Banner Service

ویژگی ها و امکانات اتوماسیون های ما

 

 

 

چرا شرکت بهین تک گستر ؟

 

سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر با توجه به نیازمندی مدیران قابلیت گزارش دهی لیست مشتریان، دریافت کامل گردش کار، فرصت های فروش، مدیریت و زمان بندی جلسات در هر یک از پلت فرم ها و فناوری جدیدی با امکان اتصال به کلیه افزونه ها و ماژول ها را دارا میباشد که شما را خارج از محیط شرکت حتی در مسافرت از حضور فیزیکی بی نیاز مینماید.

 

 

Finance 
ایجاد استراتژی مناسب CRM

در تجارت نوین ایران شاید بخشی از تجارت وابسته به CRM باشد و حضور یک مشاور کسب و کار در کنار شما که سالها تجربه در خصوص فضای تجارت آنلاین دارد میتواند علاوه بر مدیریت مشتریان ، هزینه های جاری؛ نگاه عمیق تری نسبت به دیگر فضا ها داشته باشد.

Finance 
راهکاری برای هر کسب و کار

با توجه به گستردگی مجموعه های تجاری بسیار کوچک و بزرگ کشور ، شرکت بهین تک گستر با ارائه راهکار های جامع و یکپارچه در خصوص میدریت ارتباط با مشتریان پلن بندی و ماژول های کاربردی ویژه ای دارد که میتواند کلیه خدمات شما را تحت الشعاع خود قرار دهد.

Finance 
چرخ شرکتتان خواهید چرخید

با تنظیم RFP متناسب با شرکت شما با کارشناسان سی آر ام خبره ما آنگونه که شایسته شماست سازمانتان را به صورت حرفه ای پیاده سای مینماییم و در کار با نرم افزار CRM به ساز و کار شرکت و سازمنتان شکلی منظم و کارآمد خواهیم داد تا با قدرتی بیشتر به سمت رقبا بشتابید.

 

 

Images 2

چه فعالیت هایی  در نرم افزار سی آر ام باید انجام داد

نرم افزار CRM  نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یک شرکت است .شاید به نظر ساده و پیش پا افتاده باشد ، اما در واقع این مسئله  از کلیدی ترین و مهمترین عوامل هر شرکت و یا مجموعه ای است برای رسیدن به فروش بیشترشان. مسئله ای که بسیار مورد توجه صاحبان مشاغل است این هست که نرم افزاری باشد که علاوه بر صعودی کردن روند فروش و سوددهی در صرف زمان و هزینه ها نیز صرفه جویی شود.میتوانید در ادامه بادیگر خدمان گروه بهت تک گستر همراه باشید:

 

فروش نرم افزار crm

خرید نرم افزار crm

CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و کاربرد آن چیست ؟

این نرم افزار  کلکسیونی از فرایندها وفعالیت هاست  که در سیستم نظم را چند برابر می کند و کسب وکار یک سازمان را حرفه ای می کند .  جزئی  از فعالیت های CRM  مانند  : بایگانی داده های  فروش و  مشتری در قسمتی جداگانه، گزارش های  دقیق از میزان خرید وفروش در زمان  انتخابی،  ارتباط اینترنتی و تلفنی خوب  با مشتریان، درج  جلسات کاری و یاد آوری ها ، برقراری ارتباط با  پیک موتوری تنها با چند کلیک، تقسیم بندی کارکنان  و اعمال دسترسی ها به هر کدام ،برقراری  ارتباط بین انبار و بخش حسابداری .

Windy

آیا کسب و کارمان نیاز به CRM دارد؟

چطور متوجه شویم که کسب و کارمان به سی آر ام نیاز دارد ؟ این موضوع ساده ایست . در صورتی  به سی آر ام نیاز دارید که  کسب و کارتان با بازار ، فروش، و خدمات مشتری سر و کار داشته باشد . اینکه  کسب و کارتان به چه میزان بزرگ یا کوچک  باشد چندان مهم نیست .  زمان مدیریت  کردن مشتریان بر حسب ایمیل ،  صفحات گستره، و پوشه های کاغذی به اتمام رسیده است .

1.نداشتن یک منبع متمرکز ذخیره داده‌ها

برای حفظ مشتری و اثر بخشی فروش ، در هر مرحله از چرخه ی فعالیت مشتری ف گرفتن اطلاعات لازم و ضروری است . ارائه ی یک تصویر کلی از تعاملات مشتری ، هنگامی که کارکنان زیادی مسئول ارتباط با یک مشتری باشند  کاری بسیار دشوار است . نرم افزار سی آر ام ، در یک مخزن متمرکز داده های مشتری را ذخیره می کند و از این طریق گرفتن اطلاعات از مشتری را آسان می کند .

در صورتی که سی آر ام وجود نداشته باشد صاحبان مشاغل مجبورند ، از طریق مطالعه ی ایمیل ها، پوشه های کاغذی ، دست نوشته ها و صفحات کاغذی درباره ی تاریخچه ی مشتری اطلاعاتی کسب کنند .ایجاد و آماده سازی گذارش های مدیریت و فروش که ضروری هم هستند بسیار پر زحمت و خسته کننده است .

Windy

صنعت CRM به روایت آمار و ارقام

  سی آر ام  یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، در طی   30 سال   گذشته   در مقایسه با سایر راهکارهای نرم افزاری راه طولانی را سپری  کرده   است  .  امروزه با رشد  سی آر ام  اجتماعی، راهکار های اتوماسیون بازاریابی، اپلیکیشن های سی آر ام و Big Data و  تلفن همراه، این صنعت همچنان رو به تکامل است تا نیاز های جدید کسب و کار  را برآورده کند.  این نرم افزار سریع ترین رشد را نسبت به دیگر  نرم افزار های کسب و کار داشته است.

