Banner Service

ویژگی ها و امکانات اتوماسیون های ما

 

 

 

چرا شرکت بهین تک گستر ؟

 

سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر با توجه به نیازمندی مدیران قابلیت گزارش دهی لیست مشتریان، دریافت کامل گردش کار، فرصت های فروش، مدیریت و زمان بندی جلسات در هر یک از پلت فرم ها و فناوری جدیدی با امکان اتصال به کلیه افزونه ها و ماژول ها را دارا میباشد که شما را خارج از محیط شرکت حتی در مسافرت از حضور فیزیکی بی نیاز مینماید.

 

 

Finance 
ایجاد استراتژی مناسب CRM

در تجارت نوین ایران شاید بخشی از تجارت وابسته به CRM باشد و حضور یک مشاور کسب و کار در کنار شما که سالها تجربه در خصوص فضای تجارت آنلاین دارد میتواند علاوه بر مدیریت مشتریان ، هزینه های جاری؛ نگاه عمیق تری نسبت به دیگر فضا ها داشته باشد.

Finance 
راهکاری برای هر کسب و کار

با توجه به گستردگی مجموعه های تجاری بسیار کوچک و بزرگ کشور ، شرکت بهین تک گستر با ارائه راهکار های جامع و یکپارچه در خصوص میدریت ارتباط با مشتریان پلن بندی و ماژول های کاربردی ویژه ای دارد که میتواند کلیه خدمات شما را تحت الشعاع خود قرار دهد.

Finance 
چرخ شرکتتان خواهید چرخید

با تنظیم RFP متناسب با شرکت شما با کارشناسان سی آر ام خبره ما آنگونه که شایسته شماست سازمانتان را به صورت حرفه ای پیاده سای مینماییم و در کار با نرم افزار CRM به ساز و کار شرکت و سازمنتان شکلی منظم و کارآمد خواهیم داد تا با قدرتی بیشتر به سمت رقبا بشتابید.

 

 

Images

تفاوت نرم‌افزار CRM با نرم‌افزار حسابداری چیست؟

جالب است بدانید که بسیاری افراد هنوز تفاوت بین نرم افزار سی آر ام و حسابداری را نمی دانند! و گاهی ممکن است این دو را بجای هم بکار ببرند . اما باید توجه داشته باشید که این دو نرم افزارکاملا از هم جدا می باشند ف و هر کدام کارکرد ها و قابلیت های مختص به خود را دارد و همچنین در کسب و کار ها هر کدام هدف خاصی را دنبال می کند .

اگر بخواهیم تفاوت این دو نرم افزار را بدانیم و کاربردهای آن ها را نام ببریم ، نرم افزارسی آر ام در رابطه با مشتری و فرایند هایی می باشد که مرتبط با مشتری و قبل از بازار یابی و فروش انجام گرفته است . در حالی نرم افزار حسابداری بر فرایند های مالی و فروش و فاکتورهای فروش هم در زمان فروش و هم پس از فروش تمرکز دارد و ان ها را مدیریت می کند .شما میتوانید با گروه بهین تک گستر برای کسب اطلاعات بیشتر همراه باشید:

crm مدیریت ارتباط با مشتری

نرم افزار crm

برای درک بهتر این فرایندها به مثال توجه کنید:

محصولی را در نطر بگیرید که قصد فروش آن را دارید ، ابتدا مشتری خود را شناسایی می کنید ، نیاز و انتظارات او را مورد بررسی قرار می دهید ، و در جلسه ای محصول و یا خدمات خود را به صورت پیشنهاد و معرفی ، ارائه می دهید و پس از پیگیری های مکرر و مذاکرات متعدد ، محصول خود را به فروش می رسانید . تا این مرحله از فرایند بر عهده ی نرم افزار سی آر ام می باشد و نرم افزار حسابداری هیچ گونه دخالتی در فرایند فروش و سایر کارهایی که در این فرایند بین شما و مشتریانتان انجام شده ندارد .

تفاوت سی آر ام و حسابداری

در مراحل بعد که اقدامانی مانند صدور فاکتور فروش، بررسی موجودی در انبار، ارسال پیش‌فاکتور، و از این انجام می گیرد از وظایف نرم افزار حسابداری می باشد .  توجه داشته باشید که برخی از اقدامات صورت گرفته در فرایند های فروش می تواند هم در نرم افزار حسابداری و هم در سی آر ام قابل مدیریت باشد اما این دو نرم افزار هرگز نمی توانند جایگزین هم باشند.

