طراحی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری crm

طراحی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری crm

 

طراحی سیستم ارتباط با مشتریان crm بهین تک گستر

 

همانطور که همگان می‌دانند پایه‌های تجارت در عصر حاضر بر روی مشتریان هر مجموعه بنا نهاده شده است. مشتری مهمترین عامل رکود یا شکوفایی وضعیت اقتصادی هر واحد تجاری می‌باشد. بنابر این پیش‌بینی و کسب آگاهی از نیازهای مشتریان و تلاش برای مرتفع نمودن آن‌ها و بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده از مهمترین وظایف مدیران هر شرکت می‌باشد. استفاده از تکنولوژی برنامه‌نویسی و فناوری اطلاعات در این زمینه را مدیریت ارتباط با مشتری می‌نامند که امروزه به دانشی تخصصی در زمینه تجارت تبدیل شده است. این روش علاوه بر پایین آوردن هزینه برقراری ارتباط با مشتریان، به برقراری و تثبیت رابطه‌ای سودمند با مشتریان کمک شایانی می‌کند. استفاده از نرم‌افزارهای CRM سهولت و سرعت در ورود و نگهداری اطلاعات مشتریان و استفاده از امکانات جانبی همچون ارسال فکس و ایمیل و پیامک به صورت تکی یا جمعی را برای مشتریان به همراه دارد.

نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرایند زیر را برای مدیریت بهتر مشتری در اختیار هر سازمان قرار می دهد:

هنر شرکتهای امروز ، تنها فروش کالا به مشتری نیست، بلکه یک مشتری را خشنود ، همواره در کنار خود داشتن است . کیفیت ، امروزه در رابطه با رضایت مشتری تعریف شده و گفته می شود : کیفیت یعنی جوابگویی به نیاز های مشتری. لذا سازمانی با کیفیت تر می باشد که به غیر از یافتن مشتری بتواند آن مشتری را به صورت خشنود نگه دارد . بازاریابی دیروز فقط در اندیشه یافتن مشتری بود. اما امروزه، دانش و هنر یافتن و نگهداری مشتری است. سازمانهایی سازمان موفق محسوب می شوند که بتوانند مشتریانی برای تمام عمر برای خود ایجاد کنند. برای نیل به این اهداف هر سازمان می باید استراتژی خود را برای چگونگی ارتباط با مشتریان خود تدوین نماید . با کمک نرم افزار های CRM (مدیریت ارتباطات با مشتریان) می توان به شکل مطلوبی به این اهداف دسترسی پیدا کرد.

مشتری خود را بشناسید: شما نمی توانید با کسی که نمی شناسید ارتباط برقرار کنید در نتیجه یکی از مهمترین کارها شناخت مشتریان می باشد. این شناخت می تواند از راه های مختلف انجام پذیرد. دریافت اطلاعات و علایق از تماس گیرندگان به سازمان و یا اطلاعاتی که از بازدید کنندگان سایت دریافت می شود، می تواند از مهمترین روش ها برای جمع آوری اطلاعات مشتریان باشد.

مشتریان خود را متمایز کنید: مشتریان از دو نظر تفاوت دارند : اول از نظر تفاوت ارزشی آن ها نزد فروشنده و دوم از نظر تفاوت در نیازهایشان.

با مشتریان خود تعامل داشته باشید: هر ارتباط با مشتری می بایست در راستای ارتباطات قبلی با آن مشتری باشد . بر اساس اطلاعات دریافتی از این بازخورد ها شما از نیاز مشتری آگاه می شوید و می توانید به آن جواب دهید.

بعضی رفتارهای سازمان خود را با مشتری تطبیق دهید: هدف از جمع آوری و بررسی اطلاعات فوق برخورد متفاوت و موثر با هر مشتری است، بر خوردی که خاص هر مشتری بوده و برای آن مشتری مطلوب تر است.

