Banner Service

ویژگی ها و امکانات اتوماسیون های ما

بهترین نرم افزار crm | بهترین سیستم نرم افزار سی آر ام ایرانی در ایران

بهترین نرم افزار و سیستم سی آر ام crm در ایران چیست ؟ 

بهترین نرم افزار و سیستم سی آر ام crm در ایران چیست ؟

معمولا برای مدیران ایرانی انتخاب بهترین سیستم ارتباط با مشتریان crm کار بسیار دشواری است زیرا آنها نمیدانند که کدام نرم افزار موجود در کشور ایران نیازهای آنها را حل خواهد نمود.

چند نکته را در هنگام تهیه تیم و شرکت سی ار ام در ایران باید در نظر گرفت:

1- تعداد پرسنل ما در شرکت چند نفر است

2- هدف از راه اندازی ما در شرکت چیست؟

3- چه نوع سطح دسترسی اطلاعاتی باید برای سی ار ام شرکت در نظر گرفت.

4- اهمیت پشتیبان گیری و امنیت اطلاعات سی ار ام ما در چه مرحله است ؟

5- ایا شرکت اسمال بیزینس هستیم و یا کسب و کار کلانی داریم و یا اینکه در اینده کسب و کار ما در بخش های دیگر رشد خواهد کرد و یا اینکه لول کاری ما در این نوع بیزینس مشخص است؟

حال پاسخ به این سوالات میتواند ما را در انتخاب بهترین سی آر ام در ایران کمک نماید . با توجه به نوع خدمات و کسب و کار ما نیز میتوان بهترین crm ا در ایران برگزید.

در ادامه به توضیح در مورد 2 نوع سیستم جامع و کامل سیستم ارتباط با مشتریان در ایران میپردازیم:

معرفی بهترین نرم افزارهای سیستم ارتباط با مشتریان سی آر ام crm در ایران در سال 2018

 

بهترین راهکار جهت مدیریت کسب و کار در اختیار داشتن بهترین نرم افزار crm است اما چگونه باید بهترین crm را انتخاب کنیم که  ما رو به اهدافی که داریم نزدیک میکنه .

ما در این مقاله به شما کمک میکنیم که به راحتی بتوانید بهترین crm رو برای کسب و کار خودتان انتخاب کنید.

چند نکته در مورد انتخاب بهترین نرم افزارهای crm فارسی در ایران

بر اساس چند ویژگی مهم پایه ریزی می شود به شرح زیرمی باشد:

  • بازاریابی در CRM
  • تمامی مراحل فروش در CRM
  • پشتیبانی CRM

تمامی این موارد در کنار هم CRM را تشکیل می دهد هر قسمت باید به بهترین شکل ممکن طراحی شده باشد .

این سه گزینه در تمامی crm های نام برده شده رعایت شده است اما مهم ترین ویژگی که یک crm رو به بهترین crm تبدیل میکنه رابط کاربری بسیار ساده می باشد که این سه گزینه vtiger ، Microsoft dynamic، رابط کاربری بسیار ساده دارد.

امنیت اطلاعات در نرم افزار CRM

دسترسی به اطلاعات در خارج از سازمان بیش از پیش لزوم استفاده نرم افزار CRM تحت وب را ضروری کرده است. دسترسی و گردش اطلاعات crm در بستر اینترنت انجام می شود و امکان هرگونه خراب کاری و دزدی اطلاعات وجود دارد ، بنابراین در کسب و کارها تامین امنیت اطلاعات از طریق روش های گوناگون از جمله آنتی ویروس ، رمزگذاری اطلاعات، و یا به کارگیری فایروال برقرار می شود که کافی نیست. چرا که هر کدام از این تجهیزات اطلاعات سازمان را فقط در برابر نوعی از حملات ایمن سازی می کند. بنابراین علاوه بر این برنامه های ضد حمله امنیتی ، شرکت ها باید از یک سری راهکار امنیتی دیگر مانند احراز هویت و تنظیم حق دسترسی کاربر به اطلاعات crm نیز استفاده کنند. بنابراین شما باید نسبت به حجم و ارزش اطلاعات خود در زمان خرید نرم افزار CRM از تضمین امنیت اطلاعات مطمئن شوید، امنیت اطلاعات کسب و کار شما در crm جز یکی از حیاتی ترین نکات جهت خرید بهترین crm می باشد.

