مدیریت و اتوماسیون خط فروش با سیستم ارتباط با مشتریان crm

مدیریت و اتوماسیون خط فروش با سیستم ارتباط با مشتریان crm

 

مدیریت و اتوماسیون خط فروش با سیستم ارتباط با مشتریان crm

برخی از سوالاتی که برای سازمان ها در بخش فروش و همچنین بخش نیروی فروش پیش می اید به شرح ذیل است که سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر راه حل آن ررا میداند .

چگونه میتوانیم خط تولید و فروش خود را با سیستم ارتباط با مشتریان کنترل کنیم ؟
نقش سی ار ام در کنترل خط فروش چیست؟
سی آر ام چگونه میتواند نیروی فروش سازمان و شرکت ما را مدیریت و سازماندهی نماید ؟
راه های کنترل خط فروش به حالت بهینه کدام است ؟
چگونه میتوانیم سرنخ ها و لیدهای سازمان خود را سازماندهی نماییم ؟
راه های کنترل خط فروش و تبدیل فرصت به فروش چیست ؟
مدیریت و افزایش فروش از طریق نرم افزار crm چگونه است ؟

 

مفهوم اتوماسیون نیروی فروش چیست؟

اتوماسیون نیروی فروش جزئی از مدیریت ارتباط با مشتری است. سیستم های مدیریت نیروی فروش، سیستم های اطلاعاتی هستند که در بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری استفاده می شوند و این سیستم ها به اتوماتیک سازی و افزایش بازدهی فروش و مدیریت نیروی فروش کمک می کنند. آنها در اغلب موارد با سیستم اطلاعات بازارایابی ترکیب می شوند و در این حالت سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری نامیده می شوند.

اتوماسیون نیروی فروش معمولا بخشی از سیستم مدیریت رابطه ی مشتری یک کمپانی است و سیستمی است که به طور اتوماتیک تمامی مراحل را در فرایند فروش ثبت و ذخیره می کند. اتوماسیون نیروی فروش شامل یک سیستم مدیریت تماس است که تمامی تماس هایی که با یک مشتری برقرار شده است، هدف از تماس و هرگونه پیگیری که نیاز باشد را دنبال می کند. با این کار اطمینان حاصل می شود که کارهای تکراری برای فروش انجام نمی شوند.

یک بخش جدایی ناپذیر هر سیستم اتوماسیون نیروی فروش، یکپارچگی گسترده ی یک کمپانی در میان دپارتمان های مختلف است. اگر سیستم اتوماسیون نیروی فروش بکار گرفته نشود و به طور صحیح در تمامی دپارتمان ها یکپارچه سازی نشود، احتمالا این امر منجر به عدم وجود ارتباط شده که می تواند باعث شود دپارتمان ها ی مختلف برای یک هدف مشترک با یک مشتری تماس بگیرند. برای کاستن این خطر، اتوماسیون نیروی فروش باید به طور کامل در تمامی دپارتمان هایی که با مدیریت خدمات مشتری سروکار دارند یکپارچه شود.

چرا از اتوماسیون نیروی فروش استفاده کنیم؟

علاوه بر این پاسخ مبنی بر کارامدتر شدن نمایندگان فروش، صرفه جویی در وقت و ارتقای بهره بری، برخی دلایل دیگری نیز وجود دارند. برای مثال بسیاری از نیروهای فروش، نمایندگان متعددی در ارتباط با یک مشتری یکسان دارند. SFA به هماهنگی ارتباطات با مشتریان کمک می کند. برقراری ارتباط بیش از حد، می تواند موجب خشم یا تحریک یک مشتری احتمالی یا مشتری فعلی شود.

