Banner Service

ویژگی ها و امکانات اتوماسیون های ما

 

 

 

چرا شرکت بهین تک گستر ؟

 

سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر با توجه به نیازمندی مدیران قابلیت گزارش دهی لیست مشتریان، دریافت کامل گردش کار، فرصت های فروش، مدیریت و زمان بندی جلسات در هر یک از پلت فرم ها و فناوری جدیدی با امکان اتصال به کلیه افزونه ها و ماژول ها را دارا میباشد که شما را خارج از محیط شرکت حتی در مسافرت از حضور فیزیکی بی نیاز مینماید.

 

 

Finance 
ایجاد استراتژی مناسب CRM

در تجارت نوین ایران شاید بخشی از تجارت وابسته به CRM باشد و حضور یک مشاور کسب و کار در کنار شما که سالها تجربه در خصوص فضای تجارت آنلاین دارد میتواند علاوه بر مدیریت مشتریان ، هزینه های جاری؛ نگاه عمیق تری نسبت به دیگر فضا ها داشته باشد.

Finance 
راهکاری برای هر کسب و کار

با توجه به گستردگی مجموعه های تجاری بسیار کوچک و بزرگ کشور ، شرکت بهین تک گستر با ارائه راهکار های جامع و یکپارچه در خصوص میدریت ارتباط با مشتریان پلن بندی و ماژول های کاربردی ویژه ای دارد که میتواند کلیه خدمات شما را تحت الشعاع خود قرار دهد.

Finance 
چرخ شرکتتان خواهید چرخید

با تنظیم RFP متناسب با شرکت شما با کارشناسان سی آر ام خبره ما آنگونه که شایسته شماست سازمانتان را به صورت حرفه ای پیاده سای مینماییم و در کار با نرم افزار CRM به ساز و کار شرکت و سازمنتان شکلی منظم و کارآمد خواهیم داد تا با قدرتی بیشتر به سمت رقبا بشتابید.

 

 

 600x302

تاثیر CRM بر عملیات های تجاری

نرم افزار CRM،  یک نرم افزار سازمانی است که برای ارتباط سازمان با مشتری و مدیریت اطلاعات مشتریان و نیز و پیاده سازی فرایندهای بازاریابی و اتوماسیون ،   خدمات و فروش استفاده میشود .

نیازهای مشتریان

سازمان ها و شرکت های موفق در صدد شناسایی نیازهای مشتریان خود می‌باشند. آنها درباره ی مصرف کننده تحقیق می‌کنند. گروه‌های متفاوت  مشتریان را مورد توجه قرار می‌دهند. شکایت‌های مشتریان را بررسی می‌کنند  و درباره هر محصول یا خدمتی ، اطلاعاتی را جمع آوریمیکنند . این شرکت‌ها  به فروشندگان آموزش می‌دهند تا نیاز های  برآورده نشده مشتریان  را برآورده کنند.

crm فارسی

crm یعنی چه؟

طبق یک ضرب المثل قدیمی ” تقریبا نصف هزینه بازاریابی به هدر می رود ”  و تنها مشکل اینجاست  که هیچ کس نگفته  است که کدام نصفه آن ! مدیر فروشها سعی می کنند حداکثر فروش را با حداقل هزینه داشته باشند.

برنامه های فروش و بازاریابی و روش های زیادی هست که به صورت روزمره از آن ها استفاده می شود، بسیاری از آنها در کتاب ها و مجلات مختلفی  نوشته شده وکارمندان فروش و مدیران  بر اساس آنها بیشترین  سعی خود را برای فروش و بازاریابی محصول یا خدمات خود انجام می دهند. اما  نکته مهم این است که همه ی این روشهای فروش درصورتی که از طریق سیستم (سی ار ام)  انجام شوند البته نتیجه ی بهتری را در کوتاه مدت یا دراز مدت خواهند داشت.پس نرم افزار های سی آر ام بهترین شیوه برای حفاظت و سرمایه گذاری بر روی مشتریان است.

قطعا  مدیران فروش قدیمی تا حدودی  از تحلیلهای پیش بینی  میترسند ، زیرا اگر نتایج این تحلیلها در مثلا دو خط قابل فهم نباشد   این مورد  که چطور این تحلیلها می تواند فروش را  بالا ببرد کمی سخت میشود. . بهترین پاسخ به این نوع از مدیران، ساده کردن فرآیند فروش برای تمرکز بر مواردی که بیشترین پتانسیل برای تبدیل شدن به یک مشتری باارزش  را دارد است. 

