Banner Service

ویژگی ها و امکانات اتوماسیون های ما

 

 

 

چرا شرکت بهین تک گستر ؟

 

سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر با توجه به نیازمندی مدیران قابلیت گزارش دهی لیست مشتریان، دریافت کامل گردش کار، فرصت های فروش، مدیریت و زمان بندی جلسات در هر یک از پلت فرم ها و فناوری جدیدی با امکان اتصال به کلیه افزونه ها و ماژول ها را دارا میباشد که شما را خارج از محیط شرکت حتی در مسافرت از حضور فیزیکی بی نیاز مینماید.

 

 

Finance 
ایجاد استراتژی مناسب CRM

در تجارت نوین ایران شاید بخشی از تجارت وابسته به CRM باشد و حضور یک مشاور کسب و کار در کنار شما که سالها تجربه در خصوص فضای تجارت آنلاین دارد میتواند علاوه بر مدیریت مشتریان ، هزینه های جاری؛ نگاه عمیق تری نسبت به دیگر فضا ها داشته باشد.

Finance 
راهکاری برای هر کسب و کار

با توجه به گستردگی مجموعه های تجاری بسیار کوچک و بزرگ کشور ، شرکت بهین تک گستر با ارائه راهکار های جامع و یکپارچه در خصوص میدریت ارتباط با مشتریان پلن بندی و ماژول های کاربردی ویژه ای دارد که میتواند کلیه خدمات شما را تحت الشعاع خود قرار دهد.

Finance 
چرخ شرکتتان خواهید چرخید

با تنظیم RFP متناسب با شرکت شما با کارشناسان سی آر ام خبره ما آنگونه که شایسته شماست سازمانتان را به صورت حرفه ای پیاده سای مینماییم و در کار با نرم افزار CRM به ساز و کار شرکت و سازمنتان شکلی منظم و کارآمد خواهیم داد تا با قدرتی بیشتر به سمت رقبا بشتابید.

 

 

 600x302

تاثیر CRM بر عملیات های تجاری

نرم افزار CRM،  یک نرم افزار سازمانی است که برای ارتباط سازمان با مشتری و مدیریت اطلاعات مشتریان و نیز و پیاده سازی فرایندهای بازاریابی و اتوماسیون ،   خدمات و فروش استفاده میشود .

نیازهای مشتریان

سازمان ها و شرکت های موفق در صدد شناسایی نیازهای مشتریان خود می‌باشند. آنها درباره ی مصرف کننده تحقیق می‌کنند. گروه‌های متفاوت  مشتریان را مورد توجه قرار می‌دهند. شکایت‌های مشتریان را بررسی می‌کنند  و درباره هر محصول یا خدمتی ، اطلاعاتی را جمع آوریمیکنند . این شرکت‌ها  به فروشندگان آموزش می‌دهند تا نیاز های  برآورده نشده مشتریان  را برآورده کنند.

crm فارسی

crm یعنی چه؟

طبق یک ضرب المثل قدیمی ” تقریبا نصف هزینه بازاریابی به هدر می رود ”  و تنها مشکل اینجاست  که هیچ کس نگفته  است که کدام نصفه آن ! مدیر فروشها سعی می کنند حداکثر فروش را با حداقل هزینه داشته باشند.

برنامه های فروش و بازاریابی و روش های زیادی هست که به صورت روزمره از آن ها استفاده می شود، بسیاری از آنها در کتاب ها و مجلات مختلفی  نوشته شده وکارمندان فروش و مدیران  بر اساس آنها بیشترین  سعی خود را برای فروش و بازاریابی محصول یا خدمات خود انجام می دهند. اما  نکته مهم این است که همه ی این روشهای فروش درصورتی که از طریق سیستم (سی ار ام)  انجام شوند البته نتیجه ی بهتری را در کوتاه مدت یا دراز مدت خواهند داشت.پس نرم افزار های سی آر ام بهترین شیوه برای حفاظت و سرمایه گذاری بر روی مشتریان است.

قطعا  مدیران فروش قدیمی تا حدودی  از تحلیلهای پیش بینی  میترسند ، زیرا اگر نتایج این تحلیلها در مثلا دو خط قابل فهم نباشد   این مورد  که چطور این تحلیلها می تواند فروش را  بالا ببرد کمی سخت میشود. . بهترین پاسخ به این نوع از مدیران، ساده کردن فرآیند فروش برای تمرکز بر مواردی که بیشترین پتانسیل برای تبدیل شدن به یک مشتری باارزش  را دارد است. 