انواع نرم افزار های crm که میتوان در ایران استفاده کرد:

بهترین نرم افزار سی آر ام ایرانی و انواع نرم افزارهای crm به دسته های زیر تقسیم بندی می شود:

  1. نرم افزار Microsoft dynamic
  2. نرم افزار vtiger

 

ویژگی های مایکروسافت داینامیک سی آر ام CRM

مایکروسافت داینامیک سی آر ام یکی از بهترین نرم افزارهای CRM نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در دنیا است که توسط شرکت مایکروسافت تولید شده است. حوزه های اصلی تحت پوشش این نرم افزار فراهم ساختن امکان مدیریت اطلاعات در حوزه های فروش،بازاریابی و پشتیبانی می باشد. اما معماری انعطاف پذیر و امکانات سفارشی سازی فوق العاده آن باعث شده است که از آن برای طراحی و تولید برنامه های کاربردی مبتنی بر وب مانند سیستم تیکتینگ، انبار و ... نیز استفاده شود . شما با استفاده از این بستر یکپارچه به راحتی می توانید ایده ها و طرح های بازاریابی و فروش خود را اجرا کنید.دلیل انتخاب مایکروسافت داینامیک سی آر ام ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار می باشد که در ادامه مقاله به این ویژگی ها می پردازیم.

افزایش فروش در مایکروسافت داینامیک سی آر ام CRM

چه کسی است که نخواهد فروش بیشتری داشته باشد، افزایش فروش به پارامترهای مختلفی وابسته است. به طور قطع یکی از عوامل مهم برای افزایش فروش شناسایی رفتار مشتریان، داشتن نظم در تعامل با مشتری و پی گیری است. نرم افزار مایکروسافت CRM کمک می کند تا از اولین ارتباط مشتری، اطلاعات را ثبت کنیم و مرحله به مرحله با مشتری پیش آییم. قابلیت تحلیل اطلاعات و یافتن علل عدم خرید مشتری کمک می کند تا بتوانیم با تعریف کمپین های مناسب، مشتریان از دست رفته را جذب و مشتریان خود را راضی نماییم که باعث وفاداری مشتری به برند شما می شود .

بانک اطلاعات مشتریان در مایکروسافت داینامیک سی آر ام CRM

به عنوان یک کسب و کار هوشمند اولین کاری که در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری بایستی انجام شود، جمع آوری، طبقه بندی و به طور کلی مدیریت اطلاعات مشتریان است. طبیعی است که شما علاقه مند هستید بدانید چه شرکت ها و اشخاصی تا کنون با مجموعه شما در ارتباط بوده اند. از اطلاعات متداولی مانند نام، تلفن و آدرس که بگذریم هر کسب و کاری اطلاعات متفاوتی را در مورد مشتریان خود نگهداری می کند. برای یک شرکت ساختمانی که برجهای لوکس می سازد اطلاعاتی نظیر شغل و سطح تحصیلات مهم است. برای یک آژانس مسافرتی اطلاعاتی نظیر تعداد افراد خانواده مهم است. برای یک وارد کننده قطعات صنعتی اطلاعاتی نظیر کد اقتصادی و شناسه ملی مهم است. در نرم افزار سی آر ام مایکروسافت شما براحتی می توانید فیلدهای اطلاعاتی مورد نیاز خود را اضافه و فیلدهای کم کاربرد را حذف کنید.

ایجاد روابط قوی با مشتریان در مایکروسافت داینامیک سی آر ام CRM

یکی از بزرگترین نتایجی که با استفاده از نرم افزار CRM مایکروسافت به دست می آید، فراهم شدن یک سیستم مرکزی، سازماندهی شده و با دسترسی آسان است که در بردارنده همه اطلاعات مشتریان و انتظارات آنهاست. برخی از اطلاعات توسط شما و اعضای تیم فروش شما در حین مذاکره و کار با مشتری وارد نرم افزار می شود. برخی دیگر از اطلاعات را می توان از منابع دیگر مانند نرم افزار مالی ، اکسل و یا حتی فیس بوک و تویتر به صورت خودکار دریافت کرد. اطلاعات که وارد نرم افزار شوند، لذت واقعی شروع می شود. شما می توانید داشبوردهای اطلاعاتی برای مدیریت کار روزانه تان ایجاد کنید. و از آخرین مذاکرات و فعالیتهای تیم فروشتان آگاه شوید و تصمیمات مناسب را مطابق با انتظارات و رفتار مشتریان اخذ کنید و یک رابطه طولانی مدت با مشتریان خود ایجاد نمایید.