نرم افزار CRM و مدیریت ارتباط با مشتری بهین تک گستر

طراحی این سیستم به صورت کاملا ساده و کاربر پسند و بر مبنای سیستم گردش کاری( Work Flow) شکل گرفته است و امکان دسترسی به هر یک از منوهای مورد نیاز کاربر بر روی صفحه اصلی برنامه می باشد.
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری پیشرو به صورت یکپارچه با سیستم‌های دیگر پیشرو نظیر: بازاریابی، خدمات پس از فروش، خرید و فروش، ارسال خودکار فکس و ایمیل و پیامک، اتوماسیون اداری و دبیرخانه مرتبط می‌شود که باعث یکپارچگی اطلاعات و عدم نیاز به ثبت مجدد آن‌ها در هر یک از سیستم ها می‌شود. درضمن خریدار می‌تواند هر یک از این سیستم ها را به صورت مستقل نیز پیاده‌سازی نماید

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) بهین تک گستر نرم افزاریست که با پشتیبانی از انواع رسانه های ارتباطی مانند تلفن، فکس، SMS، ایمیل و ... می تواند تمامی ارتباطات یک سازمان با مشتریانش را از مرحله بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش با ماژول های متنوع در خود ذخیره و مدیریت نماید. این نرم افزار به صورت کاملا ماژولار طراحی و پیاده سازی گردیده است و هر سازمان می تواند با توجه به نیاز های خود، تمامی یا بخشهایی از این ماژول ها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهد. همچنین قابلیت افزودن ماژول ها در طول زمان به سیستم به راحتی امکان پذیر است.

طراحی نرم افزار crm را با بهین تک گستر تجربه نمایید.

امکانات نرم افزار CRM و مدیریت ارتباط با مشتری بهین تک گستر

تعاریف:

• تعریف مشتریان بالقوه (حقیقی، حقوقی)
• تعریف مشتریان واقعی (حقیقی، حقوقی)
• تعریف نوع ، رتبه بندی ، وضعیت و زمینه ی فعالیت مشتری بالقوه
• امکان تعریف روال کاری بر مبنای نوع مشتریان (Workflow)جهت فروش و خدمات پس از فروش) و اضافه نمودن آن به وضعیت مشتریان در هر لحظه

بازاریابی:

• دسته بندی مشتریان بر اساس زمینه فعالیت
• امکان تعریف نواحی
• امکان تعریف عوامل فروش در سطوح مختلف همراه با تخصیص و محاسبه ی پورسانت جهت فروش های صورت گرفته
• امکان تعریف رقبا و قیمت کالاهای رقیب
• ثبت اعتبارسنجی مشتریان بالقوه جهت مشخص نمودن وضعیت اعتبار آنها
• مسیربندی جهت ویزیتورها
• تعریف طرح بازاریابی و هدف گذاری (Target) (بر مبنای نوع مشتریان، ناحیه، ویزیتور و میزان فروش در بازه های تاریخی متفاوت و درصد تحقق هدف )
• برنامه ریزی بازاریابی توسط مدیر بر اساس مسیر، بازاریاب، مشتری و مشتری بالقوه در بازه های تاریخی مشخص شده
• امکان ثبت مکان های موردنظر در یک مسیر جهت ویزیت بازاریاب ها
• تعیین تعداد قرارهای مشخص برای یک مشتری در یک بازه خاص

پیگیری:

• امکان زمانبندی برای تماس بایک مشتری(مشتری بالقوه) به صورت تلفنی؛ حضوری؛ ارسال فکس؛ ایمیل و...
• تعریف کار برای عوامل(پرسنل) بصورت دوره ای (روزانه، هفتگی،ماهانه) و با امکان قرار دادن آلارم برای عوامل(پرسنل)
• امکان مشاهده کارهای تعریف شده برای هریک از عوامل توسط مدیر مربوطه
• نمایش آخرین وضعیت مشتری (مشتری بالقوه) در هنگام تماس مشتری (مشتری بالقوه) از قبیل آخرین پیش فاکتور، آخرین فاکتور، آخرین وضعیت بدهی، آخرین ویزیت حضوری، آخرین تماس تلفنی و متن صحبتهای انجام شده و ...
• امکان ثبت گزارشات روزانه (ویزیت های حضوری یا تلفنی، سؤال ها و جواب های صورت گرفته با مشتری (مشتری بالقوه) و تغییر وضعیت (state) مشتری (مشتری بالقوه) از یک مرحله در روال تعریف شده به مرحله بعد
• امکان نمایش وضعیت کنونی مشتری در روال بازاریابی تعریف شده برای این مشتری و پیشنهاد مرحله ی بعدی انجام کار
• امکان ثبت هزینه های بازاریابی درهر ملاقات حضوری از قبیل ایاب و ذهاب، اشانتیون و ...

