Banner Service

ویژگی ها و امکانات اتوماسیون های ما

 

 

 

چرا شرکت بهین تک گستر ؟

 

سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر با توجه به نیازمندی مدیران قابلیت گزارش دهی لیست مشتریان، دریافت کامل گردش کار، فرصت های فروش، مدیریت و زمان بندی جلسات در هر یک از پلت فرم ها و فناوری جدیدی با امکان اتصال به کلیه افزونه ها و ماژول ها را دارا میباشد که شما را خارج از محیط شرکت حتی در مسافرت از حضور فیزیکی بی نیاز مینماید.

 

 

Finance 
ایجاد استراتژی مناسب CRM

در تجارت نوین ایران شاید بخشی از تجارت وابسته به CRM باشد و حضور یک مشاور کسب و کار در کنار شما که سالها تجربه در خصوص فضای تجارت آنلاین دارد میتواند علاوه بر مدیریت مشتریان ، هزینه های جاری؛ نگاه عمیق تری نسبت به دیگر فضا ها داشته باشد.

Finance 
راهکاری برای هر کسب و کار

با توجه به گستردگی مجموعه های تجاری بسیار کوچک و بزرگ کشور ، شرکت بهین تک گستر با ارائه راهکار های جامع و یکپارچه در خصوص میدریت ارتباط با مشتریان پلن بندی و ماژول های کاربردی ویژه ای دارد که میتواند کلیه خدمات شما را تحت الشعاع خود قرار دهد.

Finance 
چرخ شرکتتان خواهید چرخید

با تنظیم RFP متناسب با شرکت شما با کارشناسان سی آر ام خبره ما آنگونه که شایسته شماست سازمانتان را به صورت حرفه ای پیاده سای مینماییم و در کار با نرم افزار CRM به ساز و کار شرکت و سازمنتان شکلی منظم و کارآمد خواهیم داد تا با قدرتی بیشتر به سمت رقبا بشتابید.

 

 

مقالات برگزیده CRM

🔥روش دسته بندی مشتریان

🔥دسته بندی مشتریان در CRM

🔥نرم افزار شوگر CRM

🔥نرم افزار مدیریت فروش CRM

🔥نرم افزار ثبت اطلاعات مشتری

🔥نرم افزار جمع آوری اطلاعات

🔥CRM چیست؟

🔥نرم افزار سی آر ام آنلاین

🔥نرم افزار سی آر ام کلود

🔥نرم افزار سی آر ام ابری

🔥پلتفرم پشتیبانی مشتریان CRM

🔥سامانه ثبت اطلاعات مشتری

🔥دوره آموزش نرم افزار CRM

🔥سامانه پشتیبانی مشتریان

🔥بهترین برنامه CRM

🔥نرم افزار تحلیل مشتریان

🔥دوره آموزش نرم افزار CRM

🔥خرید نرم افزار فروش CRM

🔥نرم افزار تحقیق بازار

🔥نرم افزار تحقیق بازار مشتریان

🔥چگونه تحقیقات بازار انجام دهیم

🔥نرم افزار تعامل با مشتریان

🔥نرم افزار مدیریت پروژه تحت وب

🔥نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین

🔥نرم افزار صدور فاکتور

🔥سیستم صدور فاکتور آنلاین

🔥نرم افزار گزارش گیری از مشتری

🔥خرید نرم افزار مدیریت فروش

🔥نرم افزار بازاریابی و فروش

🔥نرم افزار شوگر CRM

🔥قیمت نرم افزار CRM

🔥نرم افزار مدیریت فروش

🔥CRM چیست؟

🔥خرید نرم افزار سی آر ام

🔥نرم افزار فروش کالا

🔥بهترین نرم افزار CRM

🔥خرید نرم افزار فروش CRM

🔥قیمت نرم افزار مدیریت مشتری

🔥خرید نرم افزار افزایش فروش

🔥نرم افزار فروش در دوره رکود

🔥راهکار افزایش فروش با CRM

🔥راهکار افزایش درآمد

🔥نصب نرم افزار سی آر ام

🔥کاربرد نرم افزار CRM

🔥نرم افزار سی آر ام فارسی

🔥CRM تحت وب

🔥نرم افزار ثبت اطلاعات مشتری

🔥بهترین نرم افزار CRM

🔥نرم افزار CRM ایرانی

🔥نرم افزار سی آر ام فارسی

🔥قیمت CRM

🔥خرید CRM

خرید نرم افزار CRM

بهترین سامانه جمع آوری و ثبت اطلاعات مشتریان در نرم افزار CRM

آیا می دانید به چه صورت می توان اطلاعات مشتریان را در یک نرم افزار حرفه ای فارسی ثبت کرد که در آینده بتوان از خطاهای انسانی در آن خوداری نمود ؟ جهت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

