Banner Service

ویژگی ها و امکانات اتوماسیون های ما

 

 

 

چرا شرکت بهین تک گستر ؟

 

سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر با توجه به نیازمندی مدیران قابلیت گزارش دهی لیست مشتریان، دریافت کامل گردش کار، فرصت های فروش، مدیریت و زمان بندی جلسات در هر یک از پلت فرم ها و فناوری جدیدی با امکان اتصال به کلیه افزونه ها و ماژول ها را دارا میباشد که شما را خارج از محیط شرکت حتی در مسافرت از حضور فیزیکی بی نیاز مینماید.

 

 

Finance 
ایجاد استراتژی مناسب CRM

در تجارت نوین ایران شاید بخشی از تجارت وابسته به CRM باشد و حضور یک مشاور کسب و کار در کنار شما که سالها تجربه در خصوص فضای تجارت آنلاین دارد میتواند علاوه بر مدیریت مشتریان ، هزینه های جاری؛ نگاه عمیق تری نسبت به دیگر فضا ها داشته باشد.

Finance 
راهکاری برای هر کسب و کار

با توجه به گستردگی مجموعه های تجاری بسیار کوچک و بزرگ کشور ، شرکت بهین تک گستر با ارائه راهکار های جامع و یکپارچه در خصوص میدریت ارتباط با مشتریان پلن بندی و ماژول های کاربردی ویژه ای دارد که میتواند کلیه خدمات شما را تحت الشعاع خود قرار دهد.

Finance 
چرخ شرکتتان خواهید چرخید

با تنظیم RFP متناسب با شرکت شما با کارشناسان سی آر ام خبره ما آنگونه که شایسته شماست سازمانتان را به صورت حرفه ای پیاده سای مینماییم و در کار با نرم افزار CRM به ساز و کار شرکت و سازمنتان شکلی منظم و کارآمد خواهیم داد تا با قدرتی بیشتر به سمت رقبا بشتابید.

 

 

CRM 1

سی آر ام همه فلسفه تجارت

سی آر ام همه فلسفه تجارت

سی آر ام  در بازار غرب بوجود آمده و پیشرفت و نکامل خود را در شرایط بازار غرب طی کرده است . و به دلیل این رشد آرام و تدریجی خود در جوامع تجاری غرب جای خود را باز کرده و با تلاش و کوشش به شکل بازار آن جامعه در آمده است . وبر این اساس است که "استیو سیلور " می گوید : ( سی آر ام  یک بانک اطلاعاتی یا  نرم افزار یا یک وب سایت یا مرکز تلفن ویا حتی ارائه ی خدمات یا برنامه ی افزایش وفاداری   نمی باشد ، سی آر ام تنها فلسفه ی تجارت است . ) و اینها بخاطر تجارت یعنی سی آر ام است.

همچنین میتواند در ادامه با برخی از مهمترین فعالیت های بهین تک گستر نیز همراه باشید:

crm چیست ؟

نرم افزار crm چیست ؟

نوعی تناقض در مباحث پیرامون سی آر ام وجود دارند . از یک سو با استفاده ی  نرم افزارهایی که مثلا  در بانکها استفاده می شوند ، تعداد زیادی  از مخاطب را نشانه می گیرد و از سوی دیگر  به ارتباطات  و تعاملات محدود فرد به فرد اشاره می کند  .  استفاده از سی آر ام در روش  کلاسیک به روابط قوی و رو در روی مشتری تاکید میشد ، در صورتی که امروزه استفاده از سی آر ام در صنایعاست که بخاطر وجود تعدادزیادی مخاطب ارتباط با مشتریان حتی خاص به صورت نزدیک و رو در رو کمتر اتفاق می افتد . در تعریف و شناخت سی آر ام "کاتلر " به ذهنیت ثابتی نرسیده است و از یک سو آن را برای شرکت هایی که در B2B  فعالیت می کنند مفید می داند ، و از یک سو استفاده از سی آر ام را برای شرکتهای مصرفی مردود نمی داند .  تئوریسین ها به دلیل ویژگی در حال رشد بودن و وسعت یافتن سی آر ام جهت استفاده در زمینه های مختلف، با گنگی و ابهام در مورد آن نظر می دهند.

تجارت با سی آر ام

 حضور سی آر ام در تجارت

سی آر ام را از لحاظ مفهومی با جمله های مختلفی تعبیر کرده اند . عده ای آن را  (Customer relationship management)  به معنی مدیریت ارتباط با مشتری .و عده ای آن را (Customer relationship marketing) به معنی بازاریابی به روش ارتباط با مشتری. و به صورت خصوصی نیز تعابیری از سی آر ام ارائه شده است : "کوتابه" در کتاب خود "بازار یابی جهانی " به عنوان بازاریابی به روش بانک اطلاعاتی از سی آر ام تعبیر می کند .

