Banner Service

ویژگی ها و امکانات اتوماسیون های ما

 

 

 

چرا شرکت بهین تک گستر ؟

 

سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر با توجه به نیازمندی مدیران قابلیت گزارش دهی لیست مشتریان، دریافت کامل گردش کار، فرصت های فروش، مدیریت و زمان بندی جلسات در هر یک از پلت فرم ها و فناوری جدیدی با امکان اتصال به کلیه افزونه ها و ماژول ها را دارا میباشد که شما را خارج از محیط شرکت حتی در مسافرت از حضور فیزیکی بی نیاز مینماید.

 

 

Finance 
ایجاد استراتژی مناسب CRM

در تجارت نوین ایران شاید بخشی از تجارت وابسته به CRM باشد و حضور یک مشاور کسب و کار در کنار شما که سالها تجربه در خصوص فضای تجارت آنلاین دارد میتواند علاوه بر مدیریت مشتریان ، هزینه های جاری؛ نگاه عمیق تری نسبت به دیگر فضا ها داشته باشد.

Finance 
راهکاری برای هر کسب و کار

با توجه به گستردگی مجموعه های تجاری بسیار کوچک و بزرگ کشور ، شرکت بهین تک گستر با ارائه راهکار های جامع و یکپارچه در خصوص میدریت ارتباط با مشتریان پلن بندی و ماژول های کاربردی ویژه ای دارد که میتواند کلیه خدمات شما را تحت الشعاع خود قرار دهد.

Finance 
چرخ شرکتتان خواهید چرخید

با تنظیم RFP متناسب با شرکت شما با کارشناسان سی آر ام خبره ما آنگونه که شایسته شماست سازمانتان را به صورت حرفه ای پیاده سای مینماییم و در کار با نرم افزار CRM به ساز و کار شرکت و سازمنتان شکلی منظم و کارآمد خواهیم داد تا با قدرتی بیشتر به سمت رقبا بشتابید.

 

 

تمرکز بر درآمد با سی آر ام

با استفاده از سی آر ام بر منبع درآمد شرکت تمرکز کنیم؟

مشتریان دائم شما، معدن طلای شما می باشند .سازمان ها اعتقاد دارند که تقریبا شش برابر مشتریان فعلی برای فروش به مشتریان جدید  هزینه می شود ، اما افلب کسب و کارهای متوسط به مشتریان فعلی خود تنها 12 در صد از هزینه های بازاریابی را اختصاص می دهند .

آیا ممکن است به این دلیل باشد که اطلاعات مشتریان را به صورت ثبت شده های ندارند؟ و یا ممکن است که اطللاعات مشتریان را داشته باشند اما طرز استفاده از آن ها را ندانند .

میتوانیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات موثر شرکت بهین تک گستر با کلمات زیر نیز همراه باشیم:

crm چیست؟

نرم اقزار crm چیست؟

درآمد با سی آر ام

افزایش درآمد با سی آر ام

مشتریان دائم شما ، سازمان و محصولاتتان را می شناسند . در نتیجه با این مشتریان بر حسب اطمینان و اعتماد رابطه خواهید داشت . همچنین مشتریان همیشگی شما می توانند بهترین طرفداران شما باشند . و در صورتی که از شما خشنود و راضی باشند محصولات و خدمات شما را به نزدیکان خود معرفی خواهند کرد . یک مشتری ثابت نسبت به مشتری جدید چول بیشتری برای محصولات شما خرج خواهد کرد و اگر  رضایت او را نگه دارید ، در صورت افزایش قیمت ها باز هم او حاضر است همچنان از محصولات شما استفاده نماید .

راز نهفته: لیستی از مشتریان فعلی خود تهیه کنید

از مشتریان مختلف و نیازها و انتظاراتشان لیستی تهیه نمایید . مثلا ممکن است که بخواهید مشتریانی که اخیرا یک محصول مشخص را از شما خریده اند بشناسید و آن ها را دعوت به بازدید محصولات مشابه و جدی  کنید . یا در صورتی که سازمان شما محصول خاصی را ارائه می دهد ، بخواهید که بر اساس سطح خدمات و تاریخ داشته باشید . پس بر اساس یک زماندی مناسب میتوانید از مشتریانتان نظر سنجی بگیرید و نظر آن ها را در باره ی کیفیت خدماتی که به آن ها ارائه می دهید بپرسید .

ایجاد رویداد جادویی!

زمانی که اطلاعات مشتریان را بخش بندی کردید آنگاه می توانید نیاز های آن ها را نیز بر اساس چیزی که می خواهند بشناسید و خواسته هایشان را محقق سازید ، در واقع می توانید بر نیاز واقعی مشتری دست بگذارید .