در اینجا یک مثال از چگونگی رخ دادن این موضوع ارائه می کنیم. یک تیم فروش ممکن است متشکل از نماینده فروش میدانی، مهندس فروش، نماینده پشتیبانی بازاریابی، نماینده داخلی فروش، متخصص فنی، کارشناس صنعت، کارشناس solutions و همه مجموعه مدیریتی باشد که در حال کار بر یک حساب خاص هستند. تصور کنید شرکت با یک کالای جدید مواجه می شود و تمامی 7 نماینده، اگهی تبلیغاتی کالای جدید را برای یک مشتری خاص می فرستند. حال تصور کنید آن مشتری اطلاعات مشابهی را از مجموعه های بازاریابی دریافت کند. اکنون می توانید متوجه نارضایتی مشتری شوید. SFA، سازمان های فروشی که مجهز به ابزارهایی برای ارتقای ارتباطات با مشتریان هستند تا زمانی که مشتریان اماده خرید شوند را فراهم می کند. یک مشتری می تواند در مسیر متقاعد سازی مشتریان دیگر قرار گرفته و به طور منظم ایمیل های اطلاع رسانی دریافت کند.

 

علایم نشان دهنده عدم کنترل خط فروش

در این پست در ابتدا مابقی علایم نشان دهنده عدم کنترل بر خط فروش را بیان خواهیم کرد و در گام بعد به بیان نتیجه گیری کلی براساس دو پست منتشر شده خواهیم پرداخت .

رفع مشکل عدم کنترل خط فروش

تفکر اشتباه در مورد پیش بینی فرایند فروش

ایا فکر می کنید پیش بینی فروش یک فرایند سنگین و عذاب آور است؟ آیا فکر می کنید انجام آن زمانبر است و نتایج خوبی در پی ندارد؟ اگرچنین است باید بدانید که شما تنها نیستید زیرا تنها ۱۶ درصد از مدیران فروش دقت پیش بینی های خود را به عنوان اولویت اصلی فرایند فروش می دانند. پیش بینی به شما کمک می کند همه چیز را در جای خود قرار دهید. اینکار به شما اجازه می دهد احتمالات و چالش های موجود در مدیریت خط فروش را ببینید و برای فعالیت های آینده خود برنامه ریزی نمایید. پیش بینی دقیق به شما کمک می کند کنترل کاملی بر روی خط فروش و مدیریت آن داشته باشید. اگر نتوانید پیش بینی خوب و دقیقی داشته باشید، فرآیند تصمیم گیری در مورد فروش نیز با شکست مواجه خواهد شد.

عدم شناخت تصمیم گیرندگان فرایند فروش

فروش خدمات یا محصولات به یک نفر کافی نیست. در بیشتر معاملات، تصمیم گیرندگان مختلف و مشاورانی وجود دارند که باید مد نظر قرار گیرند. هر چقدر خدمات یا محصولات شما گران قیمت تر باشد،تیم خرید نیز پیچیده تر خواهد بود. اگر نتوانید به درستی تصمیم گیرندگان خرید را شناسایی کنید، ممکن است زمان خود را به هدر بدهید. در این شرایط فروش به درستی به پیش نمی رود و شما نیز نمی توانید در چرخه فروش پیشرفتی داشته باشید.

عدم شناخت مشتریان از فعالیت های شما

ممکن است تیم خود را به روز نگه ندارید و هیچ کس هم در مورد کارهایی که باید انجام دهد اطلاعاتی نداشته باشد. در این شرایط زمان خود را به هدر می دهید و مشتریان نیز تعجب خواهند کرد که چرا با تیم فروش خود صحبت نمی کنید. زمانی که مشتریان برای دریافت خدمات یا خرید با شما تماس می گیرند، تیم شما روش مشخصی برای ارجاع آنها به شرکت ندارد. به همین خاطر، بارها و بارها اطلاعات یکسانی از مشتری گرفته می شود. این شرایط کاملا آزاردهنده و نامناسب است و می تواند مشتریان را به شدت آزار دهد.

از دست دادن اطلاعات فروش

ممکن است یکی از کارمندان فروشتان شرکت را ترک کند و تمامی اطلاعات مورد نیاز هم از بین خواهد رفت. در این صورت با انبوهی از صفحات گسترده و ایمیل ها مواجه خواهید شد که سعی می کنید تمامی اطلاعات آن را کنار هم بگذارید و از آن استفاده نمایید. باید کار خود را از ابتدا آغاز کنید و سعی نمایید یک رابطه کاملا جدید با مشتریان خود داشته باشید. روابط خوب و اعتماد در طول زمان به دست می آید و اگر روش خوبی برای تعامل با مشتریان و کارمندان نداشته باشید، ممکن است فرصت های زیادی را از دست بدهید.

