سوالات متداول درباره سیستم ارتباط با مشتریان crm

در ادامه سایت بهین تک گستر به برخی از سوالاتی که امکان دارد برای شرکت های نیازمند سی آر ام رخ دهد پاسخ خواهیم داد 

Windy

شاید شما شرکت تازه تاسیس باشید و یا شرکتی با سابقه در کسب و کار خودتان . معمولا هر شرکتی برای معرفی خدمات خود به مشتریان از یک نوع سرویسی استفاده مینماید

Windy

Business process Management، یک نگرش مدیریتی کلان در سازمان با تمرکز بر روی کلیه جنبه های درون سازمانی به همراه نیازها و درخواست های مشتریان است.

BPM ارتقا دهنده کارایی،بهره وری،نوآوری،انعطاف پذیری و یکپارچگی در سازمان است.BPM فرایندهای سازمان را به صورت مداوم و پیوسته بهبود بخشیده و میتواناز آن تحت عنوان روش “بهینه سازی فرآیندها” یاد نمود.به زبان ساده BPM نگاهی دقیق به فرآیندها،پایش و کنترل مستمر آنها در سازمان است.

Windy

 

شما با استفاده از سیستم مدیریت تقویم و جلسات اتوماسیون اداری ویتایگر سی آر ام می‌توانید از مزیت مدیریت موثر زمان و جلسات برخوردار شوید. این سیستم با امکانات متنوع، انجام تمامی فعالیت‌های مرتبط با فرآیند برگزاری جلسات از برنامه‌ریزی زمان جلسه تا ارسال دعوت‌نامه و دستور جلسه و در نهایت ثبت صورت جلسات و پیگیری مصوبات آن را امکان‌پذیر می‌سازد.

Windy

خرید کارت ویزیت دیجیتال نه سیستم ارتباط با مشتریان crm

زیر مجموعه ها

نظرات مشتریان

 

دقت بالا و راحتی در عین حال گزارش گیری بسیار دقیق از مواردی بود که اطمینان خاطر من را نسبت به شرکت بهین تک گستر جذب کرد
انبار کانتینری و مدیریت پرسنل از ویژگی های بارز سیستم مدیریت بهین تک گستر است که تمامی فعالیت های سنتی من را رو به حالت سیستمی آورده ، حتی هرجای دنیا قرار داشته باشم انگار که در دفتر کارم هستم
فارم های مرغداری و ارسال گزارشات ما به صورت دستی انجام می شود اکنون با سیستم بهین تک گستر تمامی موارد به صورت سیستم انجام میپذیرد و تمامی مراغداران من رضایت کامل را دارند . سیستم ارتباط با مشتری قوی باعث افزایش فروش من در تمامی نقاط ایران شد
دکتر نوید شایان, مدیریت شرکت زرین دانه پارس