 

ارزشیابی عوامل فروش:

• تعیین شاخص های مربوط به هر کار(پروژه)
• تعیین شاخص های مربوط به هر یک از عوامل
• امکان ارزش گذاری روزانه ، هفتگی و ماهانه برای هر کار(پروژه) و هر یک از عوامل
• تعیین درصد پیشرفت هر کار(پروژه) و ثبت در شاخص مربوطه
• گزارش از وضعیت پیشرفت هر پروژه
• گزارش ارزشیابی از هر کار(پروژه)

قرارداد:

• ثبت درخواست (سفارش) مشتری (مشتری بالقوه)
• ثبت پیش فاکتور برای مشتری (مشتری بالقوه)
• ثبت قرارداد برای مشتری ( مشتری بالقوه) به همراه آلارم های مربوطه

تیکت ها

• امکان تعریف و ارجاع آن جهت تعریف وظیفه، مشکل و یا پروژه
• امکان ردیابی کارهای انچام شده بر روی تیکت
• امکان تعریف زمان پاسخگویی، ابطال، موکول و ارجاع تیکت

گزارشات:

• تهیه ی گزارشات روزانه، هفتگی و ماهانه ی تماس های حضوری و تلفنی در رابطه با یک مشتری، مشتری بالقوه و یا بازاریاب ها
• پیگیری آخرین وضعیت مشتریان(مشتریان بالقوه) در هر لحظه
• گزارش عملکرد عوامل (پرسنل) در پیگیری ها به صورت کلی و یا در رابطه با یک مشتری خاص
• گزارش صورت هزینه انجام شده در رابطه با یک مشتری(مشتری بالقوه)
• گزارش از تماس های گرفته شده در یک بازه تاریخی
• گزارش از اطلاعات مشتریان، نمایندگان و تامین کنندگان

ارتباطات:

امکان استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط تماس جهت مدیریت و زمانبندی ارتباط با مشتری از طریق ارسال پیامک، نمابر و پیام اکترونیکی

• امکان تعریف قابل پیام‌های ارسال (پیام کوتاه ، فکس و ایمیل)
• در دسترس بودن فیلدهای مورد نظر در دفترچه تلفن، فاکتور فروش و ... جهت تعریف قالب
• امکان انتخاب فایل‌های تصویری جهت تعریف قالب
• امکان تعریف شرایط خودکار ارسال پیام
• امکان تعریف نحوه ارسال پیام به صورت خودکار (پیام کوتاه ، فکس و ایمیل)
• امکان تکرار ارسال پیام به صورت سالانه، ماهانه، روزانه و تعداد در روز
• ایجاد صفحه مدیریت ارتباط جهت رویت پیام‌های دریافت شده
• ایجاد صفحه مدیریت ارتباط جهت رویت پیام‌های ارسال شده
• ایجاد صفحه مدیریت ارتباط جهت رویت پیام‌های پیشه نویس و در حال ارسال
• امکان تنظیم ایمیل‌های مختلف جهت رویت ایمیل‌ها در سیستم مدیریت ارتباط
• امکان دسته بندی مشتریان جهت ارسال پیام به صورت پیام کوتاه ، ایمیل و فکس

اتصال به نرم افزار اتوماسیون اداری:

• ارسال نامه از روی قرارهای تعیین شده
• امکان ارسال دستورات و وظایف به صورت نامه
• امکان مشاهده ی کارتابل
• امکان مشاهده ی سابقه ی نامه ها به صورت نمودار درختی

اتصال به سیستم تلفنی VOIP:

