Banner Service

ویژگی ها و امکانات اتوماسیون های ما

Civil Democrm

سیستم ارتباط با مشتریان برای شرکت های ساختمانی

سیستم ارتباط با مشتریان سی آر ام crm  برای شرکت های ساختمانی

شرکت سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک آماده پیاده سازی سیستم ارتباط با مشتریان ویتایگر برای کلیه شرکت های ساختمانی و عمرانی میباشد .

در ادامه به برخی نیازمندی های این شرکت ها و همچنین خدماتی که شرکت بهین تک در این خصوص ارائه میدارد میپردازیم .

جهت سفارش محصولات و اطلاع از خدمات سیستم ارتباط با مشتریان ویتایگر هم اکنون با کارشناسان بهین تک تماس حاصل نمایید.

همانطور که می دانیم امروزه صنعت ساخت و ساز با شرایط سخت اقتصادی مواجه است؛ برای همین باید بر روی ردیابی و مدیریت فرآیند فروش تمرکز بیشتری نمود. شرکت ها به این نتیجه رسیده اند که راه های سنتی پاسخگوی نیازهای کسب و کار آن ها در بازار امروز نیستند. شرکت های ساختمانی به طور سنتی بر روی نرم افزارهایی سرمایه گذاری کرده اند تا مدیریت پروژه و هزینه ها را انجام دهند. درست است که این صنعت به لحاظ تاریخی خود را با نرم افزار CRM وفق نداده است، اما زمان تغییر فرا رسیده است و شرکت ها خود را برای آن آماده کرده اند.

در پاسخ به چالش های پیش رو برای کسب و کارهای جدید، شرکت ها در حال حاضر به بررسی و سرمایه گذاری بر روی ابزارهای بهتر برای مدیریت روند فروش خود هستند. اما هنوز بر سر اینکه چرا CRM برای صنعت ساخت و ساز مهم است برای خیلی ها شک و شبهه وجود دارد. این مقاله به بررسی مفهوم CRM و اینکه چگونه می تواند تاثیر فوری روی توانایی پیمانکار بگذارد تا در معاملات خود موفق باشد، می پردازد.

مدیریت ارتباط با مشتری یا همانCRM یک مفهوم گسترده است که شرکت های نرم افزاری برای مدیریت مشتریان و توسعه کسب و کارها طراحی کرده اند. خیلی از شرکت های ساختمانی به صورت دستی این کار را انجام می دهند و یا توسط نرم افزار اکسل یا Outlook به ثبت اطلاعات می پردازند. با رشد و بلوغ نرم افزار های CRM راه های پیشرفته بیشتری برای ردیابی مشتریان و چرخه فروش وجود دارد که برای تقریبا تمام شرکت ها استفاده از این فناوری را مقرون به صرفه ساخته است.

 

ردیابی فروش در دست
برای پیمانکاران تمرکز بر پروژه هایی که شانس بیشتری در برنده شدن در مناقصه دارند بسیار مهم است. چرا که متاسفانه خیلی از اوقات زمان و انرژی زیادی صرف پروژه ها با شانس موفقیت پایین می کنند که احتمال برنده شدن را کاهش می دهد و از طرفی نسبت به فرصت هایی با شانس موفقیت بالا غافل می شوند.

در صورت استفاده درست، نرم افزار CRM کمک می کند تا موارد زیر را برای هر پروژه بتوان مدیریت کرد و در این صورت است پیمانکاران موفق می شوند منابع محدودشان را صرف پروژه هایی که شانس موفقیت بالا دارند تمرکز کنند.