از آنجایی که این  نرم افزار  به عنوان  یکی از  انواع نرم افزار های کسب و کار که منحصر بفرد نیز می باشد و به عنوان یک کل ،  مبنایی برای رشد صنعت نرم افزار به حساب می آید .  این نکته  مهم است که بدانیم  کسب و کارها واقعا از این نرم افزار چگونه  استفاده می کنند و سی آر ام ها در طول سالیان  آینده کجا قرار گیرند که موجب پیشرفت شوند . در این تحقیق   پانصد کاربر نرم افزار سی آر ام  ایالات متحده آمریکا  بوسیله ی  پرسشنامه ای  مورد بررسی قرار گرفتند تا دریابیم که کسب و کار ها چگونه نرم افزار ارتباط با مشتری  خود را پیدا می کنند، تهیه  و استفاده می کنند.  و شما  نیز چه  خریدار این نرم افزار باشید ، چه استفاده کننده ی آن و یا فروشنده ی فن آوری سی آر ام باشید می توانید از نتایج این تحقیق و بررسی استفاده کنید.

پیاده سازی crm

سیستم ارتباط با مشتری

از نرم افزار سی آر ام چه کسب و کارهایی  بیشتر استفاده می کنند؟

شما هر نوع کسب وکار و هر نوع مشتری  که داشته باشید، فرصت  استفاده  از نرم افزار سی آر ام را دارید .  با وجود  فراگیر بودن نرم افزار سی آر ام ، به نظر می آید که این  نرم افزار به صورت خاصی  در بعضی از صنایع بیشتر رواج دارد.

صنایعی که از نرم افزار سی آر ام  بیشتر استفاده می کنند:

«خرده فروشی» با اختلاف بسیاری ، بیشترین آمار استفاده از نرم افزار  مدیریت ارتباط با مشتری  را در این تحقیق  به خود اختصاص داده است.

Windy

مزایای سی آر ام ابری برای کسب و کار های کوچک

مدیریت ارتباط با مشتری یا سی آر ام ،  یک مفهوم می باشد که همیشه تمام شرکت ها از آن استفاده می کنند و به فعالیت با آن مشغولند. در واقع ،  سی آر ام به عنوان یک نوع کسب و کار در  حوزه ی مدیریت مشتریان شناخته شده پس بنابراین سی آر ام صرفا بخشی از استراتژی کسب و کار نیست  بلکه  استراتژی کسب و کار باید باشد . با توجه به این نکته که جذب مشتریان جدید نسبت به حفظ مشتریان موجود ، هزینه ی بیشتری در بر دارد پس بهتر و لازم است که کسب و کار تکراری را تجربه کنید اگر مشغول به کسب وکار کوچکی هستید . و به این نکته توجه داشته باشید که برای سازمان هزینه ی کمتری دارد اگر فرایندهای تکراری برای مشتریان خود انجام دهد. برای اینکه بتوانید به مشتریان فعلی خود محصول یا خدمات بیشتری بفروشید و معاملات بیشتری را با آن ها انجام دهید باید تلاش کنید که در ابتدا به آن ها بخوبی خدمت کنید . که این موجب افزایش سود شما می شود .  بعد از انجام تمام این مراحل ، به جذب مشتری جدید بیندیشید.

نرم افزار مدیریت مشتری

crm نرم افزار

 

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری شما باید دارای یک راه حل خوب باشد برای رسیدن سریع تر به این هدف ،  تا بارزش برتر را نیز بتواند به دست آورد. حفظ یک سیستم سی آر ام  شامل هزینه های تکنولوژی می باشد ؛ (هزینه مجوز نرم افزار،  نگهداری زیرساخت های فناوری اطلاعات، و هزینه های ارتقاء )  اگر هدفتان انجام بخشی از این هزینه ها بصورت جزئی یا کامل باشد  ، خودتان را لازم است  آماده نمایید تا برای هر صندلی یا کاربران هزینه ای جهت راه حل سی آر ام پرداخت نمایید .

Windy

مقایسه CRM مایکروسافت با دیگر نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری

به عنوان یک خریدار هنگامی  که تصمیم  میگیرید که یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری را بخرید و تا حدودی  در رابطه  با این موضوع جست وجو و تحقیق می کنید سریعا به این نتیجه خواهید رسید که در کنار انواع مختلف سی ار ام در ایران، نرم افزار سی آر ام مایکروسافت هم  خودنمایی می کند. به احتمال زیاد  برای شما هم  مانند بسیاری از مشتریان این سوال پیش می آید  که آیا از خدمات و یا محصولات  مایکروسافت استفاده کنید و یا اینکه نرم افزار سی آر ام  تهیه کنید. در این جا سعی شده است به این سوال پاسخ داده شود.

 

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

 

مایکروسافت CRM

crm نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

جایگاه  CRM مایکروسافت در دنیا

سازمان گارتنر به عنوان یکی از موسسه های برجسته ی تحقیقاتی دنیا در سال 2017 گزارشی با نام "مربع جادویی برای نرم افزارهای CRM" منتشر کرده است.

مقایسه نرم افزارهای CRM  بوسیله ی  موسسه بین المللی گارتنر

جایگاه CRM  مایکروسافت در ایران

گزارش قابل اتکایی در حوزه ی جایگاه نرم افزارهای CRM  در ایران  وجود ندارد. ولی در صورتی که همین گزارش گارتنر را ملاک در نظر بگیریم و پارامترهای حاکم بر ایران را نیز به آن اضافه کنیم،  به جایگاه CRM  در ایران  میتوانیم پی ببریم.

زیر مجموعه ها