 

سیستم  ارتباط با مشتری crm

وقتی که تنها یک مشتری داشته باشید، چه کاری انجام می‌دهید؟

با پیشرفت تکنولوژی، بیشتر  کسب و کارها   خرید و فروش با میلیون‌ها مصرف کننده هستند. اکنون از خودتان بپرسید  که اگر موفقیتتان فقط به رضایت یک مشتری بستگی داشت،  آنگاه کسب و کارتان چگونه بود ؟ آیا از طریق پیام پیگیری نمیکردید؟ آیا اطلاعات کاربران مهم را نگاه نمیداشتید؟  آیا حاظر بودید کیفیت خدمتتان از حد مطلوب پایین بیاید؟

حقیقت این است که هر مشتری در حقیقت تنها مشتری شماست، آنها این انتظار را  دارند که همانگونه  که تمام موفقیت‌های  کارتان به رضایت آنها بستگی دارد، شما هم  رفتار حرفه‌ای با آنها داشته باشید و بهترین عملکرد را در مراقبت از مشتری داشته باشید. و دئر صورتی که تعداد مشتریان شما به هزاران نفر و یا بیشتر برسد، آنگاه ممکن است ارائه‌ این حد از خدمات برای همه کسانی که با شما کار می‌کنند، مشکل باشد.  اما خوشبختانه،  تکنولوژی پیشرفته‌ای که به کار شما امکان می‌دهد تا بتوانید یکباره میلیون‌ها مشتری را  جذب کند، این امکان را هم به شما می‌دهد که مشتریان خود را بتوانید راضی نگه دارید.

(Customer Relationship Management) یا مدیریت ارتباط با مشتری یک نوع تکنولوژی است که به کسب و کارها ، با هر اندازه‌ای این امکان را می‌دهد تا تمام طلاعات مهم مشتریان را جمع‌آوری، بازیابی و تحلیل کنند.

CRM این توانایی را دارد که به همان اندازه ای که شما تصور می‌کنید متنوع و گسترده باشد، به این معنی که می‌تواند به همان اندازه پیچیده یا ساده باشد. هر چند پیچیدگی زیاد هم گاهی خوب نیست!  حدودا 72% از کاربران CRM، ترجیح می‌دهند که بجای آینکه خودشان بعضی  وظایف پیچیده را انجام دهند، از یک سیستم CRM ساده که به‌ راحتی بتوندداین وظایف پیچیده را با استفاده از آن انجام دهند، استفاده نمایند.  

Mobility

قطعا شما از اینکه بتوانید در محل کار و فعالیت  خود به اطلاعات مهم مشتریان دسترسی داشته باشید، خوشحال خواهید بود. اما اگر نتوانید به آن  اطلاعات در  بیرون از محل کار خود دسترسی داشته باشید، فایده ای  برای شرکت نخواهد داشت.حدودا  81% از کاربران CRM بوسیله  موبایل خود،  به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دسترسی میابند . اگر شما CRMی را انتخاب نمایید که بصورت  کامل با موبایل سازگار باشد ، آنگاه  می‌توانید از دسترسی کامل به تمام بخش‌های CRM در هر زمانی مطمین باشید.

Download 2

سادگی (Simplicity)

این یک واقعیت است که با وجود مزیت‌های CRM، تا وقتی که  کارکنان شما تمایلی  به استفاده از آن نداشته باشند، باعث افزایش درآمد و سود شرکت و یا سازمان نخواهد شد. پس بهتر است که نرم افزاری را بیابید که به راحتی قابل فهم باشد  و استفاده از آن هم آسان باشد و با ارائه دادن گزارش‌های کاربردی و شفاف ، شما را در پیشی گرفتن از رقبایتان یاری کند . از CRMی که نمی توانید آن را  کنترل و اداره کنید ، استفاده نکنید، چرا که داشتن یک CRM  پیچیده با نداشتن آن  CRM  هیچ فرقی نمی کند . بنابراین پیاده سازی crm خود را به شیوه ای انجام دهید که برای شما بیشترین سودآوری را داشته باشد.