در مناقصه ی کدام پروژه ها شرکت کردیم؟
هر پروژه در کدام مرحله از فروش قرار دارد؟
زمان هر مناقصه چه زمانی است؟
آخرین فعالیتی که مرتبط با پروژه انجام شده است چیست؟

با استاندارد کردن فرآیند فروش و ردیابی اطلاعات کلیدی و تاریخچه مشتریان، نرم افزار CRM به طور قابل توجهی شانس برنده شدن یک پروژه را افزایش می دهد. برای دستیابی به این هدف، باید از اجزای مهم نرم افزار CRM که در ادامه بحث می کنیم استفاده کرد:

حساب ها
نرم افزار CRM به شرکت ها این امکان را می دهد تا اطلاعات مربوط به مشتریان خود را در یک محل خاص وارد کنند. از این مهم تر، هرکدام از این مشتریان با توجه به نوع رابطه ای که با آن ها داریم می توانند دسته بندی شوند. به طور مثال می توانند به مشتریان قدیمی و جدید تقسیم شوند. باید به این نکته توجه کرد که CRM فقط برای پیگیری مشتریان نیست بلکه به تمام اعضایی که در چرخه فروش نقش دارند تعمیم می یابد. پیمانکاران فرعی، بانک ها، پیمانکاران عمومی، رقبا همگی می توانند وارد CRM شوند تا کارمندان در فرآیندهای فروش به سرعت به تمامی جزئیات مربوط به یک شرکت خاص، قراردادها، مزایده ها و … دسترسی داشته باشند.

نتیجه نهایی این است که شرکت ها با استفاده از نرم افزار CRM کسب و کار خود را مدیریت می کنند.

افراد
برای هر حسابی، تعداد نامحدودی از افراد وجود دارند که در طول فرآیند فروش با آن ها مرتبط می شویم. به طور مثال مرتبط با یک شرکت که مشتری ما محسوب می شود، قطعا با افرادی مانند مسئول فروش، مدیر مالی و … مرتبط خواهیم شد که باید اطلاعات هریک در نرم افزار ثبت شود. این کار باعث می شود تا پراکندگی اطلاعات کاهش یابد و تمامی اطلاعات به صورت یکپارچه و مرتبط با هر مشتری در سیستم ثبت شود.

فرصت
زمانی که یک پروژه به عنوان یک پروژه مناسب برای مناقصه پیشنهاد می شود، در نرم افزار CRM یک فرصت ثبت می شود تا تمام اطلاعات مربوط به مناقصه پیگیری شود. هر فرصت شامل اطلاعات کلیدی زیر است:

نام فرصت
ارزش قرارداد
زمان مناقصه
نوع ساخت و ساز
بخش بازار
مرحله فروش
فعالیت ها
افرادی که در پروژه نقش دارند مانند معمار، پیمانکار و …

هر فرصت امکان دستیابی سریع و آسان به تمام اطلاعات مربوط به مناقصه را در اختیار پیمانکار قرار می دهد. به تیم های مدیریت این امکان را می دهد تا برای هر پروژه مسئول تعیین شود تا پیگیری تمام کارهای مربوط به آن راحت تر صورت گیرد.

مرحله فروش
نرم افزار CRM کمک می کند تا مراحل فروش استاندارد شوند. تعریف فرآیند های فروش برای هر فرصت این اجازه را می دهد وضعیت هر پروژه در هر مرحله از فروش قابل ردیابی باشد. مراحل فروش معمول برای ساخت و ساز به شرح زیر است:

ارزیابی: شناخت دامنه، زمانبندی و تصمیم گیرندگان
مناقصه: گرفتن قیمت گذاری
تهیه پروپوزال: ایجاد یک برآورد قیمت کارهایی که انجام می شود.
مذاکره: نهایی کردن قراردادها
بستن فروش: فروش موفق
چرخه فروش همچنین کمک می کند تا وظایف و فعالیت هایی که در هر فاز پروژه لازم است انجام شود به راحتی تعریف شود. از طریق نمای فروش در دست مدیران می توانند در یک نگاه تمام کارهای مربوط به هر پروژه را به تفکیک مرحله فروش و به تفکیک هر کاربر مدیریت کنند. بعضی از نرم افزارهای CRM از جریان کار برای اتوماتیک کردن فرآیندهای فروش استفاده می کنند تا به طور مثال هرگاه یک فرصت ایجاد می شود، یک تماس یا وظیفه به طور خودکار ایجاد شود. جریان های کار به کاهش بار تیم فروش کمک زیادی می کنند.

