Banner Service

ویژگی ها و امکانات اتوماسیون های ما

 

 

 

چرا شرکت بهین تک گستر ؟

 

سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر با توجه به نیازمندی مدیران قابلیت گزارش دهی لیست مشتریان، دریافت کامل گردش کار، فرصت های فروش، مدیریت و زمان بندی جلسات در هر یک از پلت فرم ها و فناوری جدیدی با امکان اتصال به کلیه افزونه ها و ماژول ها را دارا میباشد که شما را خارج از محیط شرکت حتی در مسافرت از حضور فیزیکی بی نیاز مینماید.

 

 

Finance 
ایجاد استراتژی مناسب CRM

در تجارت نوین ایران شاید بخشی از تجارت وابسته به CRM باشد و حضور یک مشاور کسب و کار در کنار شما که سالها تجربه در خصوص فضای تجارت آنلاین دارد میتواند علاوه بر مدیریت مشتریان ، هزینه های جاری؛ نگاه عمیق تری نسبت به دیگر فضا ها داشته باشد.

Finance 
راهکاری برای هر کسب و کار

با توجه به گستردگی مجموعه های تجاری بسیار کوچک و بزرگ کشور ، شرکت بهین تک گستر با ارائه راهکار های جامع و یکپارچه در خصوص میدریت ارتباط با مشتریان پلن بندی و ماژول های کاربردی ویژه ای دارد که میتواند کلیه خدمات شما را تحت الشعاع خود قرار دهد.

Finance 
چرخ شرکتتان خواهید چرخید

با تنظیم RFP متناسب با شرکت شما با کارشناسان سی آر ام خبره ما آنگونه که شایسته شماست سازمانتان را به صورت حرفه ای پیاده سای مینماییم و در کار با نرم افزار CRM به ساز و کار شرکت و سازمنتان شکلی منظم و کارآمد خواهیم داد تا با قدرتی بیشتر به سمت رقبا بشتابید.

 

 

