Banner Service

ویژگی ها و امکانات اتوماسیون های ما

 

 

 

چرا شرکت بهین تک گستر ؟

 

سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر با توجه به نیازمندی مدیران قابلیت گزارش دهی لیست مشتریان، دریافت کامل گردش کار، فرصت های فروش، مدیریت و زمان بندی جلسات در هر یک از پلت فرم ها و فناوری جدیدی با امکان اتصال به کلیه افزونه ها و ماژول ها را دارا میباشد که شما را خارج از محیط شرکت حتی در مسافرت از حضور فیزیکی بی نیاز مینماید.

 

 

Finance 
ایجاد استراتژی مناسب CRM

در تجارت نوین ایران شاید بخشی از تجارت وابسته به CRM باشد و حضور یک مشاور کسب و کار در کنار شما که سالها تجربه در خصوص فضای تجارت آنلاین دارد میتواند علاوه بر مدیریت مشتریان ، هزینه های جاری؛ نگاه عمیق تری نسبت به دیگر فضا ها داشته باشد.

Finance 
راهکاری برای هر کسب و کار

با توجه به گستردگی مجموعه های تجاری بسیار کوچک و بزرگ کشور ، شرکت بهین تک گستر با ارائه راهکار های جامع و یکپارچه در خصوص میدریت ارتباط با مشتریان پلن بندی و ماژول های کاربردی ویژه ای دارد که میتواند کلیه خدمات شما را تحت الشعاع خود قرار دهد.

Finance 
چرخ شرکتتان خواهید چرخید

با تنظیم RFP متناسب با شرکت شما با کارشناسان سی آر ام خبره ما آنگونه که شایسته شماست سازمانتان را به صورت حرفه ای پیاده سای مینماییم و در کار با نرم افزار CRM به ساز و کار شرکت و سازمنتان شکلی منظم و کارآمد خواهیم داد تا با قدرتی بیشتر به سمت رقبا بشتابید.

 

 

Crm Customer Relationship Management

صنعت CRM به روایت آمار و ارقام

  سی آر ام  یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، در طی   30 سال   گذشته   در مقایسه با سایر راهکارهای نرم افزاری راه طولانی را سپری  کرده   است  .  امروزه با رشد  سی آر ام  اجتماعی، راهکار های اتوماسیون بازاریابی، اپلیکیشن های سی آر ام و Big Data و  تلفن همراه، این صنعت همچنان رو به تکامل است تا نیاز های جدید کسب و کار  را برآورده کند.  این نرم افزار سریع ترین رشد را نسبت به دیگر  نرم افزار های کسب و کار داشته است.

از آنجایی که این  نرم افزار  به عنوان  یکی از  انواع نرم افزار های کسب و کار که منحصر بفرد نیز می باشد و به عنوان یک کل ،  مبنایی برای رشد صنعت نرم افزار به حساب می آید .  این نکته  مهم است که بدانیم  کسب و کارها واقعا از این نرم افزار چگونه  استفاده می کنند و سی آر ام ها در طول سالیان  آینده کجا قرار گیرند که موجب پیشرفت شوند . در این تحقیق   پانصد کاربر نرم افزار سی آر ام  ایالات متحده آمریکا  بوسیله ی  پرسشنامه ای  مورد بررسی قرار گرفتند تا دریابیم که کسب و کار ها چگونه نرم افزار ارتباط با مشتری  خود را پیدا می کنند، تهیه  و استفاده می کنند.  و شما  نیز چه  خریدار این نرم افزار باشید ، چه استفاده کننده ی آن و یا فروشنده ی فن آوری سی آر ام باشید می توانید از نتایج این تحقیق و بررسی استفاده کنید.

پیاده سازی crm

سیستم ارتباط با مشتری

از نرم افزار سی آر ام چه کسب و کارهایی  بیشتر استفاده می کنند؟

شما هر نوع کسب وکار و هر نوع مشتری  که داشته باشید، فرصت  استفاده  از نرم افزار سی آر ام را دارید .  با وجود  فراگیر بودن نرم افزار سی آر ام ، به نظر می آید که این  نرم افزار به صورت خاصی  در بعضی از صنایع بیشتر رواج دارد.