نمایش گرافیکی داده ها در داشبوردهای اطلاعاتی

هر زمان که شما وارد نرم افزار مایکروسافت داینامیک CRM می شوید اولین صفحه ای که مشاهده می کنید داشبورد است. اطلاعات به صورت نمودار و چارت و لیست های اولویت بندی شده و خلاصه شده در داشبوردها تعریف می شوند. که به شما کمک می کند به سرعت و سادگی وضعیت را ارزیابی کنید و اقدامات مناسب را اجرا نمایید. نرم افزار دارای چندین داشبورد طراحی شده برای نقش های مختلف است. برای مثال اگر در واحد فروش کار می کنید، شما قیفی   (pipeline)از فرصتهای باز را مشاهده می کنید و میزان پیشرفت هر یک از آنها در فرآیند طراحی شده برای فرصتها. و یا تعداد سرنخ ایجاد شده توسط کمپین بازاریابی را مشاهده می کنید. اگر در واحد پشتیبانی کار می کنید، شما نموداری از تیکتهای باز و اولویت آنها را مشاهده می کنید.

مشخص کردن فعالیتهای روزانه در مایکروسافت داینامیک سی آر ام  CRM

در نرم افزار مایکروسافت داینامیک سی آر ام تمامی تعاملات با مشتریان را با استفاده از فعالیتهای متنوعی که پیش بینی شده است مدیریت کنید. به طور مثال از طریق فعالیتهای نرم افزار امکان ارسال و دریافت ایمیل، ارسال و دریافت پیامک، ارسال فاکس، ثبت یادداشت، انتساب وظیفه به همکاران یا خودتان، تنظیم قرار جلسه و ... مستقیما از درون محیط نرم افزار فراهم شده است. و تمامی این فعالیتهای در سوابق مشتری نگهداری می شود.

 

رم افزار سیستم ارتباط با مشتریان ویتایگر یک نرم افزار منبع باز (اپن سورس) با قابلیت های کامل می باشد که درابتدا به عنوان یک نسخه متن باز از SugarCRM  تولید شده است. این نرم افزار برای تمام کسب و کار های کوچک، متوسط و بعضا بزرگ بهترین گزینه می باشد و ویژگی های پورتال مشتری، پلاگین های آفیس و ارائه گزارش را دارا می باشد . ویتایگر، در میان هزاران کاربر فعال خود در سرتاسر دنیا از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد که همواره به توسعه و ارتقای آن می اندیشند. نرم افزار ویتایگر از ابتدای ژانویه ۲۰۱۷ بیش از ۴٫۵ میلیون مرتبه دریافت و مورد استفاده قرار گرفته است و بر روی نسخه ابری شرکت ویتایگر (SaaS) در حال حاضر بیش از یکصد هزار شرکت در حال استفاده از نسخه کلود آن می باشند.

در ایران نیز شرکت دمو سی آر ام بهین تک گستر  بر روی توسعه و سفارشی سازی سیستم ارتباط با مشتری ویتایگر فعالیت می کنند و شما می توانید ماژول های متفاوتی را برای آن تهیه نمایید و بهترین استفاده را برای مدیریت مشتریان خود انجام دهید  برای اطلاعات بیشتر به پیوست با ما تماس بگیرید .

قابلیت های کلیدی نرم افزار  مدیریت ارتباط با مشتری ویتایگر

یکی از مهمترین دلایل محبوبیت نرم افزار ویتایگر، قابلیت پیاده سازی در کوتاهترین زمان و پشتیبانی از فرایند های داخلی و کارمندان یک کسب و کار جهت مدیریت بهتر داده ها و مشتریان و فرایند های فروش می باشد. از دلایل دیگر می توان به انعطاف پذیری و کارایی فوق العاده آسان این نرم افزار اشاره کرد. اهمیتی ندارد فعالیت سازمان استفاده کننده در حوزه بازرگانی، فروش، خدمات پس از فروش و سیستم های رضایتمندی مشتری باشد و یا موارد دیگر. در حقیقت ویتایگر به صورت پیش فرض بر پایه بهترین تجربیات (Best Practice) فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش طراحی شده و مدیران سیستم با حداقل دانش فنی، خواهند توانست آن را برای سازمان خود به صورت کامل سفارشی سازی کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت سفارشی سازی ویتایگر با ما تماس بگیرید

مهمترین عامل استفاده از نرم افزار CRM سی آر ام ویتایگر چه می باشد ؟

مهم ترین عامل استفاده از نرم افزار ویتایگر در کسب و کارهای امروزی، حفظ رضایت مشتری در سطح بالا برای بسیاری از سازمانها به چالش قابل توجهی تبدیل شده است، به همین علت در طراحی استاندارد ویتایگر، باعث ایجاد آیین نامه های استاندارد (ISO) ۱۰۰۰۱ تا ۱۰۰۰۴ بر اساس نوع کسب و کار به سادگی میسر می گردد. 
وجود ماژول های متفاوت و فراوان ویتایگر یکی دیگر از مهمترین دلایل محبوبیت این نرم افزار در میان کاربران برای استفاده از آن می باشد. ماژول ها به شما این کمک را خواهند کرد تا فرآیندهای پیچیده را به آسانی  انجام دهید.
به علت وجود ابزارهای متعدد جهت توسعه ماژول های جدید و وب سرویس ویتایگر،  این امکان را برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان وب ایجاد می کند تا هر نوع ماژول و یکپارچه سازی دلخواهی را، با در مدت زمان بسیار کوتاه و با صرف کمترین هزینه بر پایه ی ویتایگر ایجاد یا توسعه دهند.

