سوالات متداول درباره سیستم ارتباط با مشتریان crm

در ادامه سایت بهین تک گستر به برخی از سوالاتی که امکان دارد برای شرکت های نیازمند سی آر ام رخ دهد پاسخ خواهیم داد 

 

سوالات متداول درباره سیستم ارتباط با مشتریان crm

آیا شرکت های بالاتر از 30 یا 40 نفر احتیاج به CRM دارند ؟
خیر، هر شرکتی با هر تعداد پرسنل میتوانند از سی آر ام استفاده نمایند و محدودیتی در تعداد آنها نیست به عنوان مثال شرکت پایان نامه 6 نفر پرسنل دارد و شرکت ایران خودرو 50000 نفر پرسنل همه را میتوان با همین یک نرم افزار مدیریت نمود.


مزایای سیستم های مدیریت ارتباط مشتریان در چیست ؟
فراموش نکردن وظایف، دسترسی به مشتریان قدیمی و سابقه چند ساله شرکت و همچنین فعالیت های هر مشتری به تنهایی میتواند رضایت مشتریان را در پی داشته باشد که از ویژگی های اصلی سی آر ام میباشد. با سی آر ام میتوانید حس رقابتی در بین پرسنل شرکت خود ایجاد کنید و اصلاحا ویژگی Gaming را در شرکت خود ایجاد خواهید کرد که حتی نیاز به حضور فیزیکی مدیر در شرکت نمیباشد.


آیا میتوان با سی آر ام از فعالیت هر پرسنل در شرکت با خبر شد ؟
بله با سیستم گزارش دهی که در سیستم بهین تک گستر سی آر ام تعبیه شده است در صورتی که هر کدام از پرسنل وظایف خود را به خوبی انجام ندهد به مدیری که برای آنها در سیستم تعریف شده است گزارش دهی مینماید.


آیا CRM در فروش ما موثر است ؟
بله با سرنخ های قدیمی و سرنخ های جدیدی که در سی آر ام برای شما تعریف میشود و پیگیری هایی که از سوی شما باید برای مشتریان صورت می گیرد میتوانید فروش خود را نسبت به حالت عادی بالا ببرید.


آیا کارمندان فروش و بازاریابی هنگام کار با سی آر ام از فعالیت خود عقب میمانند؟
خیر، آمارها نشان میدهد که شما به ازای هر یک هزار تومان سرمایه گزاری در سی آر ام 5.6 برابر از سیستم خود سود خواهید برد پس هر فرض کنید یک کارمند فروش شما در صورتی که پیگری های دیگر خود را از طریق سی آر ام و برنامه ریزی از پیش تعیین شده انجام دهد نه تنها در زمان صرفه جویی کرده است بلکه توانسته برای سیستم شما سودآور تر باشد.


آیا متوان با استفاده از نرم افزار سی آر ام پیگیری های آنلاین را به درستی و در اسرع وقت انجام داد ؟
بله، در صورتی که وب سایت شما وب سرویس داشته باشد و سامانه CRM شما به ایمیل سرور و فکس سرور ، اس ام اس پنل و سانترال متصل باشد میتوانید کلیه پیگری های مشتریان را بررسی کرده و اعتبار سیستم خود را نسبت به دیگر رقبای موجود در بازارر افزایش دهید.


آیا برای کار با CRM شرکت بهین تک سی آر ام احتیاج به حضور در شرکت است ؟
خیر، شما میتوانید از هر کجای دنیا با دسترسی به سامانه سی آر ام خود از اطلاعات ثبت شد برای شما با خبر شوید و گزارشات کاری کارمندان خود را دریافت نمایید.


اطلاعاتی که میتوان از CRM دریافت کرد به طوری کلی به چند دسته تقسیم بندی میشود ؟ 

    میزان فروش از ابتدای ما تا به امروز و فاصله آن با هدف فروش ماهیانه
    تعداد تماس های ورودی امروز
    تعداد تماس های خروجی امروز
    میزان فروش امروز
    میزان پتانسل فروش امروز
    لیست فروش های امروز با اطلاعات خریداران
    لیست پتانسل های فروش های امروز با اطلاعات خریداران
    گزارش کامل پرسنل فروش(میزان فعالیت، میزان فروش، میزان پتانسل فروش و درصد پوشش هدف فروش)

سوالات در مورد سیستم ارتباط با مشتریان - سوالات در خصوص سیستم ارتباط با مشتریان

Add comment


Security code
Refresh

نظرات مشتریان

 

دقت بالا و راحتی در عین حال گزارش گیری بسیار دقیق از مواردی بود که اطمینان خاطر من را نسبت به شرکت بهین تک گستر جذب کرد
انبار کانتینری و مدیریت پرسنل از ویژگی های بارز سیستم مدیریت بهین تک گستر است که تمامی فعالیت های سنتی من را رو به حالت سیستمی آورده ، حتی هرجای دنیا قرار داشته باشم انگار که در دفتر کارم هستم
فارم های مرغداری و ارسال گزارشات ما به صورت دستی انجام می شود اکنون با سیستم بهین تک گستر تمامی موارد به صورت سیستم انجام میپذیرد و تمامی مراغداران من رضایت کامل را دارند . سیستم ارتباط با مشتری قوی باعث افزایش فروش من در تمامی نقاط ایران شد
دکتر نوید شایان, مدیریت شرکت زرین دانه پارس