Benefit

مزایای سی آر ام ابری برای کسب و کار های کوچک

مدیریت ارتباط با مشتری یا سی آر ام ،  یک مفهوم می باشد که همیشه تمام شرکت ها از آن استفاده می کنند و به فعالیت با آن مشغولند. در واقع ،  سی آر ام به عنوان یک نوع کسب و کار در  حوزه ی مدیریت مشتریان شناخته شده پس بنابراین سی آر ام صرفا بخشی از استراتژی کسب و کار نیست  بلکه  استراتژی کسب و کار باید باشد . با توجه به این نکته که جذب مشتریان جدید نسبت به حفظ مشتریان موجود ، هزینه ی بیشتری در بر دارد پس بهتر و لازم است که کسب و کار تکراری را تجربه کنید اگر مشغول به کسب وکار کوچکی هستید . و به این نکته توجه داشته باشید که برای سازمان هزینه ی کمتری دارد اگر فرایندهای تکراری برای مشتریان خود انجام دهد. برای اینکه بتوانید به مشتریان فعلی خود محصول یا خدمات بیشتری بفروشید و معاملات بیشتری را با آن ها انجام دهید باید تلاش کنید که در ابتدا به آن ها بخوبی خدمت کنید . که این موجب افزایش سود شما می شود .  بعد از انجام تمام این مراحل ، به جذب مشتری جدید بیندیشید.

نرم افزار مدیریت مشتری

crm نرم افزار

 

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری شما باید دارای یک راه حل خوب باشد برای رسیدن سریع تر به این هدف ،  تا بارزش برتر را نیز بتواند به دست آورد. حفظ یک سیستم سی آر ام  شامل هزینه های تکنولوژی می باشد ؛ (هزینه مجوز نرم افزار،  نگهداری زیرساخت های فناوری اطلاعات، و هزینه های ارتقاء )  اگر هدفتان انجام بخشی از این هزینه ها بصورت جزئی یا کامل باشد  ، خودتان را لازم است  آماده نمایید تا برای هر صندلی یا کاربران هزینه ای جهت راه حل سی آر ام پرداخت نمایید .

 

 و این همان موضوعی است  که «Cloud CRM» با تأکید براستفاده ی مشترک از برنامه هاو  میزبانی از راه دور داده ها وعده داده بود. پیش از بررسی مزا یای سی آر ام ابری یک مفهوم کلی از سی آر  ام را می گوییم ؛   هرنوع  راه حلی  که  اطلاعات مشتری شما را از راه دور ارائه دهد و همچنین ارائه دهنده ی   دسترسی مشترک برنامه های کاربردی و داده های پروژه  باشد به عنوان یک سرویس دهنده یا نرم افزار میتواند تعبیر شود .

سی آر ام در کسب و کارهای کوچک

کسب و کار های کوچک و سی آر ام

استفاده ی موثر شما از سی آر ام ابری زمانی است که  میزبان ، نرم افزار سی آر ام کسب و کار کوچک شما  و پرداخت هزینه ها بر عهده ی شرکت شما باشد . که در چنین حالتی کارمندان شرکتتان از راه دور به اطلاعات دسترسی دارند . و هنگامی شرکت شما یک پیمان کار مدیریت سی آر ام شناخته میشود که بتوانید از فضای سرور شرکتی مانند آمازون یا گوگل جهت میزبانی اطلاعات مشتری برای مدیریت نرم افزار ارتباط با مشتری خود استفاده کنید.

  چنین کاری چگونه به نفع شما تمام خواهد شد؟

در  زمان شروع کار ، سرمایه گذاری در زیرساخت های فناوری با قیمت بالا  مانند  مراکز داده ، سرورها، نرم افزار برای کامپیوتر و سخت افزار برای محاسبه  چندان هم نیاز نمی باشد . شما پس اندازخود را همواره و بی وقفه افزایش خواهید داد اگر بدانید که  سخت افزار و نرم افزار معمولا نیاز به ارتقا و نگهداری دارند که  سالیانه گران تر هم می شوند .