مقالات برگزیده CRM

🔥روش دسته بندی مشتریان

🔥دسته بندی مشتریان در CRM

🔥نرم افزار شوگر CRM

🔥نرم افزار مدیریت فروش CRM

🔥نرم افزار ثبت اطلاعات مشتری

🔥نرم افزار جمع آوری اطلاعات

🔥CRM چیست؟

🔥نرم افزار سی آر ام آنلاین

🔥نرم افزار سی آر ام کلود

🔥نرم افزار سی آر ام ابری

🔥پلتفرم پشتیبانی مشتریان CRM

🔥سامانه ثبت اطلاعات مشتری

🔥دوره آموزش نرم افزار CRM

🔥سامانه پشتیبانی مشتریان

🔥بهترین برنامه CRM

🔥نرم افزار تحلیل مشتریان

🔥دوره آموزش نرم افزار CRM

🔥خرید نرم افزار فروش CRM

🔥نرم افزار تحقیق بازار

🔥نرم افزار تحقیق بازار مشتریان

🔥چگونه تحقیقات بازار انجام دهیم

🔥نرم افزار تعامل با مشتریان

🔥نرم افزار مدیریت پروژه تحت وب

🔥نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین

🔥نرم افزار صدور فاکتور

🔥سیستم صدور فاکتور آنلاین

🔥نرم افزار گزارش گیری از مشتری

🔥خرید نرم افزار مدیریت فروش

🔥نرم افزار بازاریابی و فروش

🔥نرم افزار شوگر CRM

🔥قیمت نرم افزار CRM

🔥نرم افزار مدیریت فروش

🔥CRM چیست؟

🔥خرید نرم افزار سی آر ام

🔥نرم افزار فروش کالا

🔥بهترین نرم افزار CRM

🔥خرید نرم افزار فروش CRM

🔥قیمت نرم افزار مدیریت مشتری

🔥خرید نرم افزار افزایش فروش

🔥نرم افزار فروش در دوره رکود

🔥راهکار افزایش فروش با CRM

🔥راهکار افزایش درآمد

🔥نصب نرم افزار سی آر ام

🔥کاربرد نرم افزار CRM

🔥نرم افزار سی آر ام فارسی

🔥CRM تحت وب

🔥نرم افزار ثبت اطلاعات مشتری

🔥بهترین نرم افزار CRM

🔥نرم افزار CRM ایرانی

🔥نرم افزار سی آر ام فارسی

🔥قیمت CRM

🔥خرید CRM

خرید نرم افزار CRM

B2ap3 Large Travel Agency Success Checklist

استفاده از سی آر ام در آژانس های هواپیمایی

یکی از اصولی ترین و مهمترین فعالیت هایی که در حوزه مدیریت آژانس های هواپیمایی باید به آنها توجه داشته باشید را میتوانیم ارتباط صحیح با مشتریان بدانیم.در ادامه این مطلب قصد داریم برای شما اطلاعات و همچنین محصولاتی را معرفی کنیم که علاوه بر همراهی شما در برقراری ارتباط با مشتری آژانس های هواپیمایی و شیوه  های نظارت بر آنها کمک های شایانی را در بر بگیرد.

اما پیش از بررسی هر امری و هر سیستم برای شما به بررسی نکته هایی درباره شیوه های مدیریت آژانس هواپیمایی خواهیم پرداخت. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.در ادامه شما به بررسی 20 نکته کلیدی در مدیریت آژانس هواپیمایی خواهیم پرداخت.

 

۱٫ تخصص

تعداد محدودی مقصد یا فعالیت را انتخاب و در زمینه آن تخصص پیدا کنید. امروزه مشتریان از طریق اینترنت، بیشتر به اطلاعات سفر دسترسی دارند و زمانی از آژانس های مسافرتی یاری می طلبند که اطلاعات تخصصی نیاز داشته باشند.

 

 

۲٫ سفارشی سازی

خود را از خدمات آنلاین سلف سرویس و سیستم های “خودت انجام بده”

متمایز کنید و به جای آن با استفاده از اینترنت، تلفن و ملاقات حضوری، خدمات سفارشی ارایه دهید.

 

 

۳٫ ارایه لیستی از تجارب منحصر بفرد و دسترسی های خاصی

مهم ترین کاری که آژانس های مسافرتی انجام می دهند، فروش تجربه ها است. هرچه این تجربه منحصربفرد تر باشد، شما ارزش بیشتری را ایجاد کرده اید. هرچه به مشتریان رویدادهای خاص تری را پیشنهاد دهید، متمایزتر خواهید بود.

 

 

۴٫ پیچیده باشید

مشتریان یک سفر ساده (مثلاً یک سفر مستقیم از تهران به اصفهان) را خودشان نیز می توانند برنامه ریزی کنند. مسافران از آژانس ها، سفرهای پیچیده (سفرهای

بین المللی، کشتی های تفریحی، قطار و حتی بالن) می خواهند. تخصص خود را بیشتر بر سفرهای پیچیده متمرکز کنید.

 

 

۵٫ به دنبال بازارهای ثروتمند باشید

بازار خود را به دو نوع از گردشگران تقسیم کنید: آنها که پول بیشتری نسبت به اوقات فراغت دارند و آنهایی که اوقات فراغت بیشتری نسبت به پول دارند. شما باید برای جذب گروه اول به رقابت بپردازید. مسافرانی که پول بیشتری نسبت به اوقات فراغت دارند برای آژانس هایی که متخصص هستند و تمامی امور را به درستی مدیریت می کنند، ارزش قایل می شوند.

 

 

۶٫ به جای گرفتن کمیسیون با نرخ های خالص کار کنید

باید به دنبال گرفتن نرخ های خالص از عرضه کنندگان به جای نرخ های کمیسیون دار باشید، این کار به شما انعطاف پذیری و جریان نقدینگی بهتری می دهد.