جهت مديريت و زمانبندي ارتباط با مشتري از طريق ارسال پيامک، نمابر و پيام اکترونيکي
• امکان تعريف قابل پيام‌هاي ارسال (پيام کوتاه ، فکس و ايميل)
• در دسترس بودن فيلدهاي مورد نظر در دفترچه تلفن، فاکتور فروش و ... جهت تعريف قالب
• امکان انتخاب فايل‌هاي تصويري جهت تعريف قالب
• امکان تعريف شرايط خودکار ارسال پيام
• امکان تعريف نحوه ارسال پيام به صورت خودکار (پيام کوتاه ، فکس و ايميل)
• امکان تکرار ارسال پيام به صورت سالانه، ماهانه، روزانه و تعداد در روز
• ايجاد صفحه مديريت ارتباط جهت رويت پيام‌هاي دريافت شده
• ايجاد صفحه مديريت ارتباط جهت رويت پيام‌هاي ارسال شده
• ايجاد صفحه مديريت ارتباط جهت رويت پيام‌هاي پيشه نويس و در حال ارسال
• امکان تنظيم ايميل‌هاي مختلف جهت رويت ايميل‌ها در نرم افزار مديريت ارتباط
• امکان دسته بندي مشتريان جهت ارسال پيام به صورت پيام کوتاه ، ايميل و فکس

نرم افزار باشگاه مشتریان
نرم افزار CRM پروژه محور
نرم افزار CRM مشتری محور
نرم افزار CRM با گرایش بازاریابی
نرم افزار CRM با گرایش خدمات پس از فروش

 

دلیل برای اینکه کسب و کار شما نیاز به CRM دارد

ما در یک اقتصاد جهانی زندگی می کنیم که به روش های بی شماری در آن خرید، فروش و ارتباط برقرار می کند. رقبای ما در همه جا هستند و موانعی برای ورود به بازار در حال رشد ندارند و شدت رقابت را افزایش می دهد. ارتباطات با سرعت خیره کننده ای اتفاق می افتد. شرکت ها و شغل ها از طریق توییتر، Yelp و LinkedIn و دیگر شبکه های اجتماعی شناخته می شوند و همه چیز در حال تغییر است .
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) فرایند ردیابی و تجزیه و تحلیل تمام تعاملات شما با مشتریان و چشم انداز شما را تجزیه و تحلیل می کند ! نرم افزار CRM ابزاري است كه سازمان دهی سازمان شما ، ساده، امنيت ما را تسريع مي كند.


دلیل # 1: دید گشترده از کسب و کار شما

در چارچوب سیستم ERP یا سیستم مالی شما، CRM میتواند به عنوان نمایه آینده در جریان درآمد شما به عنوان «دید گسترده» درآمد متفاوت باشد. CRM همچنین یک دید آینده به گرایش ها و اتفاقات سازمان شما است که شاخص های پیش بینی سود و سود شما را نشان می دهد.
مدیر عامل و CFO از داشبورد CRM برای نظارت بر این شاخص های پیشرو در سازمان استفاده خواهند کرد. آنها ممکن است تغییراتی را برای ایجاد تولید، ایجاد فرصت یا ارزش خط فروش ایجاد کنند تا بتوانند شاخص های اولیه و همچنین مشکلات آینده را به خط مقدم برسانند. این یک رویکرد حرفه ای برای مدیریت کسب و کار را فراهم می کند.
یک نماینده فروش توسط crm قدرت بیشتری دارد زیرا آنها باید فعالیت های فروشندگان یا تیم های فردی را ببینند و مشکلات را شناسایی کنند که ممکن است بر درآمد سازمان مانند پوشش فعالیت های فروش ، فعالیت تماس با مشتری، وتاثیر گذار باشد.
یک رهبر بازاریابی باید فعالیت های بازاریابی و لیست ارتباطلات خود را ردیابی کند و برنامه بازاریابی را با توجه به موفقیت یا شکست این فعالیت ها تنظیم کند.

یک رهبر خدمات مشتری باید ببیند کدام یک از نیروهایشان در بستن موارد کارآمدتر هستند، به مواردی که بیش از زمان انتظار برای تثبیت فعالیت آن هستند و نظارت بر افزایش آن آگاه باشند.
مدیر محصول نیاز به نظارت بر موارد برای درک هر گونه نقص محصول، روند پشتیبانی و یا درخواست ویژگی که ممکن است منجر به بهبود محصولات و خدمات شود.

