Banner Service

ویژگی ها و امکانات اتوماسیون های ما

 

 

 

چرا شرکت بهین تک گستر ؟

 

سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر با توجه به نیازمندی مدیران قابلیت گزارش دهی لیست مشتریان، دریافت کامل گردش کار، فرصت های فروش، مدیریت و زمان بندی جلسات در هر یک از پلت فرم ها و فناوری جدیدی با امکان اتصال به کلیه افزونه ها و ماژول ها را دارا میباشد که شما را خارج از محیط شرکت حتی در مسافرت از حضور فیزیکی بی نیاز مینماید.

 

 

Finance 
ایجاد استراتژی مناسب CRM

در تجارت نوین ایران شاید بخشی از تجارت وابسته به CRM باشد و حضور یک مشاور کسب و کار در کنار شما که سالها تجربه در خصوص فضای تجارت آنلاین دارد میتواند علاوه بر مدیریت مشتریان ، هزینه های جاری؛ نگاه عمیق تری نسبت به دیگر فضا ها داشته باشد.

Finance 
راهکاری برای هر کسب و کار

با توجه به گستردگی مجموعه های تجاری بسیار کوچک و بزرگ کشور ، شرکت بهین تک گستر با ارائه راهکار های جامع و یکپارچه در خصوص میدریت ارتباط با مشتریان پلن بندی و ماژول های کاربردی ویژه ای دارد که میتواند کلیه خدمات شما را تحت الشعاع خود قرار دهد.

Finance 
چرخ شرکتتان خواهید چرخید

با تنظیم RFP متناسب با شرکت شما با کارشناسان سی آر ام خبره ما آنگونه که شایسته شماست سازمانتان را به صورت حرفه ای پیاده سای مینماییم و در کار با نرم افزار CRM به ساز و کار شرکت و سازمنتان شکلی منظم و کارآمد خواهیم داد تا با قدرتی بیشتر به سمت رقبا بشتابید.

 

 

Why You Need A CRM Software

دلایل اهمیت سی آر ام

به عقیده ی "ادموند تامپسون "  45 درصد از موفقیت CRM  به  رهبری کلان سازمان ، 40 درصد  از آن به مدیریت اجرایی پروژه و فقط 15درصد به نرک افزار یا  تکنولوژی بستگی دارد . بنابراین نرم افزار  سی آر ام علاوه براین که اطلاعات را دسته بندی می کند و در اختیاران مدیران قرار می دهد،  نوعی عمل کردن و  بودن نیز می باشد  .  CRM    نرم افزاری تحلیلی و مجهز است که اطلاعات مشتریلان شرکت را جمع آوری و منظم می کند ، آنها را دقیقا تحلیل وبررسی می کند و بعد از نتیجه گیری صحیح ارتباطی قوی با مشتریان برقرار می کند . نرم افزار سی آر ام به هر آنچه که  کارشناسان بازاریابی شرکت درباره ی  مشتریان می دانند نظم می دهد تا دید فروشندگان را نسبت به آن ها وسیع کند .

همچنین میتوانید در ادامه و با استفاده از لینک های زیر با سایت بهین تک گستر همراه باشید:

نرم افزار crm

crm یعنی چه

سی آر ام یک فرایند استراتژیک است ، که تمام تعاملات بین مشتری و شرکت را اداره و میریت می کند و به دنبال جلب رضایت آن ها می باشد .سی آر ام با مدیریت جز به جز اطلاعات تمام مشتریان و کنترل کردن راه های تماس با آن ها ، شرکت را با توجه به نیاز مشتریان ، و با هدف افزایش وفاداری آن ها سازمان دهی می کند . سی آر ام  یک ابزار برای به وجود آمدن وفاداری ماندگارتر و ارزش بیشتر از طریق پاسخ به نیازهای مشتریان می باشد و با استفاده از اینترنت به کارآفرینان کمک می کند تا مشتریان را مدیریت کنند . هدف سی آر ام به وجود آوردن ارتباطی شخصی جهت شناختن مشتریان خوب و ار ائهی خذماتی خوب به آن ها و ایجاد رضایتشان و در نهایت رشد و افزایش سود دهی شرکت و منافع آن .

استدلال اهمیت سی آر ام

اگر بخواهیم سی آر ام را در کلماتی کلی خلاصه کنیم : درک کردن ،  تحت اختیار داشتن ، نشان دادن عکس العمل مناسب ،

 تلاش کردن برای حفظ ارتباط با مشتری  و گسترش آن .