صنایعی که از نرم افزار سی آر ام  بیشتر استفاده می کنند:

«خرده فروشی» با اختلاف بسیاری ، بیشترین آمار استفاده از نرم افزار  مدیریت ارتباط با مشتری  را در این تحقیق  به خود اختصاص داده است.

Windy

مقایسه CRM مایکروسافت با دیگر نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری

به عنوان یک خریدار هنگامی  که تصمیم  میگیرید که یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری را بخرید و تا حدودی  در رابطه  با این موضوع جست وجو و تحقیق می کنید سریعا به این نتیجه خواهید رسید که در کنار انواع مختلف سی ار ام در ایران، نرم افزار سی آر ام مایکروسافت هم  خودنمایی می کند. به احتمال زیاد  برای شما هم  مانند بسیاری از مشتریان این سوال پیش می آید  که آیا از خدمات و یا محصولات  مایکروسافت استفاده کنید و یا اینکه نرم افزار سی آر ام  تهیه کنید. در این جا سعی شده است به این سوال پاسخ داده شود.

 

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

 

مایکروسافت CRM

crm نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

جایگاه  CRM مایکروسافت در دنیا

سازمان گارتنر به عنوان یکی از موسسه های برجسته ی تحقیقاتی دنیا در سال 2017 گزارشی با نام "مربع جادویی برای نرم افزارهای CRM" منتشر کرده است.

مقایسه نرم افزارهای CRM  بوسیله ی  موسسه بین المللی گارتنر

جایگاه CRM  مایکروسافت در ایران

گزارش قابل اتکایی در حوزه ی جایگاه نرم افزارهای CRM  در ایران  وجود ندارد. ولی در صورتی که همین گزارش گارتنر را ملاک در نظر بگیریم و پارامترهای حاکم بر ایران را نیز به آن اضافه کنیم،  به جایگاه CRM  در ایران  میتوانیم پی ببریم.

Windy

فروش های کالا های گران قیمت با crm

یکب از جدیدترین مشکلاتی که در جامعه امروز ایران را بسیار متوجه خود کرده است میتوان گرانی های بی حد و مرز دانست.ما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که چگونه میتوانید با استفاده از Crm به خرید و فروش اجناس گران قیمت تسلط داشته باشید.بنابراین میتوانید در فروش کالا های گران قیمت با crm  بسیار حرفه ای عمل کنید.

جنس گران شده را چگونه به مشتری بفروشیم؟

اولین نکته را میتوانیم این موضوع بدانیم که کالا های گران را چگونه باید به مشتری ها بفروشیم.وقتی یک محصول  ویا کالا یا خدماتی گران می‌شود، حتی  خبره ترین و حرفه‌ای‌ترین  فروشنده‌ها هم با این دغدغه از خواب بیدار می‌شوند که « این بار با چه حیله‌ای میتوانم این محصول را بفروشم؟!». یکی از بارزترین مشکلات همیشگی در عرصه فروش و بازار ، فروش یک جنس  یا کالا با قیمت بیشتر است.اما باید همواره به این نکته توجه داشته باشیم که نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری میتوانند در همه عرصه ها به ما کمک های بسیار شایانی داشته باشند.

نرم افزار crm چیست

crm فارسی

زمانی که  یک تولیدکننده، قصد افزایش قیمت یک محصول یا کالایی را دارد، خریدار او، که می‌تواند خودش هم یک نوع  فروشنده دست دوم باشد، این دردسر را باید تحمل کند و بپذیرد. و این مشکل ، تا رسیدن کالا  و محصول به دست مشتری نهایی ادامه دارد. یک شرکت یا تولید کننده تا وقتی که سودده باشد قادر است سرپا بایستد . سودآوری هم زمانی اتفاق می افتد که خدمت یا محصول ارایه شده ، با قیمت مناسبی ارائه شود و تولیدکننده و یا فروشنده نمی‌تواند یک کالا  یا محصول را در طولانی‌مدت به هر قیمتی که می‌خواهد بفروش برساند. بنابراین  یکی از مهم‌ترین مواردی که درمورد  افزایش قیمت، مورد توجه هر تولیدکننده ای قرار می‌گیرد، افزایش کیفیت محصول یا کلا و خدمتی  در کنار قیمت آن است. اکنون  به سوالات زیر پاسخ دهید:

1.آن افزایش قیمتی که شما برای محصول و یا خدمات‌تان در نظر گرفته اید آیا می‌تواند برای خریدار شما که خود نیز یک فروشنده است، افزایش سود داشته باشد؟

در صورتی که  پاسختان  مثبت است، به مشتری خود یادآوری کنید که با افزایش قیمت معقول در فروش ، می‌تواند سود مناسبی نیز برای خودش  در نظر داشته باشد.محصول و یا خدمتی که شما به فروشنده خود ارائه میدهید ، چند درصد از کسب‌وکار او را تشکیل می‌دهد؟

اگر خدمت و یا  محصول شما ، درصد کمی از کار او را شامل می‌شود، به او یادآوری کنید که این افزایش قیمت، تاثیر زیادی بر کل کارش ندارد. اما در صورتی که  محصول نقش اساسی در آن کار دارد، برای آن مشتری لازم بودن  این گرانی را توضیح دهید.  فروشنده راحت تر با این گرانی میتواند کنار بیاید اگر به این فکرکند  که این افزایش قیمت بخاطر افزایش کیفیت است.اما شما به عنوان یک مدیر عامل خوب و یا یک مدیر فروش خوب باید در مدیریت ارتباط با مشتری بسیار قوی عمل کنید و همواره اعتماد آنها را در دستان خود نگاه دارید.

Ac2465bac2bb4863a1d94d0f12e6561c

2.آیا این گرانی در محصول‌ و کالاهای مشابه یا خدمات مشابه با خدمات شما هم دیده می‌شود؟

در چنین  وضعیتی شما باید آمار دقیقی و واضحی از افزایش قیمت رقبای خودتان  داشته باشید. در صورتی که  افزایش قیمت محصول شما،  پایین تر از سایر تولیدکننده‌ها است، برگ برنده در دستان شماست.  بنابراین جمله‌ای که شما را از همه ی مشکلات رها  می‌کند این است: «محصول و یا کالای  من در مقابل  کالاهای مشابه خود، افزایش قیمت کمتری دارد.» اما  اگر شما در قسمت بالای جدول گرانی ها قرار گرفته اید ، موظفید  دلیلی برای این افزایش قیمت ارائه دهید. ممکن است که  این گرانی ناشی از یک ویژگی خاص و منحصربفرد محصول شما باشد. از طرفی، هم  این امکان وجود دارد تولیدکننده‌های دیگر  نیز افزایش قیمت کالای خود را ادامه دهند تا  به قیمت شما برسند.

3.شما و محصولات وخدماتتان چه سابقه‌ای از نظر خریدار دارید؟

در صورتی که  سابقه خدمت و یا محصولی که  به مشتریان خود ارائه داده‌اید، خوب و درخشان باشد و مشتری ، شما را به عنوان یک تولیدکننده مطلوب و خوب بشناسد، کارتان بسیارآسان تر است. به احتمال زیاد این افزایش قیمت از نظر مشتری، برای حفظ کردن کیفیت محصول در حد مطلوب پیشین و یا افزایش آن است. اما در صورتی که  تا حدودی خاطرات نامطلوبی در نظر مشتری دارید، باید توجه و تمرکز خود  را بیشتر روی اثبات اعتبار و کیفیت خود در نظر  مشتری یا خریدار بگذارید. در این وضعیت  ، مشتری شما انتظار افزایش کیفیت دارد نه قیمت!. برای گذشتن  از این مرحله لازم است که رضایت مشتری را جلب کنید.