 

دلایل # 2: رشد کسب و کار شما

 

کشف فرصت ها و سرنخ ها فقط یک فعالیت فروش نیست – تمامی این موارد مجموعه ای از فعالیت های دستی و اتوماتیک در سراسر کانال های متعدد است که منجر به فرصت می شود. شما می توانید از CRM برای کسب رهبری از وب سایت خود از کمپین های ایمیل و پیامک و یا حتی فکس استفاده کنید، آنها را از سمینارها، کنفرانس ها و یا نمایشگاه های تجاری خود مطلع کنید و مشخصات و کاتالوگ محصولات خود را مستقیم را به فروشندگان خود ارسال کنید .
شما می توانید CRM را برای فروش و فعالیت های متقابل و یا برای فروش بالاتر استفاده کنید. شما می توانید از CRM برای شناسایی محصولات جدید یا فرصت های بازار استفاده کنید. شما می توانید از CRM به منظور بهبود کارایی بخش فروش خوداستفاده کنید. شرکت های موفق به طور مداوم به بازاریابی ورودی تبدیل می شوند که استفاده از وب سایت شما و بهینه سازی جستجو در کنار یک محتوا مناسب برای پرورش مشتریان ، می تواند به چشم اندازهای واجد شرایط برای سازمان شما تبدیل شود.

 

دلیل 3: بهترین شیوه مدیریت

بدون شک شما بعضی از ایده های خود را در مورد چگونگی ارتباط با مشتریان خود خواهید داشت. شما احتمالا می خواهید اطمینان حاصل کنید که شما ارائه یک تجربه مشتری با کیفیت سازگار را چه برای مشتریان قدیمی و چه برای مشتریان جدید خواهید داشت .
سیستم های CRM را می توان برای بهینه سازی بهترین فرآیندهای فروش یا خدمات مشتری خود که مردم را از طریق هر ارتباط سازنده با مشتری هدایت می کند، استفاده می کند. ورودی های مناسب را می توان ایجاد کرد و برای هدایت مردم از طریق فرایندهای پیچیده استفاده کرد. اتوماسیون گردش کار را می توان برای خودکار سازی فعالیت ها برای اطمینان از اینکه بهترین روش ها در حالی که کاهش فرآیند های اداری مدیریت CRM دنبال می شود، مورد استفاده قرار می گیرد.

 

دلیل # 4: انجام بیشتر با کمتر

 

اغلب مشتریان ما می گویند دلیل اصلی خرید CRM آنها این است که آنها اعتقاد دارند که توپ را با مشتریان می اندازند. در این هفته، دو مشتری از دو صنایع کاملا متفاوت، مشکلی مشابهی داشتند: 80 درصد از مشتریانشان از 20 درصد از کسب و کارشان که بسیار خوب می دانند، می آیند. با این حال، آنها هیچ سرنخی را نمی دانند که 80 درصد از مشتریانشان چه کار می کنند و فکر می کنند که فرصت های رشد وجود دارد. بسیاری از سازمان ها می خواهند راه های کارآمد برای دسترسی به کسب و کار در به مدت طولانی در بازارهایشان پیدا کنند. از طریق اتوماسیون بازاریابی و CRM می توانید به مدت طولانی به چشم انداز بپردازید که در غیر این صورت برای منابع سازمان شما نیز ناکارآمد خواهد بود.

توانایی افراد شما برای تعداد بیشتری از وظایف، فرصت ها، موارد، ارتباطات و اطلاعات بدون سیستم ارتباط با مشتریان در معرض خطر است . برای کمک به مدیریت دنیای پیچیده خود بدون دردسر زیاد، راه حل اصلCRM است.