مهمترین مزایای نرم افزار  CRM سی آر ام ویتایگر چه می باشد ؟

  • دسترسی مبتنی بر وب : شما می توانید از هر کجا که می خواهید به نرم افزار دسترسی داشته باشید
  • اتوماسیون بازاریابی و فروش و خدمات پس از فروش
  • وجود افزونه های مختلف
  • قابلیت یکپارچه سازی با برنامه های کاربردی سازمان شما (وب سایت، سیستم تلفن PBX استریسک و پاناسونیک ، بسترهای نرم افزاری فروشگاهی، آموزشی ، نرم افزار حسابداری و …)
  • ویتایگر قابلیت یکپارچه شدن با شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، لینکدین ، توییتر و …
  • توسعه پذیری ویتایگر به طور کامل با کمترین هزینه و کارایی بالا
  • قابلیت بالای سفارشی سازی
  • عدم محدودیت در تعریف کاربران و داده ها
  • قابلیت نصب ابزارهای پر کاربرد بر روی نرم افزار
  • کاربری آسان، قابل انعطاف و استفاده راحت،
  • آموزش رایگان نرم افزار
  • دسترسی به ویتایگر برروی موبایل و تبلت
  • دارا بودن وب سرویس جهت توسعه توسط برنامه نویسان

بهترین نرم افزار و سیستم سی آر ام crm در ایران چیست ؟

بهترین نرم افزار و سیستم سی آر ام crm در ایران چیست ؟

بهترین نرم افزار سی آر ام در ایران

 کلماتی که با آن در گوگل پیدا خواهیم شد :

انواع نرم افزارهای crm , بهترین نرم افزار سی آر ام , بهترین نرم افزار crm , بهترین نرم افزار سی آر ام در ایران , بهترین نرم افزار crm در ایران , بهترین نرم افزار سی آر ام ایرانی  , بهترین crm , نرم افزارهای سی آر ام , نرم افزارهای crm  , بهترین سیستم crm در ایران , بهترین نرم افزار crm در ایران , بهترین سیستم ارتباط با مشتریان در ایران , بهترین سی آر ام , بهترین سیستم ارتباط با مشتریان  , بهترین crm ,بهترین سی آر ام در ایران , بهترین سیستم سی آر ام

Add comment


Security code
Refresh

چرا بهین تک گستر ؟

سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر با توجه به نیازمندی مدیران قابلیت گزارش دهی لیست مشتریان، دریافت کامل گردش کار، فرصت های فروش، مدیریت و زمان بندی جلسات در هر یک از پلت فرم ها و فناوری جدیدی با امکان اتصال به کلیه افزونه ها و ماژول ها را دارا میباشد که شما را خارج از محیط شرکت حتی در مسافرت از حضور فیزیکی بی نیاز مینماید.

Finance 
ایجاد استراتژی مناسب CRM

در تجارت نوین ایران شاید بخشی از تجارت وابسته به CRM باشد و حضور یک مشاور کسب و کار در کنار شما که سالها تجربه در خصوص فضای تجارت آنلاین دارد میتواند علاوه بر مدیریت مشتریان ، هزینه های جاری؛ نگاه عمیق تری نسبت به دیگر فضا ها داشته باشد.

Finance 
راهکاری برای هر کسب و کار

با توجه به گستردگی مجموعه های تجاری بسیار کوچک و بزرگ کشور ، شرکت بهین تک گستر با ارائه راهکار های جامع و یکپارچه در خصوص میدریت ارتباط با مشتریان پلن بندی و ماژول های کاربردی ویژه ای دارد که میتواند کلیه خدمات شما را تحت الشعاع خود قرار دهد.

Finance 
چرخ شرکتتان خواهید چرخید

با تنظیم RFP متناسب با شرکت شما با کارشناسان سی آر ام خبره ما آنگونه که شایسته شماست سازمانتان را به صورت حرفه ای پیاده سای مینماییم و در کار با نرم افزار CRM به ساز و کار شرکت و سازمنتان شکلی منظم و کارآمد خواهیم داد تا با قدرتی بیشتر به سمت رقبا بشتابید.