Banner Service

ویژگی ها و امکانات اتوماسیون های ما

 

 

 

چرا شرکت بهین تک گستر ؟

 

سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر با توجه به نیازمندی مدیران قابلیت گزارش دهی لیست مشتریان، دریافت کامل گردش کار، فرصت های فروش، مدیریت و زمان بندی جلسات در هر یک از پلت فرم ها و فناوری جدیدی با امکان اتصال به کلیه افزونه ها و ماژول ها را دارا میباشد که شما را خارج از محیط شرکت حتی در مسافرت از حضور فیزیکی بی نیاز مینماید.

 

 

Finance 
ایجاد استراتژی مناسب CRM

در تجارت نوین ایران شاید بخشی از تجارت وابسته به CRM باشد و حضور یک مشاور کسب و کار در کنار شما که سالها تجربه در خصوص فضای تجارت آنلاین دارد میتواند علاوه بر مدیریت مشتریان ، هزینه های جاری؛ نگاه عمیق تری نسبت به دیگر فضا ها داشته باشد.

Finance 
راهکاری برای هر کسب و کار

با توجه به گستردگی مجموعه های تجاری بسیار کوچک و بزرگ کشور ، شرکت بهین تک گستر با ارائه راهکار های جامع و یکپارچه در خصوص میدریت ارتباط با مشتریان پلن بندی و ماژول های کاربردی ویژه ای دارد که میتواند کلیه خدمات شما را تحت الشعاع خود قرار دهد.

Finance 
چرخ شرکتتان خواهید چرخید

با تنظیم RFP متناسب با شرکت شما با کارشناسان سی آر ام خبره ما آنگونه که شایسته شماست سازمانتان را به صورت حرفه ای پیاده سای مینماییم و در کار با نرم افزار CRM به ساز و کار شرکت و سازمنتان شکلی منظم و کارآمد خواهیم داد تا با قدرتی بیشتر به سمت رقبا بشتابید.

 

 

Download

سی آر ام تحلیلی

اولین بار در دهه ی 90 میلادی شخصی به نام توماس سیبل مالک و مدیر موسسه ی Siebel Systems از واژه ی سی آر ام به معنی مدیریت ارتباط با مشتری استفاده کرد و به مرور زمان در ادبیات بازاریابی و مدیریت نیز متداول شد . سی آر ام خدمات و فعالیت هایی را شامل می شود که برای جذب مشتری و حفظ آن ها و همچنین برای ارائه ی خدمات و محصولات به آن ها به کار می رود .

موارد استفاده ی سی آر ام در دنیای امروز استفاده ی نرم افزاری و ایجاد رابطه ی بلند مدت و عمیق با مشتریان را شامل می شود . راهکارهایی که سی آر ام در قالب خدماتی ارائه می دهد شامل موارد زیر می باشد:

۱- راهکارهای بازاریابی و مدیریت کمپین­ها

۲- راهکارهای فروش و مدیریت فرآیندهای مربوط به آن

۳- راهکارهای باشگاه مشتریان و نگهداشت مشتری

۴- راهکارهای خدمت رسانی به مشتریان و جذب رضایت آنها

۵- تحلیل رفتار مشتری بر اساس تحلیل داده

شما متیوانید در ادامه با برخی از مهمترین خدمات گروه بهین تک گستر همراه باشید :

بهترین نرم افزار crm 

بهترین نرم افزار استوماسیون اداری

سی آر ام تحلیلی

بررسی سی آر ام تحلیلی 

در فرایند سی آر ام تحلیلی ، داده های گرداوری شده در سی آر ام جهت تقسیم بندی مشتریان و برای شناسایی آن ها و افزایش پتانسیل فروش ، و فروش جانبی مورد تجزیه  و تحلیل قرار خواهند گرفت . عملیات تجزیه و تحلیل داده ها و همچنین گرداوری آن ها به صورت پی در پی و مستمر انجام می شود . در حالت ایده ال، تصمیم گیری های تجاری در طول زمان ، براساس بازخورد دریافتی از تصمیم های پیشین  و تجزیه و تحلیل ها پالایش می شود .