 

دلایل # 5: مدیریت ریسک

 

هنگامی که ما نمایندگی فروش یا گردش مالی خدمات مشتری را داریم، به معنای واقعی چند دقیقه طول می کشد تا از یک وظیفه مجدد ویرایش مجدد و تابع مدیریت سازمان برای تغییر حساب ها و فرصت ها به فروش های مختلف یا حمایت های مجدد استفاده شود. این امر ما را قادر می سازد بدون انتقال قطعی از مسئولیت انتقال بدون نیاز به مسئولیت برخوردار باشد.

ما یک مشتری دیگر داریم که در مورد پرونده ای که یک کارمند سابق لیست مشتریان خود را بارگیری کرده و در اختیار آنها قرار داده است دادگاه است. CRM می تواند به دنبال آن حوادث و ارائه یک پیگیری حسابرسی برای کنترل اطلاعات حساس را آسان تر کند.

 

دلایل شماره 6: رضایت مندی مشتری

 

CRM می تواند اطلاعات دقیق خود را در مورد مشتریان و رفتارهای خود ضبط کند و بازاریابی هدفمند، توسعه محصول و فعالیت های فروش را فعال کند. این می تواند شما را قادر به ایجاد پرونده های شخصی با هر تعامل. به آن نگاه کنید: آیا واقعا فکر می کنید دندانپزشک شما روز تولد شما را به یاد می آورد یا فکر می کنید که نرم افزاری است که به آنها می گوید؟ آیا شما فکر می کنید این یک ریسک مشترک است که تبلیغات گوگل به شما چیزهایی را نشان می دهد که مربوط به علاقه شما هستند یا فکر می کنید که آنها دارای نرم افزارهایی هستند که این کار را انجام می دهند؟ CRM می تواند مشتریان را با این تصور که شما نیازها و ترجیحات خود را درک کنید - در یک راه مقیاس پذیر به شما اجازه می دهد که این چیزها را برای هزاران مشتری در هر زمان معین به یاد داشته باشید.
چرا کسب و کار شما CRM نیاز دارد؟

شما نیاز به CRM دارید تا کسب و کارتان را کارآمدتر کنید و درآمد خود را در هر کارمند افزایش دهید. شما برای ایجاد فرآیندهای موفق تکرار نیاز به CRM دارید. شما نیاز به CRM دارید زیرا ما (و رقبای شما) به دنبال مزیت رقابتی در ارتباط با مشتری هستیم شما باید علاقه مشتریانی را که به طور فزاینده ای پیشرفته هستند جذب کنید و از روش های قدیمی که ما برای فروش و فروش به آنها استفاده می کنیم نادیده گرفته می شویم. شما نیاز به یک CRM دارید تا به آینده نزدیک خود نگاه کنید. شما نیاز به CRM برای کاهش ریسک و هزینه های کارکنان دارید. شما نیاز به CRM دارید تا در یک دوره بهبود مستمر شرکت کنید. شما برای کسب و کارتان برای زنده ماندن نیاز به CRM دارید.

طراحی نرم افزار ارتباط با مشتریان, طراحی و توسعه نرم افزار ارتباط با مشتری, طراحی اختصاصی نرم افزار ارتباط با مشتری, نرم افزار ارتباط با مشتری حرفه ای, طراحی سیستم ارتباط با مشتریان crm, طراحی نرم افزار crm

قیمت نرم افزار crm

Add comment


Security code
Refresh

نظرات مشتریان

 

دقت بالا و راحتی در عین حال گزارش گیری بسیار دقیق از مواردی بود که اطمینان خاطر من را نسبت به شرکت بهین تک گستر جذب کرد
انبار کانتینری و مدیریت پرسنل از ویژگی های بارز سیستم مدیریت بهین تک گستر است که تمامی فعالیت های سنتی من را رو به حالت سیستمی آورده ، حتی هرجای دنیا قرار داشته باشم انگار که در دفتر کارم هستم
فارم های مرغداری و ارسال گزارشات ما به صورت دستی انجام می شود اکنون با سیستم بهین تک گستر تمامی موارد به صورت سیستم انجام میپذیرد و تمامی مراغداران من رضایت کامل را دارند . سیستم ارتباط با مشتری قوی باعث افزایش فروش من در تمامی نقاط ایران شد
دکتر نوید شایان, مدیریت شرکت زرین دانه پارس