تحلیل‌ها

یک داده ، تنها زمانیکه ارزش دارد که  بتوان آن را در عمل استفاده کرد.  CRM شما باید بتواند به انجام کارهایی فراتر از ذخیره و جمع آوری حجم بالایی از اطلاعات باشد. یعنی باید توانایی جستجو در داده‌های بدست آمده و اطلاعات را داشته باشد و آنها را تحلیل کند و یک نتیجه‌گیری درست و قابل فهم که در تصمیم‌گیری‌های کسب و کارهم مورد استفاده قرار بگیرند ، ارائه دهد.

 مشتریان دوست دارند  که تمام کسب و کار شما بر محوریت آنها بچرخد و شما با استفاده از CRM این توانایی را خواهید داشت. تنها توجه داشته باشید  که CRM کارها را بیشتر از حد نیازتان  برایتان پیچیده نکند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ساده به سازمان شما این کمک را  می‌کند تا به راحتی بتوانید رضایت تمام مشتریان را بدست آورید، نیازهای خود تان را نیزبشناسید، تحقیقاتتان را انجام دهید و در نتیجه بهترین و کابردی ترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری را برای خود انتخاب کنید.

چگونه به جای تمرکز بر روی قیمت محصول، ارزش آن را بفروشیم؟

یکی از مهم‌ترین موضوعات درباره سازمانها  در سراسر جهان ، درباره فروش ارزش به مشتری است.

فروش ارزش یعنی مشتریان، کالا یا خدمات شما را بخاطر مطلوبیت و لذت استفاده از آن ، خریداری می‌کنند. یعنی آنها محصول  یا خدمت را نمی‌خرند بلکه نتیجه‌ای که برایشان از آن محصول نصیبشان می‌شود را میخرند.

    بنابراین به جای تمرکز و توجه بر قیمت محصول، ارزش آن را به روش رسانید.

    تمرکزو توجهتان را بر روی توضیح چگونگی کارکردن با محصول بگذارید. در صورتی که  بر روی ارزش  محصول تمرکز کنید، قیمت کم اهمیت ترمیشود .  اما اگر به ارزش توجه نکنید، تنها چیزی که خواهید توانست  درباره آن صحبت کنید، قیمت است.

%DB%8C%D9%88%D8%B1%D9%88 600x302

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

تفاوت قیمتی که پرداخت می‌کنید و نتیجه و مطلوبیتی که مشتری از آن محصول دریافت میکند را ارزش میگویند.

در صورتی که  مشتری متوجه باشد که بابت مبلغی که برای محصول یا خدمت هزینه می‌کند، ارزش کافی هم به دست خواهد آورد، آنوقت دید مطلوبی  از ارزش محصول خواهد داشت. پس این  شمایید که می‌توانید آن را کنترل کنید.

به مشتری هایتان این را  بگویید  که چقدر ارزش نصیبشان می‌شود، چقدر محصول یا خدمات شما کمکشان میکند ، و همه مواردی که محصول شما قادر است  انجام دهد تا مشتریان به اهدافشان برسند و یا مشکلشان حل شود. بنابراین هر چه بیشتر بر روی  ارزش‌ها توجه تاکید کنید ، قیمت کمتر اهمیت پیدا می‌کند.

چگونگی فروش ارزش بجای قیمت.

کارهایی  که برای تضمین فروشتان  باید انجام دهید:

از خودتان بپرسید؛ چه کسانی  محصول یا خدمات  شما را خواهند خرید؟ و فورا هم این کار را انجام می‌دهد؟ و بعد بر اساس این اطلاعات، برای هر مشتری، صفحه مشخصات یا پروفایل تعریف کنید. سن؟ جنسیت؟ تعداد فرزند؟ مقدار درآمد؟ میزان تحصیلاتشان چقدر است؟

مشکلات آن ها را به خوبی شناسایی کنید. و وقتی این کار را انجام دادید، آنوقت می‌توانید به مرحله بعد که شناسایی مشکلات مشتریان ایده‌آل است ، بروید.

اگر مشتریان را به درستی شناسایی کنید ،  خواهید دید که این افراد برای حل مشکلاتشان به شما پول پرداخت خواهند کرد. اما همیشه مشکلات روشن و بدیهی نیستند. گاهی برای مشتری ، این  مشکلات وجود ندارند، که در این صورت مشتری محصول شما را نخواهد خرید.