سی آر ام تحلیلی به صورت جدایی ناپذیر با معیار انباره ی داده ها آمیخته است و از کاربردهای تحلیل برای به کاربردن  بهینه ی قابلیت کارکرد جهت گذارش دهی و آنالیز استفاده می کند . تبدیل اطلاعات خام موجود همچنین در پایگاه داده ها انجام میگیرد. به استخراج با ارزش دانش ضمنی بالقوه و از پیش ساخته سودمند از بین داده ها ، داده کاوی میگویند . همچنین استخراج هوشمندی قابل عمل از بین تمام داده های عظیم را داده کاوی می نامند . و یا به معنای دیگر مجموعه ای از فن ها که برای شناسایی قسمتی از اطلاعات و یا دانش تصمیم گیری در بدنه ی داده ها و استخراج آن ها که استفاده می شود داده کاوی می نامند . به گونه ای که آن ها را در زیمنه هایی مانند پیش‌بینی بلندمدت، پیش‌بینی کوتاه‌مدت، تخمین،و  پشتیبانی از تصمیم‌گیری، می توان استفاده نمود .

ویژگی‌های CRM تحلیلی

در سی آر ام و یا مدیریت ارتباط با مشتری تحلیل ، می توان دسته بندی مشتریان را گروه بندی کرد . مثلا ، مشتریان به دو دسته ی کلی تقسیم می شوند :  مشتریانی که بیشترین احتمال برای خرید محصول توسط آن‌ها وجود دارد و مشتریانی که کمترین احتمال خرید یک محصول رادارند.

در این فن آوری سی آر امی ، تجزیه و تحلیل سودآوری نیز وجود دارد. بنابراین می توان تشخیص داد که کدام یک از مشتریان باعث شده اند که سازمان به بالاترین حد از سود آوری در طول زمان دست یابند و قابلیت شخصی سازی همچنین وجود خواهد داشت . تجزیه و تحلیل داده ها این توانایی را به سازمان می دهد که از بین تمام مشتریان فردی بر اساس داده های گرد آوری شده بازاریابی را انجام دهند .

از دیگر قابلیت ها ی سی آر ام تحلیل موارد زیر می باشد :

نظارت بر رویدادها

نظارت ببر روییداد ها ، یکی از ویژگی ها و قابلیت های سی آر ام تحلیلی می باشد . مثلا سازمان بوسیله ی نظارت بر تبادل های انجام شده با مشتری و دنبال کردن آن ها ، متوجه خواهد شد که کدام مشتری تا خد مشخصی از محصولات و یا خدمات سازمان خریداری کرده است و سپس برای آو تخفیف ویژه ای را در نظر می گیرد و یا مثلا امکان خرید دیگر محصولات را با شرایط آسان تری برایش فراهم می کنند .

آنالیز نمودن

سازمان می تواند با آنالیز کردن داده های مشتریانش ، در باره ی مشتریان سناریو های احتمالی متعددی را بررسی می کند . مثلا : این که چقد راحتمال دارد مشتری و یا برخی از آن ها محصولی را خریده باشند بررسی می کنند که ممکن است محصول مشابه دیگری را نیز خریداری نماید.

سی آر ام تحلیلی

ساز و کار سی آر ام تحلیلی

مدل‌ سازی

مدل سازی پیش بینی نیاز ها ، آخرین ویژگی سی آر ام تحلیلی می باشد که به آن اشاره می کنیم . برای مثال اگر سازمان به پایگاه دانش مشتریان دسترسی داشته باشد ، چند برنامه ی توسعه ی محصول ر ا می تواند از نظر میزان موفقیت های احتمالی مقایسه کند .

مزایای CRM تحلیلی

با به کاربردن سی آر ام تحلیلی می توان درصد ریزش مشتریان راا کاهش داد . این کاررا  با شناسایی مشتریانی که احتمال دارد ارتباطشان را با سازمان قطع کنند و با تلاشس برای بالا بردن وفاداری آن ها انجام می دهند . و همچنین آن دسته از اهدافی که مربوط به سودآوری و کاهش هزینه ها می باشد تحقق می یابد . سی آر ام تحلیلی این توانایی را به سازمان می دهد تا مشتریان را بر اساس ارزش آن ها دسته بندی نماید . و همچنین باعث افزایش میزان فروش به ازای هر مشتری از طریق فروش جانبی و بالا فروشی میشود . این فن آوری امکان توسعه ی محصولات و خدماتی که به مشتریان به آن نیاز دارند وهمچنین طراحی سریع را برای سازمان فراهم می کند. و همچنین با بهبود روند مدیریت ،قیمت گذاری رقابتی تر و تامین هزینه های پایین تر ممکن می شود.

گروه بهین تک گستر به عنوان بهترین سیستم خدمات رسانی با ارائه خدمات زیر همراه شما خواهد بود:

خرید سی آر ام

خرید نرم افزار crm

جهت مکان یابی کلیک نمایید