چرا باید  از CRM استفاده کرد ؟

شرکتها از CRM  می توانند سود زیادی ببرند ، زیرا  هر چه بیشتر  مشتری بفهمد  شرکت می تواند   خدمات بیشتری  را به او عرضه کند  و ارتباط  عمیق تری را به وجود آورد  .شرکتها برای دسترسی و  تعامل  به حداکثر ارزش تمام  مشتریان ، شناختن  فرد مناسب  برای هدف گیری و فروش خدمات شرکت  از سی آر ام استفاده می کنند . به اعتقاد اکثر کارشناسان  اطلاعات خوب مشتری ، یک مزیت رقابتی  برای شرکت فراهم می کند  و زمانی که یک شرکت در حال برقراری روابط نزدیک با مشتریان می باشد  ، ما نیز می بایست  منتظر  درک بالایی باشیم .  تکنولوژی تعاملی باعث میشود که  با ثبت تاریخچه و شناخت روش  زندگی هر مشتری ، بتوانیم تعامل نفر به نفر را جایگزین  تعامل با داده های آماری مشتریان کنیم .   سی آر ام  به دلیل اینکه باعث فروش بیشتر و افزایش وفاداری به مشتریان فعلی ، افزایش سود مشتری ، و سرمایه گذاری موثر شده است ، بسیار مهم و با ارزش تلقی می شود .

Download

یک شرکت بسیار بزرگ و جهانی در زمینه استفاده از سی آر ام ، دلایلی را برای استفاده از این نرم افزار بیان کرده است.  1–می توانیم انتظارات و رفتار های مشتریان را بهتر بفهمیم . .2 –  ایجاد توانایی اندازه گیری ارزش مشتریان و درک آن ها در شرکت .  3 –  در حفظ مشتری و به دست آوردن آن به شرکت کمک می کند .4 – ایجاد امکان ارتباط و تعامل با مشتریان در خارج از کشور .

از آن جهت که حفظ مشتریان کنونی بسیار بهتر از یافتن مشتری جدید است و به لحاظ قانونی 20درصد از سود شرکت متعلق به 20درصد از مشتریان می باشد سی آر ام دارای اهمیت بسیاری است .   استفاده از سی آر ام برای شرکت ها  به خودی خود یک فضای رقابتی ایجاد می کند  ، زیرا براس مشتریان مهم مانند آنها که خریدار تجهیزات و قطعات کامپیوتری  ویا تجهیزات رباتیک و کارخانه جات هستند ، فروش آغاز یک رابطه با آن هاست .  آن دسته از فروشندگانی که ازراه و روش های ابرقراری ارتباط با مشتریان اطلاع کافی دارند قطعا در آینده درصد فروش بیشتری با این مشتریان خواهند داشت .  و شزکتی که اطلاعات بیشتری در باره ی مشتریان و انتطارات آن ها بداند ، در بازار رقابتی نقش موثر تری خواهد داشت .

 

چرا اهمیت سی آر ام بالاست؟

از ویژگی های یک نرم افزار CRM  حرفه ای

 1 – زمینه ی ایجاد  فهرست ، تقسیم بندی  و تشکیل بانک اطلاعاتی از مشتریان  ، محتمل و محتمل نامناسب ،  مشکوک ، مشتریدائمی ،  بار اول ،  مجدد ، شرکا و مدافعان

 2 – امکان ایجاد  ارتباط با مشتریان بالفعل و بالقوه  از طریق فکس ،  نامه ، پست الکترونیکی ، و یا پیام کوتاه

 3 -  تعریف انواع مختلف  ارتباط با توجه به مخاطبین و درجه اهمیت آن ها  و نتیجه گیری طبق میزان سود آوری شرکت

 4- امکان ارائه ی نتیجه ی دلخواه در مورد تعامل با مشتری

5-  اجازه ی  هشدار به فروشنده

 6- پیگیری ، ثبت ، و یاد آوری تماس ها و جلسات ماهانه ، هفتگی و یا روزانه با مشتریان  

8 – ساخت مستند از ارتباط کارشناسان  فروش با مشتریان

 افزار CRM

9 –ارائه ی هدایای تبلیغاتی به مشتریان و کنترل کردن روند ارسال آن ها برای مشتری

 10-  ایجاد و نصب باکس هایی برای پیشنهادات و انتقادات و شکایات مشتریان

11-  امکان ارتباط دائم و بی وقفه با کاربران  برای مشتریان

12 – ارائه ی  گزارشهای مدیریتی طبق  میزان اختیار و مسئولیت هر مدیر.

میتوانید در ادامه با برخی از مهمترین فعالیت های شرکت بهین تک گستر همراه باشید:

بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

خرید سی آر ام

جهت مکان یابی کلیک نمایید