این تفاوت ها در نظرات و آرا نشانگر پیشرفت تدریجی سی آر ام و آشفتگی در آن به دلیل قاطع نبودن تئوریسین ها در زمینه ی بازاریابی می باشد .

 

سی آر ام در بازار امروز

طبق آماری که از انجمن بازار یابی کانادا به دست آمده رشد استفاده از این نرم افزار در کشور کانادا افزایش چشمگیری داشته است و حدود 800 میلیون دلار برای سیستم های آن در طی یک سال هزینه شده است و پیش بینی می شود که سالانه حدود 15 درصد افزایش رشد خواهد داشت . و با این وجود عده ای معتقدند که در سال های اخیر سرمایه گذاری در این حوزه به اندازه ای که باید ، انجام نگرفته است .

 

 به اعتقاد کاتلر از مطمئن ترین پیشرفت مثبتی که در سال های اخیر در زمیته ی بازاریابی بوجود آمده ، سی آر ام بوده است . زیرا هر اندازه که شرکتی در مورد مشتریان اطلاعات داشته باشد ، موثر تر می تواند با سایر شرکت ها رقابت کند . طبق  بررسی سال های اخیر در باره ی  دیدگاههای  کاتلر متوجه اعتقاد او به این امر مهم می شویم . نظریات قدیمی تر کاتلر در سالهای 99 و 98 محدودیتی که برای سی آر ام قائل بوده است را نشان می دهد . به این معنی که سی آر ام را تنها محدود به شرکتهایی دارای مشتریان خاصی بوده اند می دانسته .  ولی در کتاب های به چاپ رسیده ی جدیدتر کاتلر ، متوجه دیدگاه وسیع تر او نسبت به سی آر ام می شویم .

تجارت یعنی سی آر آم

تجارت به معنای سی آر ام است

اینکه  زمینه های استفاده از سی آر ام را  در شرکتها  فراهم کنیم بسیار دارای اهمیت است ، زیرا هنگامی که یک  تکنولوژی جدید را به  یک سازمان یا شرکتی که دارای ساختاری قدیمی است ارائه میدهیم ، نتیجه ی آن وجود یک سازمان کند تر و سنگین تر است ، در حقیقت پیش از آنکه سازمانی بر نرم افزار CRM   سرمایه گذاری را شروع کند  نیازدارد که در زمینه ی فرهنگی سازمان خلاقیت به خرج دهد و لازم است که بازار محوری را جایگزین اطلاعات محوری کند . پس از سرمایه گذاری افراد در همه ی بخش های سازمان اعم از مالی ، تولیدی ، فنی ، و بازرگانی ، از داده ها و بررسی ها می توانند جهت فهم روش های رفتار با مشتریان استفاده کنند . بنابراین اکنون سوال این است که چه زمانی  CRM  یک سرمایه گذاری مناسب می باشد ، و چطور از آن به صورت موفق می توان استفاده نمود . یک شرکت کانادایی هنگام تصمیم گیری در مورد استفاده از CRM ، از یک شرکت بزرگ ارائه دهنده ی سی آر ام این 4 سوال را پرسید :  1) قیمت و هزینه ی مستقیمی که استفاده از CRM  دارد چیست  2 )  چقدر تا عملیاتی شدن سیستم به زمان نیازمندیم  3 ) در بلند مدت چه سود ناخالصی  به شرکت میرسد  4) چند ماه طول می کشد تا افزایش فروش سرمایه گذاری اولیه را پوشش دهد .

 

مشکل اصلی این است که در زمان بررسی اطلاعات ، شرکت ها در اطلاعات مشتریان غرق می شوند . مدیران بادقت و باهوش  ،  اطلاعات مشتریان  را در هر تماسی حتی مختصر یا کوتاه  به چنگ می آورند . نقاط تماس شرکت با مشتریان معمولا شامل:  تماس کارشناسان  فروش با مشتریان، مراجعات خرید مشتریان ، ویزیت وب سایت شرکت ، تلفنهای نگهداری وسرویس ، بررسی رضایت مشتریان  ، تعاملات پرداختی و اعتباری و هر تماسی که بین مشتری و شرکت برقرار می شود می باشند.

 میتوانید در ادامه با برخی از مهمترین فعالیت هایی که شرکت بهین تک گستر به شما مشتریان عزیز ارائه میدهد همراه باشید:

crm در ایران

Crm مدیریت ارتباط با مشتری

Add comment


Security code
Refresh