Windy

روانشناسی در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

در مطالب قبلی بسیار درباره انواع نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری صحبت کرده ایم اما در این مطلب هدف بر این قرار گرفته است که شما را با روانشناسی در این باره بپردازیم.

میدانیم که نرم افزار سی آر ام اصلی ترین و برترین نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری درا یران محصوب میشود.پس ملزومات روانشناسی بسیاری میتواند در آنها موثر باشد.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما به عنوان فردی که از نرم افزار سی آر ام استفاده میکند بسیار موثر است.

مذاکرات خود را با جملات پر انرژی شروع کنید

اکثر اوقات مذاکرات را با جملات پرانرژی و خبرخوب شروع کنید. شاید باور نکنید اما این شیوه برخورد میزان درآمد پیشخدمت ها را در هتل ها و مهمان سراها افزایش می دهد(منظور همان انعام است). نتیجه فوق العاده است، پیش خدمت هایی که در زمان  ورود یک میهمان با جمله ای  پر انرژی و لبخند به آنها خیرمقدم می گویند، 27 درصد بیش تراز سایر پیش خدمت ها انعام می گیرند!

 این ایده به شما چطور کمک خواهد کرد؟ هیچ گاه مذاکرات فروشتان  را با جملاتی مانند آلودگی هوا، ترافیک، گرانی و... شروع نکنید.

تلاشتان را بر این بگزارید که مذاکراتتان با جملات مثبت آغاز شوند مانند؛ خبرهای خوبی مثل خبر پیروزی یک تیم و ...

هرگز از رقبایتان بد نگویید...

 بد صحبت کردن در مورد رقبا شما را تخریب میکند. با توجه به ویژگی خود انتقالی(spontaneous trait transference) در روانشناسی، زمانی که شما چیز بدی درباره رقبایتان می گویید ،مخاطبتان آن مورد بد را در مورد شما هم حس می کند.

 و اگر در مورد بد کیفیت بودن وغیرقابل اعتماد بودن رقیبتان صحبت کنید، مخاطب شما هم همین احساس را در محصول شما نیز خواهد داشت.

روش استفاده از صفت های واقعی وجذاب برای مخاطبان.

زمانی که شما به شخصی صفتی مانند ؛ دوست داشتنی ، باهوش ، زیبا و ... میدهید، آن شخص بطور واقعی با آن صفت ها زندگی می کند.

زمانی که شما در  مذاکره ای با مشتری خود هستید، سعی کنید صفتی مرتبط  نه غیر واقعی ، به ایشان بدهید، به طور مثال

می توانید بگویید ؛ شما از بهترین مشتری های ما هستید یا خواهید بود، و یا خرسند میشویم که با شما معامله کنیم.

در آن شرایط ، این شخص تلاش خواهد کرد که  از بهترین مشتریان شما شود.

Download

روانشناسی نرم افزار سی آر ام

طراحی دقیق پیشبرد مذاکرات و اجرا در زمان آنها ؛

در مذاکراتتنان با مشتریان بالقوه ، برنامه دقیقی تنظیم کنید .و برنامه ی تنظیم شده را در زمان های دقیقش انجام دهید، نظم و دقیت  به مشتریان شما احساس خوبی میدهد، احساس اینکه از فردی خدمت و یا محصولی می گیرد که به برنامه ریزی های خود پایبند است.

صحبت خود را با قدرت و عشق همراه کنید.

طوری صحبت کنید که مشتری های بالقوه شما احساس  خوب شما نسبت به محصول را متوجه شود.

این حس عشق شما نسبت به محصول، محصول تان را  برای خریدار متفاوت میکند.

در این دوش  شما از یک فروشنده عادی  به بهترین مشاور تبدیل می شوید.

نیاز های مشتری بلقوه را با حرف هایش کشف کنید.

امکان داارد از هر10 ویژگی محصول ، 1 ویژگی به درد مشتریتان بخورد، در این صورت اگر در مورد 9 ویژگی دیگر صحبت کنید خسته کننده خواهد بود. 