خلاصه

نرم افزارهای CRM به عنوان راه حل جدید برای صنعت ساخت و ساز برای مدیریت کردن کارهای فروش و ردیابی مشتریان استفاده می شوند. مزایای استاندارد کردن فرآیند فروش یک شرکت و ایجاد یک بینش به تمام جنبه های فرآیند مناقصه باعث می شود تا سرعت نرخ بازگشت سرمایه افزایش یابد. شرکت هایی که به دنبال موفقیت بیشتر در مناقصه ها و معاملات فروش هستند باید به طور جدی نرم افزار CRM را به عنوان یک راه حل استراتژیک در زمینه فناوری اطلاعات در نظر بگیرند.

سیستم ارتباط با مشتریان سی آر ام crm  برای شرکت های ساختمانی
سیستم ارتباط با مشتریان سی آر ام crm برای شرکت های ساختمانی

 

 اگر در مورد  سی آر ام ویتایگر شرکت بهین تک ابهاماتی دارید مقاله نرم افزار سیستم ارتباط با مشتریان ویتایگر چیست را مطالعه نمایید.

براي اينكه:

* همواره جلوتر از رقباي خود باشيد

* درآمدتان را افزايش دهيد

* و از حداكثر سودآوري و اثربخشي برخوردار باشيد.

بايد براي كارمندانتان اين امكان را فراهم نماييد كه به اطلاعات مورد نياز مشتريانشان دسترسي داشته باشند تا بتوانند مجموعه را در مسير رشد سريعتر قرار دهند.

نرم افزار CRM يا مديريت ارتباط با مشتري اين امكان را براي شما فراهم مي كند تا بتوانيد اطلاعات مشتريان مختلف سازمان را بر حسب نياز در اختيار كارمندان بازاريابي، فروش و خدمات مشتري قرار دهيد تا تكرار معامله مشتريان افزايش يابد.

CRM به:

* جذب بيشتر مشتريان احتمالي

* جذب مشتريان جديد

* افزايش رضايت مشتريان

كمك مي كند.

امروزه اين يك واقعيت است كه سازمانها جهت پاسخگوئي به نيازهاي مشتريانشان نيازمند يك سيستم جامع و صحيح هستند و صرفاً داشتن اطلاعات و سوابق مشتريان در پرونده هاي كاغذي و نگهداري آنها بر پايه سيستم بايگاني نمي تواند باعث

* رقابتي شدن

* افزايش رشد

* و افزايش سود آوري سازمان شود

نرم افزار CRM بهین تک گستر تمامي اطلاعات مشتريان، فعاليت هاي داخلي و مراحل كاري را جمع آوري و مديريت مي كند.

نرم افزار CRM بهین تک گستر به كارمندانتان كمك مي كند تا :

* فعاليتهاي فروش را سريعتر دنبال كنند.

* چرخه پيچيده فروش را مديريت كنند.

* مراحل كاري و وظايف را خود كار كنند.

 

در سلسله نرم افزارهاي CRM ، نرم افزار بهین تک گستر نرم افزاري ساده و موفق است كه به سرعت گسترش مي يابد و يادگيري اش براي كاربران آسان است .

بنابر اين اين نرم افزار به كارمندانتان كمك مي كند تا بيشترين فعاليت را با كمترين انرژي به انجام رسانند.