در واقع هر چیزی را که از جمع آوری اطلاعات از مکالمات تلفنی، شبکه های اجتماعی، صورت حساب ها،و ایمیل ها، نیاز دارید می توانید با به کار بردن یک نرم افزار سی آر ام و همچنین قابلیت یکپارچگی آن با دیگر سیستم های سازمان به دست آورید . یافتن این اطلاعات به شما کمک می کند تا بدانید چه جیزهایی برای مشتریانتان مفید تر خواهد بود . و همچنین می توانید ایمیل ها ی مشخصی را برای لیست تهیه شده از مشتریانتان ارسال کنید .

با این اطلاعات ، قیف های بازاریابی خود را می توانید بهتر ارزیابی کنید . بر اساس بررسی های انجام شده در آمریکا ، مشخص شده که سازمان ها برای بدست آوردن در آمدی برابر با در آمد حاصله از مشتریانی فعلی لازم است که بین 5 تا 7 مشتری جدید جذب کنند .

پس بر اساس اهمیتی که باید برای مشتریان خود قائل باشید ، چرا باید تمام هدف و بودجه ی خود را برای جذب مشتریان جدید و بازار یابی بگذارید ؟ در حالی که توجه شما به مشتریان فعلی کاهش یافته است؟!

بودجه ی شرکت را بر مشتریان فعلی متمرکز کنید ، آن دسته از مشتریانی که به شما اعتماد دارند و شما را می شناسند ، قطعا از این تمرکز پشیمان نمی شوند .

برای راحت تر شدن مدیریت بر مشتریانتان می توانید از بهترین نرم افزار سی آر ام جهت مدیریت بهتر فروش و بازاریابی، تمرکز بر مشتریان فعلی، و مدیریت قیف های فروش استفاده نمایید . و به این توجه داشته باشید در صورتی که از نرم افزارهایی استفاده نمایید که آن ها را توسط تیمی مناسب در شرکت پیاده نکنید شما را در پیش برد اهداف سازمانتان به نتیجه ی مطلوبی نمی رساند .

ایمیل های فروش خود را به هدف بزنید

نیروی حیاتی فروش ارتباطات است . توضیح پیچیدگی ها، ارزشگذاری، معاملات موفقیت آمیز، و... همه ی این ها بستگی به این دارد که شما خود را به شیوه ای متقاعد کننده ابراز کنید.

برای ارسال ایمیل فروش ، نیاز است که مهارت های خاصی در نوشتن داشته باشید . و از این طریق می توانید مخاطب را به سمت خود بکشانید و او را متقاعد کنید که محصول شما می تواند نیاز او را برطرف نماید .

و اگر می خواهید به این مطمئن شوید که ایمیل شما به هدفی که می خواسته اید رسیده است یا نه این تکنیک ها را به کار ببرید .

درآمد با سی آر ام

    مخاطبان خود را بشناسید.

این تکنیک در رابطه با نوع نوشتن نمی باشد ، اما تاثیر گذاری ایمیل بر مخاطب را در نظر می گیرد . در صورتی که ندانید در باره ی خرید محصول شما دچار تردید است یا نه ، در مورد متقاعد کردن او نیز موفق نخواهید بود .

رفع کمبود و افزایش درآمد با سی آر ام

تمایل به انتخاب طبق تصمیم گیری های دیگران می باشد . در حال حاضر تیم بازاریابی بر اساس به اشتراک گذاری های اجتماعی، معرفی مشتری، مطالعه موردی مشتری، بر مفهوم موافقت اجتماعی تاثیر می گذارد .

نحوه ی به کارگیری آن به تعداد مشتریان و خصوصیات آن ها بستگی دارد . و همچنین این را مد نظر بگیرید از بین رقبای مشتری شما چه تعدادی از محصولات شما استفاده می کنند .

مثلا مک دونالد بر اساس مشتریان زیاد شرکت شعاری دارد که می گوید : «میلیارد میلیارد خدمت»

    با یک سوال کوتاه وارد میدان شوید!

هنگامی که مشتری شما در برابر یک سوال کوتاه شما پاسخ مثبت می دهد گام های بعد برای پذیرش درخواست های بیشتر اتفاق می افتد .

نحوه ی استفاده از آن این است که سوالی را مطرح کنید که در پاسخ ، نه گفتن ممکن نباشد .

مثلا در صورتی که کسب و کار شما فروش نرم افزار باشد ، می توانید از مشتری بپرسید که ، آیا قصد دارد کسب و کار خود را بهبود ببخشد ؟

    گنجاندن یک نمای بسته از چهره خود در امضای ایمیل.

هنگامی که نوعی تماس  چشمی با مخاطب خود برقرار می کنید ، نوعی احساس پیوستگی به طور ناخودآگاه به وجود می آید.

یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده سی آر ام در ایران را میتوان شرکت بهین تک گستر دانست که با خدمات زیر نیز همراه شما خواهد بود :

crm در ایران

crm فارسی

جهت مکان یابی کلیک نمایید