Banner Service

ویژگی ها و امکانات اتوماسیون های ما

 

 

 

چرا شرکت بهین تک گستر ؟

 

سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر با توجه به نیازمندی مدیران قابلیت گزارش دهی لیست مشتریان، دریافت کامل گردش کار، فرصت های فروش، مدیریت و زمان بندی جلسات در هر یک از پلت فرم ها و فناوری جدیدی با امکان اتصال به کلیه افزونه ها و ماژول ها را دارا میباشد که شما را خارج از محیط شرکت حتی در مسافرت از حضور فیزیکی بی نیاز مینماید.

 

 

Finance 
ایجاد استراتژی مناسب CRM

در تجارت نوین ایران شاید بخشی از تجارت وابسته به CRM باشد و حضور یک مشاور کسب و کار در کنار شما که سالها تجربه در خصوص فضای تجارت آنلاین دارد میتواند علاوه بر مدیریت مشتریان ، هزینه های جاری؛ نگاه عمیق تری نسبت به دیگر فضا ها داشته باشد.

Finance 
راهکاری برای هر کسب و کار

با توجه به گستردگی مجموعه های تجاری بسیار کوچک و بزرگ کشور ، شرکت بهین تک گستر با ارائه راهکار های جامع و یکپارچه در خصوص میدریت ارتباط با مشتریان پلن بندی و ماژول های کاربردی ویژه ای دارد که میتواند کلیه خدمات شما را تحت الشعاع خود قرار دهد.

Finance 
چرخ شرکتتان خواهید چرخید

با تنظیم RFP متناسب با شرکت شما با کارشناسان سی آر ام خبره ما آنگونه که شایسته شماست سازمانتان را به صورت حرفه ای پیاده سای مینماییم و در کار با نرم افزار CRM به ساز و کار شرکت و سازمنتان شکلی منظم و کارآمد خواهیم داد تا با قدرتی بیشتر به سمت رقبا بشتابید.

 

 

CRM Strategy

استراتژی سی آر ام

با معرفی مدیریت پیشرفته مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، کسب و کار ها در نهایت قادر به قرار دادن مشتریان در خط مقدم هستند.

Windy

نمونه های مختلف تکنولوژی سی آر ام

چهار فروشنده اصلی سیستم های CRM Salesforce، مایکروسافت، SAP و اوراکل هستند. ارائه دهندگان دیگر در بین کسب و کارهای کوچک تا متوسط بازار محبوب هستند، اما این چهار انتخاب برای شرکت های بزرگ است.

Windy

بهبود یک شرکت با استفاده از سی آر ام

مشاوران معتقدند که برای شرکت هایی که سیستم های CRM قوی را در اختیار دارند، برای ارتقای هوش ارتباطی خود میتوانند از این مهم بهره مند شوند.  با توجه به این استدلال، یک شرکت باید تشخیص دهد که مردم انواع مختلفی از روابط را با مارک های مختلف انتظار دارند.در ادامه این مطلب ما به بررسی مواردی برای بهبود شرکت با سی آر ام میپردازیم.

Windy

وضعیت بازار سی آر ام در سال 2019

نرم افزار CRM در حال حاضر بزرگترین بازار نرم افزاری در جهان است اما باید این نکته را بدانیم که رشد آن در حال کاهش است. در واقع انتظار می رود CRM تا سال 2025 بیش از 80 میلیارد دلار درآمد کسب کند.

 

Windy

افزایش تاثیر سی آر ام بر رضایت مشتری

پیش از این مطلب به میزان بسیار زیادی با شما درباره انواع نرم افزار سی آر ام و همچنین شسیوه های خرید نرم افزار crm صحبت کردیم اما در ادامه این مطلب هدف بر این واقع شده است تا شما را با موضوع افزایش رضایت مشتری آشنا کنیم. رضایت مشتری پیامدهای مهمی برای عملکرد اقتصادی شرکت ها دارد زیرا توانایی افزایش وفاداری مشتری و رفتار مصرفی و کاهش شکایات مشتری و احتمال تخریب مشتری را دارد.

زیر مجموعه ها

جهت مکان یابی کلیک نمایید