Banner Service

ویژگی ها و امکانات اتوماسیون های ما

 

 

 

چرا شرکت بهین تک گستر ؟

 

سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر با توجه به نیازمندی مدیران قابلیت گزارش دهی لیست مشتریان، دریافت کامل گردش کار، فرصت های فروش، مدیریت و زمان بندی جلسات در هر یک از پلت فرم ها و فناوری جدیدی با امکان اتصال به کلیه افزونه ها و ماژول ها را دارا میباشد که شما را خارج از محیط شرکت حتی در مسافرت از حضور فیزیکی بی نیاز مینماید.

 

 

Finance 
ایجاد استراتژی مناسب CRM

در تجارت نوین ایران شاید بخشی از تجارت وابسته به CRM باشد و حضور یک مشاور کسب و کار در کنار شما که سالها تجربه در خصوص فضای تجارت آنلاین دارد میتواند علاوه بر مدیریت مشتریان ، هزینه های جاری؛ نگاه عمیق تری نسبت به دیگر فضا ها داشته باشد.

Finance 
راهکاری برای هر کسب و کار

با توجه به گستردگی مجموعه های تجاری بسیار کوچک و بزرگ کشور ، شرکت بهین تک گستر با ارائه راهکار های جامع و یکپارچه در خصوص میدریت ارتباط با مشتریان پلن بندی و ماژول های کاربردی ویژه ای دارد که میتواند کلیه خدمات شما را تحت الشعاع خود قرار دهد.

Finance 
چرخ شرکتتان خواهید چرخید

با تنظیم RFP متناسب با شرکت شما با کارشناسان سی آر ام خبره ما آنگونه که شایسته شماست سازمانتان را به صورت حرفه ای پیاده سای مینماییم و در کار با نرم افزار CRM به ساز و کار شرکت و سازمنتان شکلی منظم و کارآمد خواهیم داد تا با قدرتی بیشتر به سمت رقبا بشتابید.

 

 

Crm Solutionsbtg Services Features

ارتباط با انواع مشتری سی آر ام

در سی آر ام و تهیه بانک اطلاعاتی شناسایی مشتریان  بالفعل و بالقوه  بسیار مهم  و موثر است .  حفظ روابط مستحکم و چگونگی برقراری ارتباط با مشتریان با تقسیم بندی و تفکیک آن ها  براساس ویژگی هایشان   روشن می شود . در اصل ، ارتباطات مهمترین و تاثیر گذار ترین بخش سی آر ام است .  

بنابر این  برای برقراری ارتباطی مناسب  با مشتری  لازم است که ابتدا او را بشناسیم و نسبت خودمان را با او مشخص کنیم و سپس به این موضوع بپردازیم که چگونه رابطه ای که منافع دوجانبه ای در آن وجود دارد را ایجاد کنیم .همچنین شما میتوانید در ادامه و با استفاده از لینک های زیر با مهمترین خدما گروه بهت تک گستر همراه باشید:

خرید نرم افزار crm

سی آر ام چیست

18

پس بر این اساس انواع مختلف مشتری را می توانیم تقسیم بندی کنیم :

1)مشکوکها : شامل هر نوع مشتری که توانایی خرید محصولات و خدمات شرکت را داشته باشد .

2) محتملها :  شامل مشتریان بالقوه ای می شود که توانایی پرداخت قیمت کالای خریداری شده ی شرکت را داشته باشند . و شرکت ها معمولا محتمل ها را با سماجت در بین مشکوک ها جست و جو می کنند .

3) محتملهای غیر موجه : شامل مشتریانی که شرکت ها از پذیرش آن ها به دلیل غیر سود آور بودنشان و یا اعتبار کم،  خود داری می کند می شوند .

4) مشتری بار اول : به آن دسته از مشتریان محتمل موجه  که شرکت امیدوار است آ نها را به  مشتریان  بار اول تبدیل کند می گویند .

5) مشتری مجدد : شامل مشتریان بار اولی می شود که شرکت تلاش می کند آن ها را با جلب رضایت به مشتریان مجدد تبدیل کند.