crm یعنی چه

بهترین نرم افزار crm

4.آیا توضیحات و دلایل قانع‌کننده‌ای برای پذیرش گرانی از طرف خریدار دارید؟

با  سند و مدرک سخن بگویید. منتظر این باشید که خریدار از شما برای این گرانی مدرک و توضیح بخواهد.آن  مدرک می‌تواند طوری باشد که نشان‌دهنده انتظار افزایش قیمت از سایرتولیدکننده‌ها را نیز در بر داشته باشد. برای مثال اگر افزایش محصول شما ناشی از گران شدن مواد اولیه مثل نفت باشد، این گرانی در همه موارد دیگر خود را نشان می‌دهد. بنابراین رقبای شما نیز باید در قیمت‌های محصولات خود تجدید‌نظر کنند.  زمانی که این موضوع را بیان می‌کنید هم کلامی و همدردی با مشتری را فراموش نکنید!  اما در عین حال، بر حرفتان  ثابت قدم بمانید .  ذره ای تردید در سخنان شما، خریدار را به این ذهنیت میرساند که این افزایش قیمت بیشتر به نفع خود شما  میباشد و دلیل‌های شما برای توجیه این افزایش قیمت است. در کنار تمام  این موارد ، به خریدار اطمینان خاطر بدهید که تمام تلاش  خودتان را برای برگرداندن قیمت قبل یا کاهش گرانی کرده‌اید. مشتری باید متوجه شود که تولیدکننده هم تمام سعی خود را برای کاهش قیمت انجام داده است. شما هنگامی قادر خواهید بود  مشتری را راضی کنید، که او اطمینان داشته باشد که برای حفظ کیفیت مورد نظرش ، راهی دیگری به جز افزایش قیمت نیست. اگر موضوع  تورم هم باشد  میشود گفت که با وجود تورم، از آخرین افزایش قیمت چندی گذشته و نمی‌توان این کالا یا محصول  را با قیمت قبلی ارائه کرد.بخاطر بسپاریم که نرم افزار crm به عنوان یکی از برترین نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری میتواند برای شما بسیار مفید و مسمر به ثمر باشد.

5.چرا مشتری باید باز هم از شما خرید کند؟

دانستن این موضوع  از یک نظر بسیار اهمیت دارد؛ چرا که با داشتن پاسخی برای این سوال با اطمینان بیشتری می‌توانید در مورد  افزایش قیمت صحبت کنید. فراموش نکنید، برای اینکه مجددا مشتری از شما خرید کند، حداقل لازم است دو ویژگی راضی‌کننده برای خریدار داشته باشید. متوجه این موضوع باشید که ، همه ی اطلاعاتی که دارید به روز باشد. خریدار یا مشتری  خودتان را به خوبی بشناسید تااعتمادش از شما سلب نشود.

Windy

تاثیر crm بر وفادار سازی مشتری 

برنامه وفادار سازی مشتریان  امروزه  در تعداد بسیار زیادی از  کسب و کارها از جایگاه ویژه و مهمی  برخوردار است. اشخاص دارای  کسب و کار سعی دارند  ضمن نگه داری از مشتری های فعلی  خود به تعداد مشتریان وفادار خودشان نیز  اضافه کنند. در این فرصت  که پیش رو داریم  ضمن بررسی برنامه وفادار سازی مشتریان تفاوت آن ها را  نیز با مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM  بیان خواهیم کرد .

وفادار سازی مشتریان برنامه

برنامه وفادار سازی مشتریان یا Customer Loyalty Program)) و یا به اختصار CLP ، برنامه ا ی است که  هدف آن افزایش حجم خرید مشتریان یا افزایش تعداد دفعات خرید یا ترکیبی از این دو مورد  طراحی  شده و از سوی  مدیران کسب و کارها اجرا می شود  و در این برنامه وفادار ساختن  مشتری دارای اهمیت بسیار  بالایی است  و این وفاداری به منظور  ایجاد تعهد در مشتری، برای انجام معاملات با سازمانی خاص و خرید محصولات و خدماتی به طور مکرر باید صورت پذیرد. ضمنا این وفاداری می بایست  بصورت تعهدی بسیار  قوی جهت  خرید مجدد یک محصول  یا خدمت برتر در آینده ظهور یابد.

بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری

خرید نرم افزار crm

نرم افزار CRM

نکاتی در وفادار سازی مشتریان

در صورتی که قصد دارید در برنامه وفادار سازی مشتریان سربلند بیرون بیایید و پیروز شوید بهتر است خدمات و یا محصولی  که به مشتری ارائه می دهید به صورت صحیح باشد، در حقیقت آن سرویسی را که (پیش  از خرید، حین خرید و بعد  از خرید) به مشتری ارائه می دهید باید  کامل باشد.

    طبیعتا هر کسب و کاری روزهای مطلوب و نا مطلوبی  را تجربه می کند، بنابراین  در هنگام بروز هر مشکلی باید آن را صادقانه و به طور شفاف با مشتریان خود در میان بگذارید و از  دادن وعده و وعید های بیهوده و دروغ گفتن  به آنها خود داری کنید.

    یکی از راه های بسیار خوبی که به عنوان پل ارتباطی بسیار خوبی از آن استفاده میشود ایمیل است، بنابراین پس  از  به اتمام  رسیدن خرید مشتری حتما خدمات و محصولات جدید کسب و کارتان را به او اطلاع دهید.

 

Windy

مهمترین شاخص های crm

در سیستم های مدیریت مشتری شاخص های بسیار مهم و بسیار متفاوتی وجود دارد که برای شما میتواند مفید و یا مضر باشد .در ادامه این مطلب برای شما اطلاعاتی را در نظر گرفته ایم که با استفاده از آنها به بررسی مهمترین شاخص های crm خواهیم پرداخت.پس در ادامه با ما همراه باشید.

CRM   یک استراتژی کلان برای   کسب و کار است که با هدف در آمد ، بهینه کردن سود، و رضایت مشتری به کار گرفته میشود و برای به نتیجه رسیدن این هدف، تمام   فعالیتهای کسب و کار را توسط   گروه های مختلف خریداران   سامان میدهد و مدر تلاش است که   رفتار ها یی   را در کسب و کارتوسعه دهد و ایجاد کند که در نهایت به رضا یت   مشتریا ن ختم   شود.

فناوری اطلاعات این روزها  بیش از هر دوره  ی دیگری در ساختار سازمان ها و تجارت تاثیر گذار بوده و نفوذ کرده است. یکی از مهمترین موضوع های فناوری اطلاعات ، چگونگی ارتباط با مشتری است میباشد که در قالب سیستم های سی،آر،ام برای آن راه حل هایی بوسیله شرکت های مختلف ارائه شده و شرکت های موفق و بزرگ نیز  در ایران در جهت این نرم افزار فعالیت میکنند و روز به روز در کسب و کار خود موفق تر شده اند. هنوز در مورد تعریف Customer Relationship Management، یا همان مدیریت ارتباط با مشتری  اتفاق ‌نظری وجود ندارد. بسیاری از شرکت‌های فعال در زمینه ی تکنولوژی اطلاعات، مدیریت ارتباط با مشتری را خدملات یا مجموعه نرم افزارهایی می‌دانند که به فروش ، خدمات و اتوماسیون بازاریابی، کمک می‌کند.

434343

لزوم استفاده از crm

کسب و کارها وصنایعی که CRM در آنها گسترش میابد  ، می توانند به‌ راحتی با رقبای خود  مقابله کنند،  اصول خود را رهبری کنند ، و نقش پررنگ‌تری در جامعه داشته باشند. با  ساخت یک برنامه ی مشتری محور وبرنامه‌ریزی مدون می‌توانند کسب‌ وکار خودشان  را گسترش دهند. نیاز کمتری به بازاریابی و تبلیغات داریم  اگر CRM را در کسب و کارمان جاری کنیم زیرا مشتری‌ها به مرور  خودشان سراغ ما می‌آیند و ما را به دیگرانپیشنهاد میدهند. یعنی با مدیریت ارتباط با مشتری، خریداران  وفادارتری تولید می‌کنیم.

زیر مجموعه ها

جهت مکان یابی کلیک نمایید