Banner Service

ویژگی ها و امکانات اتوماسیون های ما

 

 

 

چرا شرکت بهین تک گستر ؟

 

سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر با توجه به نیازمندی مدیران قابلیت گزارش دهی لیست مشتریان، دریافت کامل گردش کار، فرصت های فروش، مدیریت و زمان بندی جلسات در هر یک از پلت فرم ها و فناوری جدیدی با امکان اتصال به کلیه افزونه ها و ماژول ها را دارا میباشد که شما را خارج از محیط شرکت حتی در مسافرت از حضور فیزیکی بی نیاز مینماید.

 

 

Finance 
ایجاد استراتژی مناسب CRM

در تجارت نوین ایران شاید بخشی از تجارت وابسته به CRM باشد و حضور یک مشاور کسب و کار در کنار شما که سالها تجربه در خصوص فضای تجارت آنلاین دارد میتواند علاوه بر مدیریت مشتریان ، هزینه های جاری؛ نگاه عمیق تری نسبت به دیگر فضا ها داشته باشد.

Finance 
راهکاری برای هر کسب و کار

با توجه به گستردگی مجموعه های تجاری بسیار کوچک و بزرگ کشور ، شرکت بهین تک گستر با ارائه راهکار های جامع و یکپارچه در خصوص میدریت ارتباط با مشتریان پلن بندی و ماژول های کاربردی ویژه ای دارد که میتواند کلیه خدمات شما را تحت الشعاع خود قرار دهد.

Finance 
چرخ شرکتتان خواهید چرخید

با تنظیم RFP متناسب با شرکت شما با کارشناسان سی آر ام خبره ما آنگونه که شایسته شماست سازمانتان را به صورت حرفه ای پیاده سای مینماییم و در کار با نرم افزار CRM به ساز و کار شرکت و سازمنتان شکلی منظم و کارآمد خواهیم داد تا با قدرتی بیشتر به سمت رقبا بشتابید.

 

 

Internet

اتوماسیون کردن زندگی

در ادامه این مطلب قصد داریم برای شما به بررسی اطلاعاتی درباره شیوه های اتوماسیون کردن زندگی روزمره بپردازیم.در ادامه این مطلب شما در خواهید یافت که اتوماسیون کردن زندگی چه تاثیراتی بر انسان ها خواهد گذاشت.اتوماسیون سبب از بین رفتن مرزهای بین ماشین ها و انسان ها میشود و آن  مرز بین زندگی و ماشین ها را از بین میبرد.

اما آغاز سال نو میلادی با تحولات ناپایدار در شیوه ها و فناوری همراه صنعت نیست ، ولی این شرایط را بوجود می آورد که تفاوت شرایط گذشته و حال را بدرستی بشناسیم . در این مقاله ده تغییر جدید در crm  که در سال جدید کمپانی ها باید به آن توجه کنند را بررسی میکنیم.

در سال 2019 تلفن های هوشمند مثل قبل ، مهمترین روش ارتباطی خواهند بود. فناوری هوش مصنوعی ، افراد متخخصص را در راه تکمیل کردن وظایف کمک میکنند. با وجود نگرانی هایی که از نظر امنیت ، در تغییر در پردازش محلی به پردازش ابری وجود دارد. کمپانی ها باید نرم افزارهایی را استفاده کنند که طرح بهتری از تغییر رفتار مشری ایجاد کند و در عین حال دارای ابزارهایی برای ایجاد پیوستگی در crm  باشد.

اما حقیقت این است که انتظار مشتری هرگز پایین نمی آید ، به همین دلیل شرکت توانایی ندارد خیلی راحت پاسخگوی آن ها باشد.

  1. سیلو سازمانی کم میشود

یکی از مهمترین عامل هایی که به اتوماسیون کردن زندگی با آن برخورد خواهید کرد را میتوان این مورد دانست.هر crm  دارای سه جز میباشد : فروش ، خدمات و بازاریابی. ولی این ها متناسب گذشته بود. این روزها مشتری ها توقعات پایان ناپذیر ذارند و دنبال ساده کردن کارهایشان تا حد زیادی دارند.