تفاوت های نرم افزار سی آر ام با حسابداری

در نرم افزار سی آر ام در نرم افزار سی آر ام امکاناتی وجود دارد که نرم افزار حسابداری نمی باشد : امکاناتی از قبیل : ارسال پیامک، فکس و ایمیل به صورت تکی ویا برای گروهی از مشتریان، خدمات پس از فروش، قابلیت ثبت انتقادات، ایجاد کمپین‌های مختلف تبلیغاتی و بررسی نتایج تبلغیات و جذب مشتری، ثبت پیگیری‌های روزانه که شامل اقدامات مختلفی مانند تماس، جلسه و ... در ارتباط با مشتری، مدیریت کامل زمان و تعیین زمان مشخص برای ارتباط درست و به موقع با هر مشتری، تعریف فرایند‌های فروش مختلفی متناسب با کسب و کار خود، بانک اطلاعاتی کامل از تاریخچه اقدامات صورت گرفته با هر مشتری و...

و همینچنین در نرم افزار حسابداری امکاناتی وجود دارد که مخصوص این نرم افزار می باشد. مانند: صدور برگشت از فروش بدون مرجع فاکتور، تعدیلات قیمت پس از صدور فاکتور، اختصاص دادن شماره سریال‌های مختلف به فاکتور در سطح شعبه یا انبار، صادر کردن فاکتور تجمیعی بر روی برگه تحویل های دارای پیش فاکتور مشترک، صادر کردن سند حسابداری و ثبت اتوماتیک در حسابداری مالی، و ....

قطعا برای هر بخش از قسمت های مختلف یک سازمان ، مانند بخش مالی و یا انبارداری ، نرم افزارهای خاصی استفاده می شود . این نرم افزارها در یک حوزه به صورت تخصصی تمرکز می کنند و تجربه و علم آن ها در این حوزه ی تخصصی زمینه ساز ایجاد نرم افزاری جامع همراه با عملکردهایی بسیار دقیق است .

تمام نرم افزارهای سی آر ام چیزی بیشتر یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری نمی باشد . و اینکه از این نرم افزارانتظار داشته باشیم که کار نرم افزارهای تخصصی مانند انبارداری و یا حسابداری را انجام دهند یک اشتباه محسوب می شود .

دو راه حل برای یکپارچه سازی وجود دارد:

استفاده از ERP

از نرم افزار ERPمی توانید برای یکپارچه سازی تمام بخش های مختلف سازمان استفاده کرد . چراکه در بخش های مختلف علاوه بر اینکه نمی توانند نیاز های تمام آن بخش را بصورت کامل تحقق بخشند ، هزینه های بالایی هم برای نگهداری و پیاده سازی دارند و به نیروی انسانی متخصص هم نیازمندند .

و همچنین ، خروج داده ها از نرم افزارهای فعلی و ورود اطلاعات به سیستم ERP زمان بسیار زیادی را لازم دارد . و بسیاری از پرسنل در واحد های مختلف بخاطر تجربه ی بکاربردن نرم افزارهای تخصصی حوزه ی کاری خود ، از به کاربردن نرم افزار ERP خود داری می کنند .

تفاوت سی آر ام و حسابداری

اصلی ترین تفاوت سی آر ام و حسابداری

یکپارچه سازی و اتصال به نرم افزارهای دیگر

این یک روش مقرون بصرفه تری می باشد . که در آن با اتصال نرم افزارهای تخصصی مانند انبارداری و حسابداری و ... به نرم افزار CRM می توان امکان یکپارچگی اطلاعات را به وجود آورد .

بنابراین در هنگام انتخاب نرم افزار سی ار ام و نرم افزار های دیگر ، به قابلیت اتصال به دیگر نرم افزارها که عموما با وب هوک و وب سرویس (API) توسط تولید کننده امکان پذیر خواهد بود توجه نمایید .

با یکپارچه سازی اطلاعات در نرم افزار سی آر ام و با اتصال نرم افزارها به یکدیگر سازمان یکپارچه ای در اختیار شما قرار می گیرد.

بنابراین با پیشرفت علم و رشد تکنولوژی ، ابزارهای جدید و گوناگونی وارد دنیای کسب و کار شده است و سازمان ها با گذشت زمان و افزایش مشتریان و تغییر محصولات و خدمات ، نیاز سازمان به نرم افزار های سی آر ام و یکپارچه بیشتر خواهد شد .

گروه بهین تک گستر افتخار دارد که با ارائه خدمات بسیار زیادی با شما همراه خواهد بود:

crm یعنی چه

بهترین crm 

جهت مکان یابی کلیک نمایید