طولانی بودن چرخه فروش

بر اساس مطالعات و تحقیقات CSO insights، ۲۷ درصد از کارمندان فروش معتقدند که چرخه فروش طولانی مدت یکی از موانع بزرگ برای کارایی و بهره وری فروش است.اگر چرخه فروش شما بسیار طولانی است، ممکن است خلایی در خط فروش خود داشته باشید. زمانی که صحبت از پیشگیری از این خلاها به میان می اید، به حجم بیشتری از سرنخ های تایید شده نیاز خواهید داشت.برای اینکه بتوانید تصمیم مناسبی اتخاذ کنید، باید بر روی فرآیند فروش خود کنترل کاملی داشته باشید، سابقه مشتریان خود را بشناسید و زمان تبدیل شدن سرنخ به مشتری واقعی را بدانید. اگر چنین ذهنیتی برای خط فروش خود نداشته باشید نمی توانید چرخه فروش را کوتاه تر کنید.

نسبت برنده شدن سرنخ های خود را نمی دانید

زمانی که همه این فعالیت های فروش به راه خود ادامه می دهند درک کاملی از این شرایط ممکن است امکان پذیر نباشد. چرا در برخی از فروش های خود موفق بوده اید و برخی از آنها را از دست داده اید؟ اگر دسترسی لازم به اطلاعات شکست ها و پیروزی های خود نداشته باشید، شما و تیم فروشتان به سرعت شکست خواهید خورد. اگر نتوانید فرآیند فروش را مدیریت کنید؛ پس کنترل آن را از دست خواهید داد. ماهیت فروش این است که قابل پیش بینی است و اگر به درستی دنبال شود می تواند نتایج دلخواه را به وجود آورد. تشخیص نادرست نقاط قوت و ضعف می تواند فرضیات اشتباهی به وجود آورد و باعث ایجاد فعالیت های نادرست شود.

راه های کنترل خط فروش

اگر در بیشتر مسائل بالا مشکل دارید و با موارد گفته شده موافق هستید، پس کنترل دقیقی بر روی خط فروش خود ندارید. حتی اگر از این نشانه ها رنج نمی برید باید در مورد مدیریت ارتباط با مشتریان محتاط باشید. مدیریت ارتباط با مشتریان در برگیرنده درک ساختارهای آن، نحوه اندازه گیری و به کارگیری تمامی شرایط برای داشتن یک فروش موفق است. برای اینکه کنترل کافی بر روی خط فروش خود داشته باشید، باید فروش را همانند یک فرایند ببینید. تیم فروشی که بیشتر زمان خود را صرف تعریف یک فرایند فروش ساختار یافته و منظم می کند، در مدیریت چرخه فروش کارآمدتر خواهد بود. در حقیقت مطالعات انجام شده در دانشگاه هاروارد نشان می دهد که یک تفاوت ۱۸ درصدی در رشد درآمد بین شرکت هایی که فرآیند فروش رسمی دارند و شرکت هایی که از این فرآیند بی بهره اند وجود دارد. زمانی که می خواهید فرآیند فروش خود را بسازید؛ خط فروش را طراحی می کنید و سرنخ های خود را در آن قرار می دهید. احتمال هر کدام از سرنخ ها را مشخص می کنید و قادر هستید تصمیم گیرندگان اصلی را به درستی شناسایی کنید. در این شرایط ، مدیریت خط فروش به درستی پیش می رود.

Download software customer relationship management

مزایا استفاده از اتوماسیون نیروی فروش بهین تک گستر ؟

* دسترسی به اطلاعات مفید و دقیق از کانال های اطلاعاتی در هر زمان

* ارتقای بهره وری فروش با همکاری موثر با تیم فروش

* نظارت بر عملکرد تیم فروش در برابر سهمیه بندی ها بر اساس فاکتورها و فروش نقدی جمع شده توسط تیم حسابداری

* افزایش روابط با مشتریان از طریق نمایی همه جانبه و کامل شامل تمام تعاملات فروش، موارد پشتیبانی و معاملات مالی

* سرعت بخشیدن به مراحل حضور مشتریان از مرحله راهنمایی تا سفارشات نقدی

* اجازه تولید کتابچه سفارش ها و نکات شخصی با قابلیت مشاهده کلیه وظایف سابق به نمایندگان فروش

* فراهم اوردن بینش عمیق از فعالیت های عملکرد تجاری از طریق داشبورد ها

ماژول های اصلی که میتوان با توجه به شخصی سازی در سی آر ام در نظر گرفت

مدیریت ارتباط با مشتری از چندین جنبه ی مختلف اتوماسیون نیروی فروش پشتیبانی می کند.

