Banner Service

ویژگی ها و امکانات اتوماسیون های ما

 

 

 

چرا شرکت بهین تک گستر ؟

 

سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر با توجه به نیازمندی مدیران قابلیت گزارش دهی لیست مشتریان، دریافت کامل گردش کار، فرصت های فروش، مدیریت و زمان بندی جلسات در هر یک از پلت فرم ها و فناوری جدیدی با امکان اتصال به کلیه افزونه ها و ماژول ها را دارا میباشد که شما را خارج از محیط شرکت حتی در مسافرت از حضور فیزیکی بی نیاز مینماید.

 

 

Finance 
ایجاد استراتژی مناسب CRM

در تجارت نوین ایران شاید بخشی از تجارت وابسته به CRM باشد و حضور یک مشاور کسب و کار در کنار شما که سالها تجربه در خصوص فضای تجارت آنلاین دارد میتواند علاوه بر مدیریت مشتریان ، هزینه های جاری؛ نگاه عمیق تری نسبت به دیگر فضا ها داشته باشد.

Finance 
راهکاری برای هر کسب و کار

با توجه به گستردگی مجموعه های تجاری بسیار کوچک و بزرگ کشور ، شرکت بهین تک گستر با ارائه راهکار های جامع و یکپارچه در خصوص میدریت ارتباط با مشتریان پلن بندی و ماژول های کاربردی ویژه ای دارد که میتواند کلیه خدمات شما را تحت الشعاع خود قرار دهد.

Finance 
چرخ شرکتتان خواهید چرخید

با تنظیم RFP متناسب با شرکت شما با کارشناسان سی آر ام خبره ما آنگونه که شایسته شماست سازمانتان را به صورت حرفه ای پیاده سای مینماییم و در کار با نرم افزار CRM به ساز و کار شرکت و سازمنتان شکلی منظم و کارآمد خواهیم داد تا با قدرتی بیشتر به سمت رقبا بشتابید.

 

 

مدیریت فرصت های فروش با سیستم فروشنده نرم افزار سی ار ام CRM

مدیریت فرصت های فروش با سیستم فروشنده سی ار ام CRM

 

مدیریت فرصت های فروش با سیستم فروشنده نرم افزار سی ار ام CRM

CRMدر زمینه بازاریابی خود، قابلیت‌های CRMسی‌آرام (CRM) خود را برای کمک به مدیریت فروش بدین گونه شرح می‌دهد:

-ارائه دیدگاه از تمامی زوایا اطلاعات فروشنده، شامل قراردادها و ارتباطات  

-فروشندگان می توانند با دیگر تلاش‌های مشتری‌محور از قبیل رکوردهای مشتری، فرصت‌ها، سفارش‌ها و ...ارتباط داشته باشند .

- فروشندگان می توانند با ایجاد کمپین‌های بازاریابی و دیگر فعالیت‌های مرتبط با فروش ارتباطات مستمر و پایدار داشته باشند .

در حقیقت هدف CRMارائه خدماتی است که که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا ارتباط با فروشندگان خود را مدیریت کنند و ارتباطات بین دیگر سازمان های تحت پوشش و مشتریان خود را تسهیل نمایند.

نکته مهمی که حایز اهمیت و بسیار مهم می باشد این است که مشتریان نسبت به قبل بسیار هوشیارتر شده‌اند، آن‌ها بعد از کسب اطلاعات در مورد محصول مورد نظر ، درنهایت تصمیم به خرید می‌گیرند. بنابراین تیم فروش می‌بایست خود را با مشتریان وفق دهد و به‌دنبال ایجاد روابط عمیق‌تر با مشتریان باشد.

با استفاده از امکانات بخش فروش CRM، تمامی ابزار های  راهنمایی‌های موردنیاز در پروسه فروش برای فروشندگان فراهم می‌گردد، بنابراین فروشندگان شما می‌توانند بسیار موثرترعملیات فروش را انجام دهند. راهکارهای فروش در نرم افزار سی‌آرام، بر اساس استانداردهای جهانی فرآیندهای اجرایی فروش است و گزارشات شفاف و دقیقی را برای مدیران و فروشندگان ارائه می‌دهد. از دیگر امکانات راهکارهای فروش نرم افزار  CRM، فراهم نمودن شناختی جامع از تفاوت‌ها و ارزش‌های مشتریان است. درنتیجه تیم فروش می‌تواند در جهت اقدام به فروش‌های متفاوت، برای مشتریان مختلف، گام‌های مثبتی را بردارد.

به طور کلی ابزارهای فروش دردسترس، گزارشات و داشبوردهای خردمندانه و راهکارهای فروش در CRM، یک ابزارضروری برای تیم فروش و مدیران است. واحد فروش با استفاده از این ابزار، فرایند‌های جاری را به صورت خودکار انجام داده تا از مشتریان سازمان، دیدگاه واحدی به‌وجود آید. نتیجه‌ی این دیدگاه افزایش فروش، کوتاه‌کردن زمان مراجعه تا زمان فروش و رضایت‌مند‌ی هر‌چه بیشتر مشتریان از مجموعه خواهد بود و باعث می شود وفاداری مشتریان به برند شما بیشتر شود . سی‌آرام کلیه‌ی اطلاعات موردنیاز و فعالیت‌های مرتبط را به‌راحتی در دسترس شما قرار می‌دهد تا به جای گرد‌آوری اطلاعات، تمامی وقت خود را صرف فروش نمایید.