 

نرم افزار تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری ویژه ارائه دهندگان خدمات و محصولات ساختمانی

ویژگی های سیستم مدیریت اطلاعات

1- تشکیل بانک اطلاعاتی از مشتریان احتمالی و قطعی

2- طبقه بندی مشتریان بر اساس ارزش هر مشتری

3- تعیین مشتریان هدف و ارزشمند

4- تسهیل و تسریع دسترسی به اطلاعات مورد نیاز

5- بایگانی تمامی اطلاعات و ارتباطات با مشتری

ویژگی های سیستم مدیریت ارتباطات

 

1- پی گیری کامل ارتباط با مشتری از مرحله بازاریابی تا زمان انعقاد قرارداد، خدمات پس از فروش و تکرار معامله

2- کمک به حفظ و جذب مشتریان ارزشمند

3- نگهداری سوابق ارتباط پرسنل با مشتریان

4- نظارت و کنترل بر فعالیت شعب و نمایندگی ها

5- دارای سیستم پیگیری و هشدار خودکار برنامه نسبت به زمان تعیین شده برای پی گیری دوره ای

6- دارای سیستم تنظیم قرار ملاقات

7- مدیریت جلسات و افراد شرکت کن

8- دارای سیستم یادآوری کارهای روزانه

9- افزایش رضایت و وفاداری مشتریان سازمان

10- کمک به برقراری ارتباط منظم ،مستمر و به موقع با مشتریان

11- ایجاد تنوع در نحوه برقراری ارتباط با مشتری به تناسب سلایق مشتری و جایگاه هر مشتری برای سازمان

12- جلوگیری از تماس تکراری با مشتری و یا از قلم انداختن یک مشتری خاص

13- کاهش پرسنل به علت یکپارچه بودن نرم افزار و انجام برخی فعالیت ها به صورت اتوماتیک

14- امکان ارتباط گیری گروهی از طریق ارسال نامه– فکس – پیام کوتاه به صورت اتوماتیک

15- امکان شناسایی میزان تاثیر گذاری کانال های ارتباطی موجود در سازمان

16- ذخیره سازی ارتباطات مشتریان و مخاطبین با سازمان

17- امکان بررسي کامل اثرسنجي تبليغات و ميزان تاثير آن‌ها بر فروش

ویژگی های سیستم مدیریت فروش و کنترل قراردادها

 

1- تعریف قالب های متفاوت برای هر نوع فاکتور فروش و قر اردادها و چاپ آنها بر اساس فرمت تعیین شده به همراه نام مشتری

2- آگاهی از کلیه فروش های انجام شده به همراه اطلاعات جانبی آن شامل (نام مشتری- مبلغ – تاریخ – بازاریاب و...)

3- جستجوی آرشیو فروش های انجام شده و قراردادها

4- تعریف لیست اقلام شرکت جهت درج و انتخاب آنها در پیش فاکتور– فاکتور- قرارداد به همراه اطلاعات جانبی اقلام مربوطه

5- هماهنگی های فروش شامل عوامل فروش- نحوه فروش- تعریف قالب نامه های مربوط به فروش – تاریخ شروع اجرا و...

 

ویژگی های سیستم کنترل پروژه

 

1- ثبت مشخصات پروژه های شناسایی شده بر اساس الگوی تعریف شده از طرف شرکت که شامل(نوع – نام – آدرس- مرحله- تاریخ و...)

2- کنترل پروژه های شناسایی شده جهت برنامه ریزی فروش بر اساس نوع و مرحله پروژه و تعریف آنها برای مسئولین مربوطه (هماهنگی میان واحد فروش و کنترل پروژه-کارفرما)

3- ثبت کلیه مراحل پروژه های در حال اجرا و کنترل میزان پیشرفت – تحویل کار- پایان اجرا

4- تعریف قالب نامه های مربوط به پروژه – اتمام کار و...