* مدیریت لیدها

* مدیریت سهمیه و فرصت

* مدیریت حساب

* مدیریت تماس

* مدیریت خط ارتباطی فروش

* پیش بینی فروش

* مدیریت تقویم فعالیت ها

* تحلیل های فروش

* مدیریت نیروی فروش سیار

* یکپارچه سازی ایمیل

* داشبوردها و گزارشات

مدیریت لیدها -تولید و واجد شرایط سازی

لیدها منابع حیاتی ای برای فروش هستند و CRM طیف گسترده ای از عملیات مدیریت لیدها را در اختیار تیم های فروش قرار می دهد.

* خودکار سازی فرایند مدیریت لیدها

* مدیریت لیدها (از جذب انها تا تبدیلشان به یک دست اورد)-شتاب دادن به سرعت امور از جذب مشتری بالقوه تا معامله

* به دست اوردن مستقیم مشتریان از وب سایت و انتقال انها به CRM

* وارد کردن مشتریان از منابع خارجی همچون نمایشگاه های تجاری، سمینار ها، پست و دیگر برنامه ها

* اماده سازی مشتریان برای مراحل بعدی بر اساس جزئیات به دست امده از اطلاعات انها

* تخصیص فردی مناسب برای فروش به لیدهای اماده

* تبدیل مشتریان به فرصت های فروش، حساب ها و ارتباط با انها از طریق یک تک کلید

* گزارشات و تحلیل های لیدها

* انتقال لیدها به نرم افزارها از قبیل Microsoft Excel برای تحلیل

مدیریت فرصت ها در سی ار ام

مدیریت فرصت های فروش، پیش بینی را اسان می سازد و به شما اجازه می دهد اقدامات مبتکرانه ای در جهت حصول اطمینان از حرکت تیم فروش به سوی اهداف سودرسان انجام دهید. در هر مرحله از چرخه فروش بر بالاترین نقطه فرصت های خود قرار بگیرید. روش های فروش خود را پیاده سازی کنید و هر فرد در بخش فروش را مجاب به دنبال کردن بهترین اعمال و فعالیت های گام به گام کنید تا بدین ترتیب سودهای خود را افزایش دهید و موفقیت ها را به بیشترین مقدار برسانید. شما می توانید کنترل کاملی بر تمامی مراحل فروش از ارزیابی تا معرفی محصولات و مرحله فروش نهایی داشته باشید تا هر نماینده فروش قادر باشد در چارچوب زمانی مناسب به اداره تمامی مراحل فروش بپردازد. پیگیری پیشرفته فروش شما را قادرمی سازد تا از نزدیک بر معادلات نظارت کنید و همین طور باعث بهبود عملکرد و سهولت پیش بینی های فروش می شود.

مدیریت فرصت ها شامل ویژگی های زیر می شود:

* از هر فرصت فروش بهترین استفاده را کنید-ROI  را در هزینه های بازرگانی بهینه کنید- با در نظر گرفتن تمامی فرصت ها شامل لیست های کلی یا سوابق جزئی منحصر به فرد.

* در هر چرخه فروش تمام فرصت ها را به صورت A-Z پیگیری کنید. هر کدام از مشتریان متعددی که در یک شرکت مشابه قرار دارند را جداگانه و از طریق کسب بینش کافی در هر تماس، مکالمه و فرصت منحصر به فرد پیگیری کنید.

* با ارتباط حساب ها، تماس ها، فعالیت ها و دیگر ماژول ها فرصت های بهتری داشته باشید.

* از پتانسیل های موجود، لیست های قیمت، سفارشات فروش و فاکتور ها را تولید کنید.

* امکان ایجاد دسترسی به تمامی قوانین تخفیف و قیمت گذاری خاص مشتری برای نمایندگی ها که عموما در دیگر سیستم ها وجود دارند بدون اینکه آنها ملزم به خارج شدن از برنامه سازند.