اجازه دهید مشتری بالقوه شما صحبت کند و مسیر صحبتتان  را بر مبنای نیاز مشتری تان پیش ببرید و به او نشان دهید که چگونه محصول شما به خوبی نیازهای او را چاسخ میدهند.  

        با این نکته های طلایی ، بازاریابی تلفنی خود را متحول کنید!

ده نکته  برای افزایش موفقیت  در اولین تماس ( تماس سرد) :

ترفند های روانشناسی جهت ورود به ذهن مشتری؛

رفتار انسان ها از هم متفاوت نیست. به همین خاطر است که بازاریابان از روانشناسی به عنوان ابزاری برای دستیابی به مشتریان، ایجاد وفاداری و در نهایت برای فروش استفاده می کنند. برای کاربرد روانشناسی، کاری که باید انجام دهید این است که به تبلیغات تلویزیونی و چاپی و حتی تبلیغات بیلبوردی توجه کنید . نتایج  استفاده از روانشناسی در این نوع تبلیغات را به زودی خواهید دید!

بازاریابان از روان شناسی استفاده می کنند چرا که کاربردی است .. شما هم می توانید از این تکنیک ها در بازاریابی های خود استفاده کنید.  تنها  چیزی که نیاز دارید یافتن ترفند مناسب است. در اینجا  به ۷ ترفند اشاره میکنیم.

۱) هدیه دهید.

به مخاطبینتان هدیه دهید، با این کار آنها احساس جبران کردن خواهند داشت. حال بیاندیشید. اگر به شما هدیه ای داده شود، آیا این دو مورد به ذهن شما نمی رسند؟؟

۱- از طرف مقابل سپاسگذاری کنید.

۲-  کاری برای جبران آن انجام دهید.

لزوما نباید هدیه ای که می دهید گران و یا عجیب باشد. اکنون به چند هدیه جذاب اشاره می کنیم که تهیه آن آسان است و مخاطب را تشویق می کند تا به گونه ای دیگر با شما رفتار کند ؛

- دادن تخفیف در سفارش اول مشتریان  که در عوض ، افراد ، مشترک ایمیل شما گردند.

-استفاده اضافی  از تخفیف در ازای  به اشتراک گذاری  و پسندیدن مطالب منتشر شده.

- هدیه ای  ارزان قیمت که در سفارش مشتریان گنجانده شود.

- کتاب الکترونیکی رایگان.

- دستیابی به محتوا بوسیله ایمیل قبل از انتشار آن محتوا در شبکه های اجتماعی در عوض پیوستن به لیست مشترکین.

قیمت نرم افزار crm

بهترین نرم افزار crm

 

۲-  با قرار دادن یک عکس جذاب در پروفایل اعتماد مشترکین جلب کنید.بودن  یک عکس جذاب در پروفایل اهمیت زیادی دارد. آیا می دانید آن عکس چه چیزهایی را شامل می شود؟ غالبا افراد مجذوب چهره های خندان می شوند تا چهره های عبوس و یا جدی، و نیز پس زمینه های تیره را ترجیح می دهند.

۳-  انتخاب های زیادی به مشتری ندهید.

اگر به آنها  انتخاب های زیادی بدهید غرق  در آن می شوند. تصمیم گیری کمی  استرس زا است  و می تواند بر حالت افرد تاثیر منفی بگذارد؛ پس ممکن است نتیجه اینگونه شود که مشتری از خرید صرف نظر کند.

اما ، موارد محدود به مشتریان پیشنهاد دهید. زیرا  ممکن است مواردی باشدکه بهترین کار انتخاب یک گزینه باشد.

۴- در کارتان ماهرانه عمل کنید.

قبل از هر خریدی از طرف مشتریان،  آنها به دنبال  توصیه های افرادی می روند که به آنها اعتماد کامل دارند. امکان دارد  به وب سایت های مختلفی بروند  و نظرات دیگران را درباره آن محصول یا خدمت بخوانند؛ ویا ممکن است به وب سایت مشتریان طرفدار رفته و مطالعات و مقالات صورت گرفته را بیابد.

اما شما این امکان را دارید که  با آنها رودررو شوید. فقط لازم است کاری انجام دهید که مخاطبین، شما را در صنعت تان حرفه ای قلمداد کنند. می توانید با انتشار محتواهایی اکه شما را در موقعیتتان به عنوان یک حرفه ای نشان میدهد این کار را انجام دهید.