چالش های مدیران فروش , چالش های فروش  , مشکلات فروش , راه حل های مشکلات فروش , راه حل چالش های فروش , مدیریت فروش با نرم افزار CRM

CRM بخش فروش سازمان را قادر می‌سازد تا بطور دقیق فعالیت‌های فروش را برنامه‌ریزی، کنترل و پیش‌بینی کند، سیستم فروش را به‌سرعت تجزیه و تحلیل کند، وظایف را به‌ صورت کارآمد و به وسیله اعلان مدیریت کرده و گزارشهای تحلیلی به هنگام داشته باشد. شما می توانید کمپین های بازاریابی مختلفی را طراحی و اجرا کرده و فرآیندهای یکپارچه  و هماهنگی را برای تیم فروش خود تعریف نمایید. نرم افزار CRM کلیه اطلاعات مورد نیاز و تمامی فعالیت هایی که مرتبط با فروش در مورد مشتری مورد نظر است را در دسترس شما قرار می دهد تا به جای گردآوری اطلاعات و تهیه گزارشات، تمام وقت خود را صرف فروش نمائید. CRM شما را قادر می‌سازد تا نسبت به مشتریان و مشتریان بالقوه، دیدگاهی کامل و با تمامی جزییات و تمام و کمال داشته باشد. تمامی فعالیت های بالا به همراه  گزارشات و گرد آوری توضیحاتی که در مورد مشتری مورد نظر داخل پرونده مشتری مورد نظر شما است دیگر لازم نیست تا از نرم افزارهای اکسل و … جهت نگهداری اطلاعات مشتریان استفاده نمایید.

موارد زیر برخی از امکاناتی است که نرم افزار CRM در حوزه مدیریت بازاریابی و فروش در اختیار شما قرار می دهد:

با سیستم مدیریت فروش سی آر ام CRM هیچ سرنخ فروشی را از دست نخواهید داد و فاز پشتیبانی شرکت شما به درجه عالی خواهد رسید

— شایان سعیدی

قطعا اگر عارضه های فروش مجموعه خود را بهتر بشناسید، در جهت رفع آنها راهکارهایی را خواهید یافت و در نهایت این امر به فروش بیشتر مجموعه شما می انجامد.در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM بهین تک گستر فرصت های فروش مجموعه خود را بهتر خواهید شناخت و ابزارهای قدرتمند آن در جهت رسیدن شما به فروش بیشتر کمک خواهد کرد .برخی از ویژگی های برجسته ماژول فرصت های فروش در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM بهین تک گستر عبارتند از :

ویژگی سی آر ام سیستم مدیریت فروش و فروشنده CRM

مدیریت و نظارت مشتریان بالقوه از لحظه تماس تا لحظه فروش
مدیریت فرصت های فروش و سرنخ های فروش
صدور پیش فاکتور و فاکتور
مدیریت سفارشات و اطلاع رسانی های خودکار به مشتریان از روند رسیدگی به سفارشات از طریق ایمیل و پیامک
ارزیابی عملکرد کارکنان فروش
امکان تعریف گردش کارهای مختلف و حتی گردش کار شرکت و یا سازمان شما در کل فرآیند بازاریابی و فروش
امکان تهیه گزارشات متنوع و نامحدود بدون نیاز به کدنویسی
تعیین اهداف فروش و رصد کردن لحظه ای آنها
امکان تعریف تیم های فروش و امکان مقایسه بین تیم های فروش
امکان تعریف حوزه ها و نمایندگیهای فروش مختلف و نامحدود
طراحی کمپین های بازاریابی و بودجه بندی آنها
گزارش گیری از میزان اثربخشی کمپین ها و مقایسه کمپین های مختلف از نظر بازدهی
قابلیت سفارشی سازی مراحل فروش
امکان مدیریت و عارضه یابی فروش با استفاده از قیف فروش
امکان تعریف مقادیر و درصد موفقیت فرصت های فروش
قابلیت ایجاد کارتابل برای هر فرصت فروش بصورت مجزا
امکان درج فعالیت،رویداد،وظیفه و... برای فرصت های فروش با قابلیت ارجاع امور به پرسنل
قابلیت تعریف مخاطبین و سازمانهای مرتبط با هر فرصت
مدیریت حوزه ها و سهمیه بندی (مدیریت مناطق جغرافیایی)
امکان ایجاد سفارش فروش ،مرتبط با فرصت های فروش
امکان وروردی و خروجی اطلاعات از فایل اکسل
امکان درج سند در پرونده ی هر فرصت فروش
امکان ایجاد پیش فاکتور مرتبط با هر فرصت فروش
امکان دسته بندی مشتریان بر اساس معیارهای مختلف و محصولات مختلف

 

جهت مکان یابی کلیک نمایید