* افزایش پاسخ گویی به تمامی پرسش های فروش، کنترل فروش های برگشتی و افزایش وفاداری مشتری.

* بر روند پیشرفت معاملات با هر مشتری از تماس اولیه تا مرحله فروش و خدمات پس از فروش نظارت کنید.

* گزارش برای تحلیل کانال های فروش و شناسایی سریع مشکلات در صورت وجود.

* انتقال فرصت ها به نرم افزارها مانند مایکروسافت اکسل.

 

مدیریت حساب مشتریان

* مانیتور کردن حسابهای مشتری و تماس های مربوطه، فرصت ها و پیشرفت ها از یک پایگاه داده مشترک. نمائی کامل و همه جانبه از سوابق مشتریان و اهداف مورد نظر برای داشتن دیدی بهتر از فروش به دست اورید.

* برای بهبود میزان رضایت و ثبات مشتریان، اطلاعاتتان را از مشتری زیاد کنید.

* ارزش ارتباطات با مشتریان را از طریق معاملات فعالانه در رابطه با نیاز های خاصشان افزایش دهید.

* لیست قیمت ها، فاکتورها و سفارشات فروش را برای حساب ها ایجاد کنید.

* تاریخچه خرید مشتریان را بررسی کنید و فرصتی پیش و پس از فروش تحلیل کنید.

* گزارشات و تحلیل ها

* کلیه حساب ها را برای تحلیل الگوهای خرید مشتریان و تنظیم برنامه های ثبات مشتریان به نرم افزارها مانند Microsoft Excel ارسال کنید.

* ضمیمه کردن اسناد ویژه مشتری به حساب ها برای ارجاع فوری در آینده

* یکپارچه سازی ایمیل

مدیریت تماس

* پیگیری همه مخاطبان، فرصت ها، موارد، فعالیت ها و دیگر جزئیات مربوط به انها از یک منبع مشترک.

* تولید سلسله مراتب ارتباطات با یک مشتری برای هماهنگی بهتر در معاملات با مشتریان.

* انتقال تماس ها به نرم افزار صفحات گسترده مانند مایکروسافت اکسل برای تحلیل بیشتر.

* یکپازچه سازی ایمیل.

پیش بینی های فروش

* از طریق پیش بینی در زمان مناسب، سیستم های کنترل و توازن که مثلث پیش بینی فروش را تشکیل می دهند؛ فروش را قابل پیش بینی کنید.

* تولید، تعیین و ویرایش سهمیه های فروش برای فروشنده ها و تیم ها.

* دقت پیش بینی بر اساس رده های براورد و توانایی ورود به محدوده فروش برای معاملات باز را تنظیم کنید.

* بر منطق احتمالاتی و نادرست فرایند فروش، سردرگمی  نمایندگان فروش و دیگر چالش های پویا که پیش بینیهای فروش را با مبهم می سازد غلبه کنید.

* با پیش بینی هایی در هر لحظه و نتایج فروش در داشبوردتان و با time key performance indicators  یا شاخص های کلیدی عملکرد در زمان مناسب (kpis) همواره به روز باشید.

* از طریق پرتال مدیریت فروش که دارای رتبه بندی و انعطاف پذیری است تیم های فروش را به طور کارامد مدیریت کنید.

* گزارش ها و تحلیل ها.

 

مدیریت سفارش ها و قیمت ها

* به سرعت لیست های قیمت را تولید کنید و انها را با یک کلیک به سادگی به سفارشات تبدیل کنید.

* کل فرایند فروش از سهمیه تا سفارشات ارسالی - پشتیبانی و پیگیری فروش را خودکار کنید.

* به طور نزدیک با مشتریانی که حاصل بازاریابی یک کمپین خاص هستند و به شما امکان اتمام معاملات بیشتر و سریعتری را می دهند همکاری کنید و امور انها را پیگیری نمائید.

* سوابق خرید مشتریان و برای تجزیه و تحلیل سوداوری حاصل از انها، بازاریابی استراتژیک و فروش بیشتر استخراج کنید.

مدیریت پاداش

* بهبود و بهینه سازی پرداخت پاداش به تیم فروش.