۵- هیجان و احساس را در مشتری هایتان ایجاد کنید.

به طور مثال  اگر وارد فیسبوک یا شبکه های اجتماعی  شوید یک محتوا یا ویدیو خواهید دید که به اعماق ذهنتان نفوذ کرده و یا باعث می شود  به چیزی مشتاق شوید. این به این خاطر است که  محتوای ملموس و احساسی و تاثیرگذاری بوده، ذهن را درگیر کرده و افراد این گونه محتواها را می پسندند و به اشتراک می گذارند.

۶-به صورت منظم حضور داشته باشید.

آشنایی با مخاطبین باعث می شود قابل اعتماد تر و جذاب شوید. فیلم "Rudy" بعنوان یکی از  فیلم ها ی تاثیر گذار شناخته شده است. رودی مرد جوانی بود که آرزو داشت در تیم Notre Dame  بازی کند. متاسفانه او مناسب بازی در فوتبال دانشگاه نبود، اما او به تلاش خود  ادامه داد. و در بازی ها مختلف شرکت می کرد، در تمرین ها حضور داشت تا در نهایت توجه و احترام بازیکنان و مربیان را بدست آورد و در تیم دانشگاه شرکت داده شد.

رودی در ابتدا فقط حضور داشت، و بعد به مرور با دیگران آشنا شد و  مورد احترام واقع شد. شما نیز می توانید با مخاطبین اینگونه  رفتار کنید و بر اساس یک نظم روتین، محتوای خوب  تولید کنید .

۷-کاری انجام دهید که کاربران شبکه های اجتماعی احساس تعلق داشته باشند.

بازاریابی شبکه های اجتماعی درمورد ایجاد ارتباط است. هدف شما باید ایجاد حلقه ی آنلاین اجتماعی باشد. از این طریق افراد را مشتاق کرده بخشی از حلقه شما باشند وبعد از حضورشان ، باید احساس  ارزش را القاء کنید.

این کار می تواند با کارهای  ساده شروع شود مثل یک پیام تشکر ، وقتی که شخصی شما را در فیسبوک یا تویتر دنبال می کند. همچنین می توانید  افرادی را که در صفحه ی شما فعال هستند مشخص کنید و مطالب آنها را بپسندید و یا به اشتراک بگذارید. این کار نه تنها وفاداری را افزایش می دهد بلکه دیگران شما را به عنوان نماینده برندتان خواهند شناخت.

با استفاده از روش های ذکر شده می توانید نامتان را در ذهن مشتری ها و خریداران ثبت کنید  و بر روی تصمیم خرید آنها تاثیر بگذارید.

Windy

اتوماسیون کردن زندگی

در ادامه این مطلب قصد داریم برای شما به بررسی اطلاعاتی درباره شیوه های اتوماسیون کردن زندگی روزمره بپردازیم.در ادامه این مطلب شما در خواهید یافت که اتوماسیون کردن زندگی چه تاثیراتی بر انسان ها خواهد گذاشت.اتوماسیون سبب از بین رفتن مرزهای بین ماشین ها و انسان ها میشود و آن  مرز بین زندگی و ماشین ها را از بین میبرد.

اما آغاز سال نو میلادی با تحولات ناپایدار در شیوه ها و فناوری همراه صنعت نیست ، ولی این شرایط را بوجود می آورد که تفاوت شرایط گذشته و حال را بدرستی بشناسیم . در این مقاله ده تغییر جدید در crm  که در سال جدید کمپانی ها باید به آن توجه کنند را بررسی میکنیم.

در سال 2019 تلفن های هوشمند مثل قبل ، مهمترین روش ارتباطی خواهند بود. فناوری هوش مصنوعی ، افراد متخخصص را در راه تکمیل کردن وظایف کمک میکنند. با وجود نگرانی هایی که از نظر امنیت ، در تغییر در پردازش محلی به پردازش ابری وجود دارد. کمپانی ها باید نرم افزارهایی را استفاده کنند که طرح بهتری از تغییر رفتار مشری ایجاد کند و در عین حال دارای ابزارهایی برای ایجاد پیوستگی در crm  باشد.