ویژگی های سیستم سفارشات و خدمات پس از فروش

1- بهبود خدمات رسانی به مشتریان

2- بهبود دقت پیش بینی انجام سفارشات مشتریان

3- تسهیل تصمیمات تجاری جهت قبول سفارشات

4- کنترل فعالیت ها و پیگیری های خدمات پس از فروش

 

دیگر خصوصیات و امکانات نرم افزار سیستم ارسال SMS

 

1- امکان تقسیم بندی مشتریان و ارسال پیام به گرو ه های انتخاب شده و ارسال جداگانه پیامهای متفاوت برای هر گروه

2- ارسال پیام به صورت تکی

3- ارسال پیام به صورت پیشرفته ( بدین معنی که با تنظیم فیلتری جهت دستیابی به گروهی از مشتریان با مشخصات خاص ارسال پیام صورت خواهد گرفت )

4- ارسال پیام کوتاه به صورت خودکار در زمان های مشخص برای مشتریان، نمایندگی ها، همکاران و پرسنل شرکت

5- نمایش زمان و تعداد ارسال پیام

6- اضافه نمودن متن های پیش فرض برای جلوگیری از تایپ مجدد (تبلیغاتی، تبریک، تولد،آغاز همکاری و ....)

7- منوی مجزای دریافت، ارسال شده ها، ارسال نشده ها

دریافت پیام های ارسالی مخاطبین به شما

1- جستجو در پیام های دریافتی

2- آرشیو پویای پیام های دریافتی

3- نمودارهای آماری متفاوت

4- قابلیت گزارش گیری و پرینت

5- دریافت پیام های فارسی و لاتین

مهمترین خصوصیت این نرم افزار :

قابلیت ارسال پیام کوتاه به صورت متن Builder ( بدین معنی که ارسال پیام ،همراه با نام ، نام خانوادگی و سمت شخص به صورت خودکار ارسال می گردد )

از آنجایی که در حال حاضر پیام ها ی ارسالی برای مخاطبین به صورت گروهی و رندومی بوده و متن پیام برای تمامی مخاطبین یکسان است؛ لذا ارتباط خوبی بین فرستنده و گیرنده پیام برقرار نمی شود و حتی در مواقعی فرستنده با عدم خواندن متن پیام از سوی مخاطب مواجه می شود به همین دلیل این نرم افزار دارای قابلیت ارسال یک پیام همراه با درج مشخصات فردی مخاطبین
یعنی ( نام، نام خانوادگی، سمت و ... ) به صورت خودکار می باشد.

 

به عنوان مثال :

به صورت خودکار

جناب آقای محمد محمدی

مدیر عامل محترم شرکت X

خجسته ميلاد خاتم انبيا حضرت محمد(ص) بر شما مبارک باد "این متن به صورت ثابت با آیتم های خودکار مشخصات گروه مخاطبین ارسال خواهد شد"

 

رضایت سنجی مشتریان

 

1-تشکیل بانک سوال و گروه بندی سوالات

2-تشکیل بانک گزینه های مورد نظر

3-انجام نظر سنجی و ورود داده ها

4-ارايه‌ي گزارش‌هاي تحليلي و آماري از رضايت مشتريان

5-امکان گزارش‌گيري از انتقادات، پيشنهادها و شکايت‌هاي مشتريان

 

گزارش های مدیریتی

1-گزارش پرونده مشتری

2-گزارش عملکرد پرسنل

3-گزارش عملکرد پرسنل در ماه های مختلف سال

4-گزارش جامع پیگیری ها

 

گزارش های عملیاتی

1- دارای موتور جستجوی پیشرفته

2- گزارش لیست پیگیری های انجام شده و انجام نشده

3- گزارش مربوط به پروژه ها

4- گزارش مربوط به سیستم فروش و قراردادها

5- گزارش تعیین اثر بخشی CRM

6- گزارش سرانه تبلیغات

7- گزارش مقایسه ای نحوه ی آشنایی مشتریان احتمالی

8- افزايش رضايت و وفاداري مشتريان و مخاطبين سازمان

 