بهترین سامانه جمع آوری و ثبت اطلاعات مشتریان در نرم افزار crm

راهکاری ویژه برای دسته بندی مشتریان در نرم افزار CRM

استفاده از نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتریان همواره مهم ترین نیازهای مدیران را حل خواهد نمود:

مدیریت و ساماندهی لیست مشتریان احتمالی و سرنخ های فروش

 نرم افزار ثبت و جمع آوری اطلاعات مشتریان و راه اندازی اتوماسیون اداری

سامانه مدیریت اطلاعات مشتریان و امکان گزارش گیری از آن

بهترین سامانه جمع آوری و ثبت اطلاعات مشتریان در نرم افزار بهین پیشرو

گزیده ای از امکاناتی که میتوان در سامانه و نرم افزار جمع آوری و ثبت اطلاعات مشتریان بهین تک گستر پوشش داد :

  • ثبت اطلاعات نام و نام خانوادگی مشتریان
  • ثبت اطلاعات تماس مشتریان
  • نام سازمان و شرکت مشتریان
  • شماره موبایل و شماره تلفن
  • شماره فکس های مشتری
  • قابلیت گزارش دهی به مدیران رده بالاتر در سامانه ثبت اطلاعات مشتریان
  • قابلیت انتقال اطلاعات ثبت شده به افراد هم رده و یا بالاتر و پایین در نوع سطح دسترسی
  • اسم کارخانه و تولیدی مجموعه
  • منبع ثبت شده سرنخ و یا مخاطب ( شما می توانید با توجه به روش های بازاریابی خود اقدام به ثبت اطلاعات مشتریان نمایید تا در بخش نرم افزار crm گزارش گیری از مشتریان ثبت شده در سامانه موفق بودن کمپین های تبلیغاتی و رسانه ای خود را بررسی نمایید)
  •  ایمیل مخاطب مربوطه در جهت وفادار سازی مشتری در مکاتبات بعدی
  • ثبت اطلاعات آدرس مخاطب
  • ثبت اطلاعات شهر / کشور / منطقه و کد پستی مخاطب
  • توضیحات اولیه در خصوص ثبت اطلاعات ثبت شده ( در این بخش می توانید بعد از ثبت اطلاعات مشتریان در سیستم برای هر مخاطب تیکت های درون سازمانی ثبت نمایید )
  • ثبت تصاویر و اسناد مخاطبین در سند و پرونده آنان.

جهت نصب و راه اندازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری با بهین تک گستر تماس حاصل نمایید.

شما می توانید با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان بهین تک گستر از وجود مخاطبین تکراری در سی ار ام و پرونده های سازمانی خود خوداری نمایید.

ثبت اطلاعات مخاطبین در crm

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره  ویژگی های سی آر ام بر روی لینک آن کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره لیست قیمت نرم افزار سی آر ام  و جلسات حضوری با ما در تماس باشید

برخی از مشکلاتی که افراد قبل از استفاده از نرم افزار CRM و سامانه ثبت اطلاعات مشتریان با آن مواجه می شوند :

  • اطلاعات مشتری در سامانه ی مرجعی به صورت حرفه ای ثبت نمی گردد.
  • اطلاعات مشتریان از بین می رود و امکان گزارش گیری از آن از دست داده می شود.
  • اطلاعات مشتریان به صورت تکراری و به صورت سنتی دسته بندی می شود.( مقاله دسته بندی انواع مشتریان را مطالعه نمایید)
  • ارسال اطلاعات ، خدمات تکراری و یا تماس های بی مورد به مشتریان و کاهش اعتماد مشتریان به شرکت مربوطه به علت نداشتن برنامه ای مدیریتی در خصوص دسته بندی اطلاعات و سابقه مشتریان در سامانه ای مرجع

ثبت اطلاعات مشتریان در نرم افزار و سامانه مدیریت مشتری بهین تک گستر باعث می شود که با دارا بودن بهترین نرم افزار سی آر ام فارسی  نیاز شما به نرم افزارهای جانبی دیگر به صفر برسد.

 برخی از مقالات مفید :

سی آر ام ابری کلود

نرم افزار صدور فاکتور و پیش فاکتور رسمی

درباره شوگر سی آر ام بیشتر بدانید