اما حقیقت این است که انتظار مشتری هرگز پایین نمی آید ، به همین دلیل شرکت توانایی ندارد خیلی راحت پاسخگوی آن ها باشد.

  1. سیلو سازمانی کم میشود

یکی از مهمترین عامل هایی که به اتوماسیون کردن زندگی با آن برخورد خواهید کرد را میتوان این مورد دانست.هر crm  دارای سه جز میباشد : فروش ، خدمات و بازاریابی. ولی این ها متناسب گذشته بود. این روزها مشتری ها توقعات پایان ناپذیر ذارند و دنبال ساده کردن کارهایشان تا حد زیادی دارند.

به عقیده معاون رییس مرکز تحقیقات Forrester  مشتری ها اغلب شرکتی را برای روابط انتخاب میکنند که مراحل خرید و همچنین ارائه خدمات پس از فروش آن تا جای ممکن ساده است ، و میخواهند تعامل بهینه داشته و با ساده ترین روش ممکن خرید کنند.

مشتری از پرسنل کمپانی انتظار دارد که نقاطی که از دیدشان خارج شده به آن ها نشان دهند . کارمندان بخش پشتیبانی هم وظیفه دارند با مشتری ها برای تکمیل فرآیند خرید تماس بگیرند و این کار برای آن ها تسهیل کنند. کارمندان بخش فروش در شبکه های اجتماعی با مشتری در ارتباطتند و به تمام شبهات آن ها پاسخ میدهند. در تمام این مراحل کارشناسان فروش باید در مورد تاریخچه خدمات ارائه  شده به مشتری اطلاعات  کامل داشته باشند و خدمات آن ها را در تمامی مراحل پیگیر باشند.

جان راگسیدل معاون رییس کمپانی تحقیقاتی TSIA  بر این باور است در صورتی که  فروش با نتیجه همراه باشد کارشناسان فروش انگیزه لازم برای افزایش تلاش خود در راستای جذب بیشتر مشتری را کسب میکنند تا جایی که بر مصرف محصولات روی مشتری نظارت کنند تا اطمینان حاصل کنند سازمان طبق برنامه به مشتری اثر مقابل وارد کرده ، در واقع فروش تنها به معنی موفقیت سازمانی نیست.

از بخت بد شکاف ایجاد شده بین مراتب شغلی و کاری باعث سردرگم شدن کارکناد هنگام جمع کردن اطلاعاتی میشود که به آن میاز دارند. انتظار است که فروشنده های فناوری حضوری موثر در بازار داشته باشند تا بتوانند داده های موجود در مراتب مختلف را همسان سازی کنند ، در این حالت امکان راتباط با سیستم های مختف فراهم میشود.

زندگی اتوماسیون

زندگی اتوماسیون

  1. فناوری ها همگون میشوند

معاون رییس گروه تحقیقاتی هیپاتیا بر این وار است هنگامی گه امکان یکسان سازی اطلاعات ورودی به سیستم وجود نداشته باشد ، لازم است شرکت ها تصمیمی برای یکسان سازی ، روش های همکاری و روش های تک مرحله بگیرند تا بازار را برای خود کنند.

این موارد از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند ،در حال حاضر همچنان برخی کمپانی ها از CRM  های جدا جدا برای هر واحد کمپانی استفاده میکنند. مثلا ممکن است یک شرکت از سیستم بازاریابی ابری اوراکل استفاده کند و برای بخش فروش از سیستم تبلیغات ابری saleforce  استفاده کند که درست مقابل یکدیگر قرار دارند.

  1. تسهم دانش و همکاری زیاد میشود

فقط نرم افزارهای مربوط به فروش و مارکتینگ نیستند که به یکسان سازی نیاز دارند ، بلکه این لزوم جهت محصول یکسان و گروهی از محصول های همگون هم بیشتر میشود و این موضوع زمانی میسر میگردد که داده های سازمانی خیلی راحت در دسترس باشند.

هنگامی که مرز ها حذف شوند ، اغلب فروشنده های CRM  شیوه هایی جهت کسب سازماندهی دانش خواهند آموخت . این تغییرات باعث تحول در CRM ها خواهد شد و تولید کنندگان آن ها را مجبور میکند تا محصولات بهتر و متمایزی را به بازار ارائه دهند.