 

 

۷٫ پیوسته از خود بپرسید: آیا من بهترین ارزش را ارایه می دهم؟

بازار پیوسته تغییر می کند. آیا برای تمامی محصولات و خدماتی که پیشنهاد می دهید، نرخ های رقابتی ارایه می دهید؟ آیا راهبردهای متنوعی را برای اینکه مشتریانتان بیشترین ارزش را دریافت کنند، اتخاذ می کنید؟

نرم افزار سی آر ام در آژانس های هواپیمایی

 

 

۸٫ جایگاه خود را بشناسید

اگر یک مشتری در مورد جایگاهتان از شما بپرسد “در مورد خودتان و آژانستان صحبت کنید” یا “چه چیزی شما را از دیگر آژانس ها متمایز می کند؟” یا ” ۳ نکته مهم در مزیت رقابتی شما چیست؟” می توانید با تسلط کامل به او جواب دهید؟

 

 

۹٫ مهارت های فروش خود را در راستای “یک مشاور سفر قابل اعتماد” ارتقا دهید

یک آژانس مسافرتی باید در زمینه سفر مشاوره دهد. بیشتر آژانس ها اگر به عنوان یک مشاور قابل اعتماد شناخته شوند، فروششان بیشتر می شود و این به معنی مهارت در ایجاد ارتباط و اعتماد، به جای مهارت در فروش با فشار می باشد.

 

 

۱۰٫ یک شهرت و برند قابل اعتماد بسازید

در رسانه ملی یا روزنامه های محلی گزارشی از خود ارایه دهید. گواهینامه های کیفیت و استاندارد کسب کنید. از مشتریانتان بخواهید که در LinkedIn نظرشان را بگویند یا گزارشی از شما ارایه دهند. با مطالبی که گردشگران حرفه ای درباره شما می نویسند، شهرت کسب کنید.

 

 

۱۱٫ یک وبسایت خوب داشته باشید

بسیاری از آژانس ها وبسایتی دارند که برای آنها زیان آور است. وبسایت آژانس های مسافرتی به ۳ چیز کلیدی نیاز دارند: طراحی خوب + محتوای جذاب + قابلیت نگهداری و به روز رسانی خوب. اگر یک طراح وب و مدیر وبسایت خوب ندارید، از سرویس هایی نظیر Intuit Websites و HP LogoWorks استفاده کنید.

سی آر ام در آژانس های هواپیمایی

 

 

 

۱۲٫ به شدت پاسخگو و در دسترس باشید

حتی زمانیکه شما در دفتر نیستید، از یک تلفن گویا برای پاسخگویی و معرفی وبسایت، ایمیل و رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

 

 

۱۳٫ کارایی فرآیند ها را بهبود ببخشید

بیشتر آژانس ها فرصت هایی زیادی دارند که در فرایندهای عملیاتی شان کاراتر باشند. مثلاً زمانیکه طول می کشد تا برنامه سفر مرسوم یا قیمت یک تور را آماده کنند. سعی کنید در آماده سازی پکیج ها زمان را به حداقل برسانید.

 

 

۱۴٫ بدانید که چه زمانی باید قیمت را بگویید

زمان مناسب برای گفتن و ارایه قیمت و نرخ ها شیوه و دستور مشخصی ندارد و آن را باید بر اساس انواع مختلف مشتری تطبیق داد.

 

 

۱۵٫ صفحات اجتماعی فعال در وب داشته باشید

در کسب و کارهای گردشگری، صفحات وب بسیار مفید هستند. مشتریان خود را به باشگاه طرفداران خود بیاورید و از آنها بخواهید که در مورد خدمات شما مطلب بنویسند. به آنها اطلاعات و نکاتی را در مورد سفر ارایه دهید. شبکه های اجتماعی مکان مناسبی برای فروش نمی باشند، بلکه باید برای جذب طرفداران،

اطلاع رسانی و مشارکت آنها مورد استفاده قرار گیرند.

 

 

۱۶٫ از مشاوران و همکاران برای جذب مشتریان جدید استفاده کنید

اگر نمی توانید به طور کامل به امور بازاریابی رسیدگی کنید، از یک شرکت مشاوره بازاریابی کمک بگیرید و امور بازاریابی را به آنها واگذار کنید و با خیال راحت روی فروش تمرکز کنید.

