشرفته منابع و پرسنل سازمان

سفارشی سازی رکورد

شماره گذاری پرونده ها قابلیت سفارشی سازی داشته و بر اساس شماره پرونده های شما ادامه میدهد

درج اطلاعات اختصاصی

فیلد های سفارشی از قبیل کد ملی ، شماره تلگرام ، آیدی تلگرام ، شماره حساب ، شماره واتساپ و ...

ساخت لیست های سفارشی

امکان ویرایش و ایجاد رکوردها از نمایه های جزئیات، ویرایش و ایجاد پشتیبانی از انتخاب رکوردهای موجود

نرم افزار تحت وب

نرم افزار بر روی تمامی سیستم عامل ها قابل استفاده است

خروجی اکسل

شما میتوانید از تمامی اطلاعات موجود در سیستم خروجی بگیرید

ایمیل مارکتینگ

برای مشتریان خود ایمیل های تبلیغاتی ارسال نمایید ، قابلیت اتصال به mailchimp

ارتباط با Outlook

قابلیت اتصال و مدیریت ایمیل های Outlook

ارتباط با Google

قابلیت اتصال به Google و استفاده از Google Calendar و Gmail

فرایند دریافت تاییدیه

دریافت تاییده و ارجاعیات مدیریت

سطل بازیابی

اطلاعاتی اشتباها پاک شده باشد قابل برگشت می باشد

ساخت فیلتر های متنوع

امکان ایجاد فیلترهای جدید در ماژول های سیستم مانند سرنخ های فروش،مخاطبین،فاکتورها و…

وارد کننده خودکار اطلاعات

شما براحتی میتوانید از اطلاعات نرم افزار های قبلی خود خروجی گرفته CSV و در نرم افزار ما وارد نمایید

ویرایشگر منوها

قابلیت تعریف نمایش و یا عدم نمایش منوهای سیستم با قابلیت تعریف سطح دسترسی برای گروههای کاربری به هر کدام از منوها و ماژول های سیستم

سایت های مورد علاقه

سایت هایی که روزانه در سیستم باز میکنید از ای به بعد در نرم افزار ما ذخیره و در یک جا مدیریت کنید

ثبت ورود و خروج پرسنل

ورود و خروج پرسنل خود را با ما به همراه آی پی و گزارشات کنترل کنید

تحت وب و تحت شبکه

این نرم افزار امکان نصب بصورت لوکال و تحت وب را دارد که یکی از مزیت های نرم افزار می باشد.
شخصی سازی ۹۲%
رضایت کاربر ۸۸%
اتصال به دیگر نرم افزار ها ۸۳%
برنامه نویسی ۹۲%
پشتیبانی ۱۰۰%
خرید پکیج شرکتی ۷۳%

کارایی نرم افزار خود را تا ۳۰۰٪ افزایش دهید !

با خرید نرم افزار CRM و امکانات زیر قدرت نرم افزار خود را افزایش دهید 

ماژول ارسال پیامک

اتصال به سیستم های پیامکی دارای api

۳،۵۰۰،۰۰۰ ریال

اتصال به سیستم حسابداری

اتصال به نرم افزار های سپیدار ، تدبیر

۳۹،۰۰۰،۰۰۰ ریال

 

اتصال به سیستم VOIP

اتصال به سیستم استریسک ، الستیکس ، freePBX

۲۹،۰۰۰،۰۰۰ ریال

ارائه REST API

اتصال به دیگر نرم افزارهای سازمان شما

۲۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال

شخصی سازی

شخصی سازی برای سازمان شما

 

ایجاد ماژول اختصاص

مطابق نیاز های سازمانی شما 
 

تحلیل گردش کار

تحلیل گردش کار سازمان شما و ایجاد یک اتوماسیون اختصاصی مطابق نیاز شما

پشتیبانی بهین تک گستر

شما میتوانید با خرید پکیج های متنوع پشتیبانی ، در هرزمان و هرکجا بهترین خدمات را دریافت نمایید

قیمت رقابتی نرم افزار CRM

بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در ارتباط خود با مشتریان داشته باشید

لیست قیمت خرید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فارسی

شما میتوانید با ارسال RFP و اطلاعات مورد نیاز خود ، گردش کار اختصاصی و فرم های اختصاصی سازمان خود را در نرم افزار داشته باشید

به مشتریان خود ایمان داشته باشید

هم اکنون میتوانید با تکمیل اطلاعات خود اکانت ۱۵ روزه CRM رایگان خود را از بهین تک گستر دریافت نمایید.

معمولاً سؤالاتی مطرح می شود

پشتیبانی ۷۲۴ ما در هر زمان آماده پاسخگویی به سوالات شما است

  • آموزش شما به پرسنل شرکت ما چگونه است ؟
  • آموزش نرم افزار مبحث مهمی است که ما باید طبق چارت سازمانی و گردش کاری که داخل سی آر ام پیاده سازی شده است آموزش داده میشود . به طور مثال آموزش بخش بازاریابی به صورت مجزا و آموزش مدیریت به صورت دیگر است .

  • اصولا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری کمکی به سیستم ما می کند ؟
  • بله ، زمانی که شما در سیستم تمامی مراحل بازاریابی و فروش خود را توسط سی آر ام انجام دهید و نیاز مشتریان خود را بشناسید می توانید برای آنها کمپین تبلیغاتی به وجود آورید و فروش خود را تا ۷۰ % افزایش دهید این عملیات با خرید نرم افزار CRM بهین تک گستر عملی خواهد شد.

  • آیا CRM در فروش ما موثر است ؟
  • بله با سرنخ های قدیمی و سرنخ های جدیدی که در سی آر ام برای شما تعریف میشود و پیگیری هایی که از سوی شما باید برای مشتریان صورت می گیرد میتوانید فروش خود را نسبت به حالت عادی بالا ببرید.

  • آیا میتوان با استفاده از نرم افزار سی آر ام پیگیری های آنلاین را به درستی و در اسرع وقت انجام داد ؟
  • بله، در صورتی که وب سایت شما وب سرویس داشته باشد و سامانه CRM شما به ایمیل سرور و فکس سرور ، اس ام اس پنل و سانترال متصل باشد می توانید کلیه پیگیری های مشتریان را بررسی کرده و اعتبار سیستم خود را نسبت به دیگر رقبای موجود در بازار افزایش دهید. با انتخاب درست نرم افزار خود از لیست قیمت نرم افزار CRM بهین تک گستر در این بخش موفق شوید.

  • آیا برای کار با CRM شرکت بهین تک سی آر ام احتیاج به حضور در شرکت است ؟
  • خیر، شما میتوانید از هر کجای دنیا با دسترسی به سامانه سی آر ام خود از اطلاعات ثبت شد برای شما با خبر شوید و گزارشات کاری کارمندان خود را دریافت نمایید.

جایگاه شما در کنار بهترین ها است !

شما نیز به خانواده بزرگ بهین تک گستر بپیوندید !

بهین تک گستر : یک خانواده نرم افزاری

شرکت بهین تک گستر به عنوان یکی از قوی ترین شرکت های های ارائه دهنده راهکارهای کسب و کار نوین در کشور ایران با تکیه بر دانش ده ساله خود دغدغه های مدیران در بخش مدیریت پرسنل ، مدیریت جلسات و مدیریت ارتباط با مشتریان را با سرویس CRM حل نمود که از این حیث به خود می بالد.

۴ شعبه در ایران

۱۸ نفر تیم پشتیبانی

۳۸ نفر تیم توسعه

۸ سرویس قابل ارائه