بهره گیری از فناوری برند(برندینگ)، امروزه پارادایم غالب در همه حوزه های کسب و کار است.در سطح جهانی، این فناوری زمانی در کانون توجه قرار گرفت که متدهای ابتدایی جذب مشتری نظیر تبلیغات صرف دیگر پاسخگو و موثر نبودند و بیشتر از آنکه مفید باشند به عنوان یک ضد ارزش از جانب مشتری تلقی میشدند. خوشبختانه در چند سال گذشته مشتری ایرانی نیز آگاه شده ، به بمباران تبلیغاتی واکنش منفی نشان داده و این ابزار را به عنوان وسیله ای برای فریفتن میشناسد.
بهره گیری از فناوری برند مختص یک حوزه خاص نیست و کل ابعاد زندگی بشری را در بر میگیرد.یکی از حوزه های مهم حضور این فناوری، حضور در صنعت ساختمان است. به کمک این فناوری است که سازندگان (به ویژه در بازار ساختمان های لوکس) میتوانند برای شرکت و سازه های خود، هویت متمایز خلق نموده و طیف وسیعی از خریداران پتانسیل را به سمت پروژه هایشان هدایت نمایند.زمانی که حاشیه سود بالای ساختمان های بِرند شده و کاهش زمان خواب سرمایه برای پروسه فروش را در یک طرف و نیز سرمایه گذاری (به اشتباه خوانده میشود هزینه) لازم برای پروسه برندینگ را در طرف دیگر بگذاریم خواهیم دید رویکرد بهره گیری از فناوری برند، موثرترین رویکرد برای مقابله با رکورد، تخفیف های غیر ضرور و جلوگیری از خواب سرمایه می باشد.
با ما در تماس باشید.
فروش مجتمع های تجاری
فروش مجتمع های اداری
پیش فروش مجتمع های تجاری
فروش مجتمع های مسکونی
بهره برداری از مجمتع های تجاری
مدیریت بهره برداری ساختمان
بازاریابی ساختمان
بازاریابی و تبلیغات ساختمان
تبلیغات ساختمانی

سیستم ارتباط با مشتریان برای شرکت های ساختمانیسیستم ارتباط با مشتریان برای شرکت های ساختمانی - سی آر ام برای شرکت ساختمانی - بهترین سی آر ام برای شرکت عمرانی  - crm برای شرکت ساختمانی  - crm برای شرکت عمرانی - crm برای شرکت فنی مهندسی  - سیستم ارتباط با مشتریان vtiger

Add comment


Security code
Refresh

چرا بهین تک گستر ؟

سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر با توجه به نیازمندی مدیران قابلیت گزارش دهی لیست مشتریان، دریافت کامل گردش کار، فرصت های فروش، مدیریت و زمان بندی جلسات در هر یک از پلت فرم ها و فناوری جدیدی با امکان اتصال به کلیه افزونه ها و ماژول ها را دارا میباشد که شما را خارج از محیط شرکت حتی در مسافرت از حضور فیزیکی بی نیاز مینماید.

Finance 
ایجاد استراتژی مناسب CRM

در تجارت نوین ایران شاید بخشی از تجارت وابسته به CRM باشد و حضور یک مشاور کسب و کار در کنار شما که سالها تجربه در خصوص فضای تجارت آنلاین دارد میتواند علاوه بر مدیریت مشتریان ، هزینه های جاری؛ نگاه عمیق تری نسبت به دیگر فضا ها داشته باشد.

Finance 
راهکاری برای هر کسب و کار

با توجه به گستردگی مجموعه های تجاری بسیار کوچک و بزرگ کشور ، شرکت بهین تک گستر با ارائه راهکار های جامع و یکپارچه در خصوص میدریت ارتباط با مشتریان پلن بندی و ماژول های کاربردی ویژه ای دارد که میتواند کلیه خدمات شما را تحت الشعاع خود قرار دهد.

Finance 
چرخ شرکتتان خواهید چرخید

با تنظیم RFP متناسب با شرکت شما با کارشناسان سی آر ام خبره ما آنگونه که شایسته شماست سازمانتان را به صورت حرفه ای پیاده سای مینماییم و در کار با نرم افزار CRM به ساز و کار شرکت و سازمنتان شکلی منظم و کارآمد خواهیم داد تا با قدرتی بیشتر به سمت رقبا بشتابید.