 

 

۱۷٫ مهارت های نامه نگاری و ایمیلی خود را ارتقا دهید

بسیاری از مشتریان ارتباط ایمیلی را ترجیح می دهند. نامه نگاری خوب یک مهارت فروش می باشد که موجب افزایش اعتماد و ارتباط نزدیکتر می شود. در کلاس های مهارت نامه نگاری شرکت کنید و مهارت های مذاکره در فروش خود را ارتقا دهید.

 

 

۱۸٫ در اولین پاسخ به مشتری قوی ظاهر شوید

اولین تماس شما با یک مشتری جدید بسیار مهم است، چه تلفنی باشد، چه ایمیلی. به خوبی تحت تاثیر قرار دادن، نقش مهمی در موفقیت در فروش ایفا می کند.

 

 

۱۹٫ تور نفروشید، بلکه تخصص بفروشید

نرم افزار سی آر ام در آژانس های هواپیمایی

بسیاری از آژانس ها اقدام به تبلیغ تورهایشان بر روی وبسایت می کنند و از طریق ایمیل اطلاع رسانی می کنند، این کار را همه به راحتی می توانند انجام دهند. برای ایجاد تمایز شما باید تخصص و خدمات سفارشی خود را معرفی کنید.

 

 

۲۰٫ همیشه تغییرات را مدیریت کنید

صنعت گردشگری پیوسته در معرض تغییر قرار دارد. از نمونه های موفق الگوبرداری کنید و فرآیندها و روش های جدید را یاد بگیرید. هیچ وقت فریب قدمت و گستردگی فعالیت خود را نخورید.

با همه این تفاسیر شما به سیستمی بسیار کار آمد برای مدیریت ارتباط با مشتری و همچنین مدیریت کارمندان خود نیاز دارید.شرکت بهین تک گستر به عنوان برترین شرکت در ارائه سیستم های اداری برای شما شرایطی را فراهم کرده است که میتوانید با استفاده از آن کسب و کار را برای خود نظام مند تر و موفقتر کنید.

 

شما می توانید با استفاده از اتوماسیون اداری بهین تک گستر تمامی موارد بازاریابی ، فروش ، ارتباط با مشتری ، پشتیبانی ، تیکت و مالی و .... توسط یک نرم افزار به راحتی استفاده نمایید ! . شما همچنین نظارت کامل بر تمامی پرسنل خود دارا هستید که پتانسیل آژانس شما در بالاترین حد ممکن برسد .مدیریت گزارشات کامل را در دست دارد و تمامی موارد به صورت مکانیزه است !

خرید نرم افزار CRM 

بر خلاف بسیاری از ابزارهای کسب و کاری که آنها استفاده کرده اید ، خرید نرم افزار CRM ، خرید ابزار «تنظیم و فراموش کردن آن» نیست. این نرم افزار یک گام بیشتر از فناوری است و به عنوان یک سرمایه گذاری خوب برای موفقیت و پیشرفت محسوب میشود. چگونه می توان مطمئن شد  که شما برای استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در کسب و کار خود آماده هستید؟

نرم افزار سی آر ام  را می توان از طریق یک نرم افزار، به عنوان یک سرویس و یا بر روی بستر پیش فرض مستقر ساخت. مستقل از ترجیحات نصب و راه اندازی شما، دلایل متعددی وجود دارد که شرکت ها با خرید نرم افزارCRM، بر روی مدیریت مشتریان سرمایه گذاری می کنند.

  1. مدیریت داده ها

گارتنر در نشست مطبوعاتی فوریه 2014 گفت که مدیریت اطلاعات مدرن (MDM) "عامل موفقیت بحرانی" در ایجاد بهترین گزینه های نرم افزار سی آر ام است. اجتناب ازمدیریت اطلاعات مدرن ما را با نتایج معیوب مواجه خواهد ساخت که می تواند مشتریان را تحریک کند و موجب کاهش شدید درآمد شود.

با استفاده از یک نقطه مرجع مشترک، یک پرونده اصلی برای متمرکز کردن تمام داده های حیاتی کسب و کار، مدیریت پرونده ها را در میان ادارات و پرسنل تسهیل می کند، به طور موثر شکستن سیلوها که مانع اشتراک داده کارآمد در یک شرکت می شود.