به عقیده معاون رییس مرکز تحقیقات Forrester  مشتری ها اغلب شرکتی را برای روابط انتخاب میکنند که مراحل خرید و همچنین ارائه خدمات پس از فروش آن تا جای ممکن ساده است ، و میخواهند تعامل بهینه داشته و با ساده ترین روش ممکن خرید کنند.

مشتری از پرسنل کمپانی انتظار دارد که نقاطی که از دیدشان خارج شده به آن ها نشان دهند . کارمندان بخش پشتیبانی هم وظیفه دارند با مشتری ها برای تکمیل فرآیند خرید تماس بگیرند و این کار برای آن ها تسهیل کنند. کارمندان بخش فروش در شبکه های اجتماعی با مشتری در ارتباطتند و به تمام شبهات آن ها پاسخ میدهند. در تمام این مراحل کارشناسان فروش باید در مورد تاریخچه خدمات ارائه  شده به مشتری اطلاعات  کامل داشته باشند و خدمات آن ها را در تمامی مراحل پیگیر باشند.

جان راگسیدل معاون رییس کمپانی تحقیقاتی TSIA  بر این باور است در صورتی که  فروش با نتیجه همراه باشد کارشناسان فروش انگیزه لازم برای افزایش تلاش خود در راستای جذب بیشتر مشتری را کسب میکنند تا جایی که بر مصرف محصولات روی مشتری نظارت کنند تا اطمینان حاصل کنند سازمان طبق برنامه به مشتری اثر مقابل وارد کرده ، در واقع فروش تنها به معنی موفقیت سازمانی نیست.

از بخت بد شکاف ایجاد شده بین مراتب شغلی و کاری باعث سردرگم شدن کارکناد هنگام جمع کردن اطلاعاتی میشود که به آن میاز دارند. انتظار است که فروشنده های فناوری حضوری موثر در بازار داشته باشند تا بتوانند داده های موجود در مراتب مختلف را همسان سازی کنند ، در این حالت امکان راتباط با سیستم های مختف فراهم میشود.

زندگی اتوماسیون

زندگی اتوماسیون

  1. فناوری ها همگون میشوند

معاون رییس گروه تحقیقاتی هیپاتیا بر این وار است هنگامی گه امکان یکسان سازی اطلاعات ورودی به سیستم وجود نداشته باشد ، لازم است شرکت ها تصمیمی برای یکسان سازی ، روش های همکاری و روش های تک مرحله بگیرند تا بازار را برای خود کنند.

این موارد از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند ،در حال حاضر همچنان برخی کمپانی ها از CRM  های جدا جدا برای هر واحد کمپانی استفاده میکنند. مثلا ممکن است یک شرکت از سیستم بازاریابی ابری اوراکل استفاده کند و برای بخش فروش از سیستم تبلیغات ابری saleforce  استفاده کند که درست مقابل یکدیگر قرار دارند.

  1. تسهم دانش و همکاری زیاد میشود

فقط نرم افزارهای مربوط به فروش و مارکتینگ نیستند که به یکسان سازی نیاز دارند ، بلکه این لزوم جهت محصول یکسان و گروهی از محصول های همگون هم بیشتر میشود و این موضوع زمانی میسر میگردد که داده های سازمانی خیلی راحت در دسترس باشند.

هنگامی که مرز ها حذف شوند ، اغلب فروشنده های CRM  شیوه هایی جهت کسب سازماندهی دانش خواهند آموخت . این تغییرات باعث تحول در CRM ها خواهد شد و تولید کنندگان آن ها را مجبور میکند تا محصولات بهتر و متمایزی را به بازار ارائه دهند.

=

Windy

در این مقاله به 5 نکته کلیدی انتخاب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری سی آر ام می پردازیم.

Windy

در نرم افزار اتوماسیون اداری مدیریت ارتباط با بیمار مطب و کلینیک اطبا کلیه نیازهای پزشکان را حل کرده ایم.

Windy

کارگاه دوره آموزش تخصصی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان CRM شرکت بهین تک گستر

Windy

جهت اطلاع از قیمت خرید اتوماسیون اداری تحت وب شرکت بهین تک گستر به ادامه مطلب وب سایت مراجعه نمایید.

زیر مجموعه ها

جهت مکان یابی کلیک نمایید