بهترین ارتباط مشتری و سی آر ام

6) مشتریان دائمی : آن دسته از مشتریان مجددی که شرکت تلاش میکند که آن ها در بین تمام کالاهای مشابه تنها از محصولات آن شرکت خریداری کنند  و به مشتریان دائمی تبدیل شوند .

7- مدافعان : ضشرکت در مقابل مشتریان دائمی خود تلاش می کند که آنها را به مدافعان و در واقع نوعی مبلغ خود تبدیل کند و آن ها باعث شوند که دیگران نیز از آن شرکت خرید نمایند .

 8) شرکا :  در این قسمت است که مشتری و شرکت بسیار فعالانه در کنار یکدیگر کار می کنند به این معنی که شرکت تلاش می کند تا حدی مدافعان را راضی نگه دارد که آن ها را به شرکای خود تبدیل کند .

در طول زمان ممکن است بنا به هر دلیلی مشتریان غیر فعال شوند و یا از بین بروند که برای برگشتن مشتری های از دست رفته نیز استراتژی هایی وجود دارد که شرکت باید برای برگرداندن آنها از این استراتژی ها  استفاده  کند ، زیرا یافتن مشتری جدید بسیار سخت تر از برگرداندن مشتریان سابق است .  

بین انواع مشتری های سی آر ام ذکر شده باید تفکیک ایجاد کرد و این از عهده ی یک برنامه ی سی آر ام خوب بر می آید . و هر کدام از این دسته بندی مشتریان ، دارای اهمیت خاصی برای شرکت می باشند که با توجه به این اهمیت برای شرکت مناسبات و روابط خاصی تعریف می شود که باعث بازاریابی مطلوب برای شرکت می شود .  

سی آر ام و استراتژی مشتری مداری

برای تعیین استراتژی شرکت ها به رویکرد آن ها در تعیین بازار هدفشان  نیاز است .شرکت ها نوع بازاریابی شان را با توجه به واسطه های فروش و وسعت مشتریان تعیین می کنند  و از این طریق مخاطبان این شرکت ها تعریف میشود . از جمله  تقسیم بندی هایی که برای شرایط  بازاریابی شرکتها  می توان در نظر گرفت  و برای  تعیین استراتژی های CRM   به ما کمک می کنند  ، موارد زیر می باشند :

1 – (بازاریابی اولیه ) زمانی که  فروشنده به صورت  بسیارساده کالا بفروشد

CRM FOR TRAVEL

2 – (بازاریابی عکس العملی) به این حالت که فروشنده کالایی را به فروش برساند و در صورتی که خریدار شکایتی پیشنهادی ویا سوالی داشت آن را از طریق تماس مطرح نماید.

3 – (بازاریابی مسولانه )در این شرایط ، فروشنده مدتی پس از فروش محصول خود ، با مشتری یا خریدار تماس می گیرد و در مورد برآورده کردن انتظارات او و راضی بودنش از کالای خریداری شده سوال می کند ، و هر گونه پیشنهاد و یا نارضایتی را از مشتری جویا می شود ،  که این به خودی خود باعث  بهبود عملکرد شرکت می شود .

 4 – (بازاریابی مبتکرانه ) فروشنده درزمان های مختلفی با مشتریان تماس می گیرد و پیشنهادشان را در مورد کالای خریداری شده و یا کالایی جدید  میپرسد .

 5 – (بازاریابی مشارکتی) شرکت  به منظور حفظ مشتری و رشد آن ها دائما با مشتریان خود همکاری میکند .

اکثر  شرکتها زمانی که حاشیه سود پایین و یا طیف مشتریان زیاد باشد از روش بازاریابی اولیه استفاده  می کنند .  و بالعکس زمانی که شرکت با حاشیه سود بالا و مشتریان کم مواجه میشود  از بازاریابی مشارکتی استفاده می کند .

 

همچنین میتوانید با مهمترین فعالیت هایی که گروه بهین تک گستر در اختیار شما میگذارد همراه باشید:

شرکت Crm 

فروش نرم افزار Crm

Add comment


Security code
Refresh