کارکنان فناوری اطلاعات شما برای کسب و کار کوچک شما ، هزینه های سربار به حساب می آیند و شما هنگامی که به این سرما یه گذاری نیاز ندارید ، می توانید آنها را کنار بگذارید . برای کسب و کار های کوچک ، بودجه فناوری اطلاعات یک نوع هزینه ی قابل توجه می باشد .  حفظ هزینه های افزایش قیمت خرید نرم افزار جدید سی آر ام کار کسانی است  که مشغول به  کسب و کارهای کوچک می باشند.  پس زمانی  که فرصتی  به شما ارائه  می شود تا بتوانید  هزینه هایتان  را کاهش دهید، روشن  است که در آخر  به انتخاب راه حل های Cloud CRM منجر خواهد شد . 

crm نرم افزار

مدیریت ارتباط با مشتری

نرم افزار سی آر ام  ایرانی

    هر راه حلی  که اطلاعات از راه دور مشتری شما و دسترسی مشترک برنامه های کاربردی و داده های پروژه را ارئه دهد  می توان آن را به عنوان یک سرویس دهنده یا نرم افزار به جای یک کالا یا خدمات تعبیر کرد.  

استفاده از سی آر ام  ابری،  دارای محدودیت نمی باشد . با توجه به اتفاقات اخیر که اطلاعات مشتریان شرکت ها هک شد ، امنیت اطلاعات محرمانه ی  پروژه ها و مشتری کسانی که دارای کسب وکارهای کوچک می باشند قدری نگران کننده است (همانند اتفاقی که در شرکت فیسبوک افتاد ). بنابراین نگرانی ها واسترس ها   درباره ی  امنیت داده های  مشتری و نگهداری  آنها  افزایش یافته است. با توجه به این نکته ، پکیج هایی به عنوان آخرین نرم افزار امنیتی از طرف شرکت های سی آر ام ابری به مشتریان ارائه می شود که نگرانی آنها را در زمینه ی امنیتی اطلاعاتشان از بین ببرد. نگرانی دیگری که در این حوزه وجود دارد وقفه ها می باشند که CRM CLOUD  با قرار دادن لینک پشتیبان در هنگامی که لینک های اصلی دچار مشکل می شوند ، این نگرانی را کاهش می دهند . هزینه ای نیز بابت پشتیبان گرفتن از داده ها توسط کسب و کار های کوچک صرف می شود.

سی آر ام در کسب و کارهای کوچک

 معمولا بنگاه های کوچک  به دو دسته تقسیم می شوند.  

. 1) گروهی که یک یک پایگاه مشتری کوچک دارند که اکثر درآمدهایشان هم از آنجا تولید میشود.

.2) گروهی که مشتریان را پراکنده می کنند.

  در هر دو مورد ، نرم افزار سی آر ام  یک راه حل ضروری می باشد . و زمانی که سی آر ام ابری به عنوان یک گزینه پیش روست ، آن را باید انتخاب کرد .

به این نکته نیز توجه کنید که معمولا  کسب و کارهای کوچک  از این رو به دنبال کاهش هزینه ها هستند که منابع محدودی دردسترسشان می باشد.  با توجه به این موضوع داشتن یک نرم افزار سی آر ام ابری باعث بوجود ااآمدن حس خوبی در شما میشود .  زمانی که  شما مشترک یک  نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری  ابری می شوید، این امکان برایتان وجود دارد که  کسب و کار خود را با قابلیت های اینترنتی و چند کامپیوتر اداره و اجرا کنید. مزایای سی آر ام  ابری  بهتر از این جنبه ها نمی تواند باشد.

 در نتیجه،  استفاده از سی آر ام ابری در روزهای ابتدایی استفاده از آن برای کارکنان کسب و کار های کوچک کمی سخت است ،  ولی پیش بینی ها و روند ها نشان دهنده ی آینده ی خوبی است که از آن این شرکت ها می باشد و  از این ابزار همه ی شرکت های کوچک جهت  بهبود ارتباط با مشتریانشا ن و کار ها  ونیز  فروش بیشتر استفاده می نمایند .

جهت مکان یابی کلیک نمایید