Vtiger Logo 1

درخواست پیاده سازی سی آر ام ویتایگر crm vtiger

درخواست پیاده سازی سی آر ام ویتایگر crm vtiger

سیستم ارتباط با مشتریان ویتایگر با راه کارهای سازنده خود طیف وسیعی از ایمیل مارکتینگ را شامل می شود و همچنین برای فعالیت ها و مدیریت پروژه ها و فراتر از آن قابلیت هایی بیش از CRM ارائه می دهد. در واقع ویتایگر CRM راه کاری یک مرحله ای برای مدیریت سازمان شما برای کسب و کاری قوی تر می باشد.

ایمیل مارکتینگ

تنها در ۴ مرحله به نتیجه مطلوب خود دست می یابید: تعیین هدف، ساخت و طراحی، ارسال ایمیلی زیبا به مشتریان خود، و مشاهده تعامل و مشارکت مخاطبان برای پیگیری نظرات آنها وساختن ایمیل های بیشتر برای ارسال در آینده. در آخر تقویت ذهن مشتریان با استفاده از اطلاعات و ساختن دورنمایی از پیشرفت کسب و کار انها و همچنین کمک به آنها برای شناخت بهتر علایق و خواسته هایشان و چگونگی استفاده بهتر از فرصت های جدید.

درخواست پیاده سازی سی آر ام ویتایگر crm vtiger
درخواست پیاده سازی سی آر ام ویتایگر crm vtiger

مدیریت پروژه

ایجاد پروژه های مرتبط با مشتریان یا موارد پشتیبانی

تنظیم نقاط عطف پروژه و تعیین وظایف به کاربران یا گروه های کاربری

با پیشرفت این پروژه، با استفاده از سیستم نظر دهی و فایل پیوست تمامی موارد را در کنار یکدیگر قرار دهید، و در ادامه مسیر پروژه می توانید سرعت پیشرفت و رویدادهای اخیر آن را پیگیری نمایید.

پورتال مشتریان

افزایش تجربیات مشتریان با قابلیت ارائه دسترسی به پورتال مشتریان

حفظ یک کانال ارتباطی و به اشتراک گذاری پرونده ها و فایل ها

ارائه درخواست خدمات مشتری از طریق پورتال برای مدیریت پروژه های حرفه ای تر

تقویم و مدیریت وظایف

– استفاده از تقویم شمسی ویتایگر برای ایجاد، تخصیص ، مدیریت وظایف و رویدادهای مرتبط با فرصت ها، مشتریان، پرونده ها و یا دیگر موارد ثبت شده.

– تنظیم قابلیت نمایش تقویم بین کارکنان و مدیران، و تنظیمات هشدار وقایع و رویدادها، از منوی کشویی به ایمیل

گزارش گیری

– قابلیت نگهداری تمامی فیلدها و رکوردها با استفاده از بخش گزارش گیری سی آر ام ویتایگر

– بخش بندی به قسمت های مختلف از جمله تعداد ایمیل های باز شده و باز نشده ،تعداد کلیک برروی لینک ها و…، انجام محاسبات عددی مستقیما با استفاده از بخش گزارش گیری ویتایگر فارسی و همچنین خروجی گرفتن از داده ها برای تجزیه و تحلیل بیشتر

مدیریت اسناد و فایل ها

– ذخیره سازی و سازماندهی فایل ها با استفاده از سیستم مدیریت اسناد ویتایگر

– مرتبط سازی فایل ها با فرصت ها، پروژه ها و یا دیگر سوابق و انتشار فایل ها مستقیما از طریق ایمیل و یا ویتایگر

گروه ها و کنترل دسترسی ها

– کنترل سلسله مراتب سازمانی و ساختار گروه ها را شامل می شود در این قسمت شما می توانید دسترسی مدیران را برای مشاهده تقویم کارکنان فعال نمائید و همچنین مدیران بتوانند مشخص نمایند که چه کسانی به کدامیک از قسمت های CRM دسترسی داشته باشند.

مدیریت انبار (انبار داری)

– سازماندهی و پیگیری مقدار محصولات موجود و خدمات

– استفاده از کتاب قیمت برای قوانین قیمت گذاری های مختلف برای گروههای مختلف مشتریان

– استفاده از سفارشات خرید برای دادن سفارش خرید محصول به فروشندگان مرتبط

– ارسال و پیگیری پرداخت های الکترونیکی و درخواست پرداخت برای کالاها وخدمات

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره لیست قیمت ها  و جلسات حضوری با ما در تماس باشید

درخواست پیاده سازی سی آر ام ویتایگر crm vtiger

درخواست پیاده سازی سی آر ام ویتایگر crm vtiger

کلمات کلیدی که با آن در موتورهای جست و جو گر پیدا خواهیم شد :

درخواست crm ویتایگر , درخواست سی آر ام ویتایگر , درخواست سی آر ام vtiger , درخواست crm vtiger , درخواست پیاده سازی crm ویتایگر , درخواست پیاده سازی سی آر ام ویتایگر , درخواست پیاده سازی سی آر ام vtiger , درخواست پیاده سازی crm vtiger

Add comment


Security code
Refresh

نظرات مشتریان

 

دقت بالا و راحتی در عین حال گزارش گیری بسیار دقیق از مواردی بود که اطمینان خاطر من را نسبت به شرکت بهین تک گستر جذب کرد
انبار کانتینری و مدیریت پرسنل از ویژگی های بارز سیستم مدیریت بهین تک گستر است که تمامی فعالیت های سنتی من را رو به حالت سیستمی آورده ، حتی هرجای دنیا قرار داشته باشم انگار که در دفتر کارم هستم
فارم های مرغداری و ارسال گزارشات ما به صورت دستی انجام می شود اکنون با سیستم بهین تک گستر تمامی موارد به صورت سیستم انجام میپذیرد و تمامی مراغداران من رضایت کامل را دارند . سیستم ارتباط با مشتری قوی باعث افزایش فروش من در تمامی نقاط ایران شد
دکتر نوید شایان, مدیریت شرکت زرین دانه پارس