* کاهش "shadow accounting" یا حسابداری سایه ای و بهبود حفظ اطلاعات از طریق کاهش خطاهای کمیسیون.

* انگیزه دادن به نیروی فروش با ایجاد مشوق های فروش.

* بدست آوردن ارزش بیشتر از بودجه کمیسیون با تحلیل هزینه های ان.

* ایجاد امکان قابلیت مشاهده برای تیم های فروش؛ برای دیدن گزارشات دقیق و خلاصه و پیش بینی درامد آنها، بصورتی که در داشبورد فروش و فعالیت های اتوماسیون نیروی فروش یکپارچه سازی شده اند.

مدیریت سیار

نمایندگان فروش سیار را برای ادامه کار معامله حتی در زمانی که در راه هستند توانمند کنید. نیروهای فروش میدانی می توانند با دسترسی به برنامه ها و ارتباطات از طریق دستگاه تلفن همراه خود، در هر قرار ملاقات با امادگی حاضر شوند. برای کارمندان امکان دسترسی بی درنگ به مشتری و اطلاعات شرکا برای مشارکت های موثرتر ایجاد کنید.

مدیریت اسناد

* اسناد اصلی را به صورت انلاین در سیستم CRM مدیریت و منتشر کنید تا بدین ترتیب از ذخیره کردن انها در سیستم های چند گانه در طول دپارتمان های مختلف جلوگیری کنید.

* دسترسی به اسناد و مدارک را در صورت نیاز محدود کنید تا کنترل داخلی بهتری بر اطلاعات کلیدی یکپارچه فراهم شود.

* با ارائه دسترسی به اسناد به صورت 24/7 از هر مکان سود دهی را بهبود بخشید.

پیگیری موثر

* ثبت تمامی تماس های مشتری ها برای ارجاع سریع و راحت.

* ثبت جلسات مشتری و تماس ها در تقویم های بصری.

* مدیریت کارهای روزانه برای دستیابی به فروش ساده.

* هماهنگی کارکنان، مشتریان و تماس ها برای رویداد ها و جلسات.

* تنظیم رویدادهای دوره ای بر اساس روز، هفته، ماه و یا سال.

مدیریت تقویم و تماس

کارایی و بهره‌وری را بهینه کنید. اطمینان حاصل کنید که تمامی کارهای روزانه و قابل تحویل به طور موثر با تنظیم فعالیت ها با کارکنان و مشتریان مدیریت شده اند که می تواند برقراری تماس بعدی، تکمیل پیشنهاد یا ارسال یک ایمیل به منظور پیگیری باشد. با تقویمی یکپارچه، کارها و زمان را به طور موثر برنامه ریزی کنید و قرارهای نزدیک را با یک نگاه بیابید. با استفاده از کاربردهای تقویم، ملاقات ها را با همکاران داخلی و مشتریان خارجی به طور یکپارچه تنظیم و مدیریت کنید. تمامی ایمیل های مهم مربوط به مشتری را برای دسترسی سریع در اینده به سیستم CRM اضافه کنید. تمامی جزئیات ملاقات های مشتریان و تماس هایشان را در یک تقویم بصری ذخیره نمائید. کارهای روزانه کاربران CRM را به منظور کارامد کردن روند فروش مدیریت کنید.

گزارشات و داشبوردها

* اماده سازی گزارشات برای اتوماسیون نیروهای فروش.

* انالیز مرحله به مرحله کانال های فروش.

* انالیز ماهانه کانال های فروش.

* فرصت های فروش از طریق منبع مشتری بالقوه.