=

Windy

مهمترین معایب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یکی از مهمترین راه های ارتباطی میان مدیران و مشتریان خواهد بود.راه ها و شیوه های بسیار زیادی برای برقراری ارتباط با مشتریان وجود دارد اما ما در این مطلب برای شما به بررسی چند نمونه بسیار پرکاربرد آن خواهیم پرداخت.اولین راه ارتباطی میان شما و مشتری را میتوان تلفن ها دانست.در دنیای امروز شما میتوانید با استفاده از تلفن های ثابت و یا همراه به میزان بسیار زیادی از نیاز های مشتریان خود آگاه شوید و برنامه ها و سیاست های کلی  شرکت و موسسه خود را بر اساس آنها تنظیم کنید.

یکی از روش های دیگر برای برقراری ارتباط میان مشتری و شما را میتانیم ایمیل ها بدانیم.ایمیل این امکان را به شما میدهد که برای برقراری ارتباط بهترین میان خود و مشتری ویدیوئی مبتنی بر معرفی شرکت و یا عکس و فیلم هایی برای  مشتری ارسال کنید.اما در اولین گام برای شما باید به بررسی این موضوع بپردازیم که ایمیل ها نباید دارای محتایی طولانی و آزار دهنده برای مشتری باشد.در ضمن باید این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که ممکن است ایمیل هایی که ارسال میکنید توسط مشتری خوانده نشود.

سی آر ام چیست سی آر ام چیست ؟

سی آر ام یعنی چهسی آر ام یعنی چه ؟

هدف استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟

Crm  یکی از مهمترین مواردی است که شما میتوانید در هنگام برقراری ارتباط میان خود و مشتری به آن بپردازید.اما سی آر ام این امکان را به شرکت ها میدهد که خود و محصولاتشان را به میزان بسیار زیادی و با دقت فراوان به مشتری های وفادار خود معرفی کنند.باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که در دنیای رقابتی امروز ما بین شرکت ها نگه داشتن مشتری های وفادار میتواند به میزان بسیار زیادی برای رشد و ارتقا شرکت موثر باشد همچینین میتوانیم به این نکته نیز اشاره کنیم که با توجه به شرایط ارتباطی در دنیای امروز مشتریان فضای آزاد تری برای انتخاب شرکت و محصولات خود دارند بنابر این نگه داشتن مشتریان میتواند کم هزینه تر از پیدا کردن مشتری های تازه باشد.علاوه بر موارد گفته شده نگه داشتن مشتریان وفادار میتواند به شما در امر برند سازی بسیار مسمرثمر باشد.این نکته را به خاطر داشته باشید که مشتریانی که از سوی شرکت خدمات ویژه و یا احساس توجه داشته باشند میتوانند در امر برند سازی شما بسیار موثر باشند.این امری است که سیستم های crm برای شما در نظر گرفته اند که میتوانید به صورت مادام و با تمام توجه در کنار مشتریان خود باشید.

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

معایب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

هر سیستم و هر نرم افزاری در دنیای امروز دارای فواید و معایب بسیار زیادی است که باید پیش از به کارگیری آن به تمام این گزینه ها توجه کرددر ادامه این مطلب برای شما اطلاعاتی را پیرامون مهمترین معایب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در نظر گرفته ایم.پس در ادامه نیز با ما همراه باشید.

اولا انتخاب نامناسب و اشتباه یک ابزار می تواند کار را پیچیده تر کند.به همین خاطر باید به طور دقیقی نیازهای خود را بررسی کنید و ابزاری را متناسب با ساختارهای خود انتخاب نمایید.

به کارگیری CRM زیاد هم اسان نیست. توجه کافی بر روی انتخاب ابزارها باید معطوف گردد.

شرکت بهین تک گستر به عنوان یکی از برترین موسسات  و شرکت های ارائه دهنده سی آر ام در ایران این افتخار را دارد که برای تمامی شرکت ها به ارائه سیستم ها و نرم افزار های crm بپردازد تا بتوانند به خوبی و با تمامی امکانات و ابزار های موجود به برقراری یک ارتباط  موثر میان خود و مشتریان خود بپردازند.

Windy

در این مقاله به 5 نکته کلیدی انتخاب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری سی آر ام می پردازیم.

زیر مجموعه ها

جهت مکان یابی کلیک نمایید