*وضعیت قراردادها به تفکیک نوع قرارداد و خدمات

*روند تبدیل مشتریان احتمالی به قطعی

*روند فروش به تفکیک فروشنده و بازه زمانی

*روند صدور پیش فاکتور به تفکیک فروشنده

*گزارش نوع قراردادها

*گزارش نحوه پرداختها

*گزارش وضعیت قراردادها

*گزارش قراردادها بر اساس نوع خدمات

برخی از ویژگی های سیستم مدیریت فروش  بهین تک گستر

ارائه گزارشات تحلیلی از وضعیت فروش شرکت

امکان ارائه گزارش از عملکرد فروشندگان و بررسی نقاط ضعف و قوت آن ها

ارائه آمار تحلیلی جهت بررسی و مشاهده دلیل شکست فروش

امکان مشاهده محصولات خریداری شده مشتریان و نیز آخرین خرید مشتری

قابلیت بررسی میزان فروش موفق و ناموفق فروشندگان

امکان رؤیت مسیر پیگیری مذاکرات فروش

قابلیت صدور فاکتور و پیش فاکتور برای مشتری

امکان تعریف محصولات و خدمات، انبار و دسته بندی آن به شکل نامحدود

ثبت و یادآوری پیگیری مالی مشتریان

امکان تعریف قرارداد های مشتریان و مراحل وضعیت قرارداد

وارد کردن داده از منابع خارجی مانند وب، نمایشگاه ها، سمینارها، و پست الکترونیکی مستقیم

امکان ارسال داده ها به نرم افزارهايي مانند مایکروسافت، اکسل و غيره...

ارائه راهکار فروش و شناسایی گلوگاه فروش

ثبت سوابق مشتری و امکان مشاهده کامل از سوابق

سیستم کنترل قراردادها شامل: تعریف بانک محصول/کالا،قیمت گذاری محصولات، نوع قرارداد و وضعیت قرارداد

ثبت سفارشات/قرارداد ها با در نظر گرفتن مشخصاتي همچون (نوع، موعد تحويل، نحوه پرداخت، مالیات، تخفیف و ...)

امكان تعريف الگوهاي چاپ

دارای اتوماسیون گردش کار و ارجاع مراحل سفارش جهت مدیریت بهتر اخذ سفارش، تولید و اتمام آن

دارای ایجاد محدودیت دسترسی کاربران در چرخه قرارداد و تحویل سفارش به مشتری

کنترل زمانی عملکرد بخش های مختلف در انجام سفارشات مشتریان

کنترل دلایل تأخیر و برگشت وضعیت قرارداد

نمایش آمار دقیق سفارشات در هر بخش از وضعیت قرارداد و سهولت انتقال سفارش مشتری به وضعیت جدید

مدیریت چرخش وضعیت قراردادها در سیستم مالی که با تأییدیه بخش حسابداری غیر قابل ویرایش خواهند بود.

مزایا و محاسن استفاده از این قسمت از سامانه عبارتند از:

پیگیری کامل ارتباط با مشتری از مرحله بازاریابی تا زمان انعقاد قرارداد و خدمات پس از فروش

نگهداری سوابق ارتباط با مشتری

نظارت و کنترل بر فعالیت شعب در نمایندگی ها

نظارت و کنترل بر عملکرد پرسنل

افزایش رضایت و وفاداری مشتری

ایجاد تنوع بر نحوه برقراری ارتباط با مشتری، متناسب با جایگاه هر مشتری

کاهش هزینه های واحد فروش

کاهش مدت زمان فروش

برخی از لینک های وب سایت:

همه چی درباره نرم افزار ویتایگر

ویژگی نرم افزار سیستم ارتباط با مشتریان ویتایگر

پیاده سازی سیستم ارتباط با مشریان ویتایگر فارسی

سی آر ام سیستم ارتباط با مشتریان ابری 

طراحی اختصاصی نرم افزار ارتباط با مشتری

بهترین نرم افزار سی آر ام در ایران

Add comment


Security code
Refresh

نظرات مشتریان

 

دقت بالا و راحتی در عین حال گزارش گیری بسیار دقیق از مواردی بود که اطمینان خاطر من را نسبت به شرکت بهین تک گستر جذب کرد
انبار کانتینری و مدیریت پرسنل از ویژگی های بارز سیستم مدیریت بهین تک گستر است که تمامی فعالیت های سنتی من را رو به حالت سیستمی آورده ، حتی هرجای دنیا قرار داشته باشم انگار که در دفتر کارم هستم
فارم های مرغداری و ارسال گزارشات ما به صورت دستی انجام می شود اکنون با سیستم بهین تک گستر تمامی موارد به صورت سیستم انجام میپذیرد و تمامی مراغداران من رضایت کامل را دارند . سیستم ارتباط با مشتری قوی باعث افزایش فروش من در تمامی نقاط ایران شد
دکتر نوید شایان, مدیریت شرکت زرین دانه پارس