 

سیستم  ارتباط با مشتری crm

وقتی که تنها یک مشتری داشته باشید، چه کاری انجام می‌دهید؟

با پیشرفت تکنولوژی، بیشتر  کسب و کارها   خرید و فروش با میلیون‌ها مصرف کننده هستند. اکنون از خودتان بپرسید  که اگر موفقیتتان فقط به رضایت یک مشتری بستگی داشت،  آنگاه کسب و کارتان چگونه بود ؟ آیا از طریق پیام پیگیری نمیکردید؟ آیا اطلاعات کاربران مهم را نگاه نمیداشتید؟  آیا حاظر بودید کیفیت خدمتتان از حد مطلوب پایین بیاید؟

حقیقت این است که هر مشتری در حقیقت تنها مشتری شماست، آنها این انتظار را  دارند که همانگونه  که تمام موفقیت‌های  کارتان به رضایت آنها بستگی دارد، شما هم  رفتار حرفه‌ای با آنها داشته باشید و بهترین عملکرد را در مراقبت از مشتری داشته باشید. و دئر صورتی که تعداد مشتریان شما به هزاران نفر و یا بیشتر برسد، آنگاه ممکن است ارائه‌ این حد از خدمات برای همه کسانی که با شما کار می‌کنند، مشکل باشد.  اما خوشبختانه،  تکنولوژی پیشرفته‌ای که به کار شما امکان می‌دهد تا بتوانید یکباره میلیون‌ها مشتری را  جذب کند، این امکان را هم به شما می‌دهد که مشتریان خود را بتوانید راضی نگه دارید.

(Customer Relationship Management) یا مدیریت ارتباط با مشتری یک نوع تکنولوژی است که به کسب و کارها ، با هر اندازه‌ای این امکان را می‌دهد تا تمام طلاعات مهم مشتریان را جمع‌آوری، بازیابی و تحلیل کنند.

CRM این توانایی را دارد که به همان اندازه ای که شما تصور می‌کنید متنوع و گسترده باشد، به این معنی که می‌تواند به همان اندازه پیچیده یا ساده باشد. هر چند پیچیدگی زیاد هم گاهی خوب نیست!  حدودا 72% از کاربران CRM، ترجیح می‌دهند که بجای آینکه خودشان بعضی  وظایف پیچیده را انجام دهند، از یک سیستم CRM ساده که به‌ راحتی بتوندداین وظایف پیچیده را با استفاده از آن انجام دهند، استفاده نمایند.  

Mobility

قطعا شما از اینکه بتوانید در محل کار و فعالیت  خود به اطلاعات مهم مشتریان دسترسی داشته باشید، خوشحال خواهید بود. اما اگر نتوانید به آن  اطلاعات در  بیرون از محل کار خود دسترسی داشته باشید، فایده ای  برای شرکت نخواهد داشت.حدودا  81% از کاربران CRM بوسیله  موبایل خود،  به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دسترسی میابند . اگر شما CRMی را انتخاب نمایید که بصورت  کامل با موبایل سازگار باشد ، آنگاه  می‌توانید از دسترسی کامل به تمام بخش‌های CRM در هر زمانی مطمین باشید.

Download 2

سادگی (Simplicity)

این یک واقعیت است که با وجود مزیت‌های CRM، تا وقتی که  کارکنان شما تمایلی  به استفاده از آن نداشته باشند، باعث افزایش درآمد و سود شرکت و یا سازمان نخواهد شد. پس بهتر است که نرم افزاری را بیابید که به راحتی قابل فهم باشد  و استفاده از آن هم آسان باشد و با ارائه دادن گزارش‌های کاربردی و شفاف ، شما را در پیشی گرفتن از رقبایتان یاری کند . از CRMی که نمی توانید آن را  کنترل و اداره کنید ، استفاده نکنید، چرا که داشتن یک CRM  پیچیده با نداشتن آن  CRM  هیچ فرقی نمی کند . بنابراین پیاده سازی crm خود را به شیوه ای انجام دهید که برای شما بیشترین سودآوری را داشته باشد.

تحلیل‌ها

یک داده ، تنها زمانیکه ارزش دارد که  بتوان آن را در عمل استفاده کرد.  CRM شما باید بتواند به انجام کارهایی فراتر از ذخیره و جمع آوری حجم بالایی از اطلاعات باشد. یعنی باید توانایی جستجو در داده‌های بدست آمده و اطلاعات را داشته باشد و آنها را تحلیل کند و یک نتیجه‌گیری درست و قابل فهم که در تصمیم‌گیری‌های کسب و کارهم مورد استفاده قرار بگیرند ، ارائه دهد.

 مشتریان دوست دارند  که تمام کسب و کار شما بر محوریت آنها بچرخد و شما با استفاده از CRM این توانایی را خواهید داشت. تنها توجه داشته باشید  که CRM کارها را بیشتر از حد نیازتان  برایتان پیچیده نکند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ساده به سازمان شما این کمک را  می‌کند تا به راحتی بتوانید رضایت تمام مشتریان را بدست آورید، نیازهای خود تان را نیزبشناسید، تحقیقاتتان را انجام دهید و در نتیجه بهترین و کابردی ترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری را برای خود انتخاب کنید.

چگونه به جای تمرکز بر روی قیمت محصول، ارزش آن را بفروشیم؟

یکی از مهم‌ترین موضوعات درباره سازمانها  در سراسر جهان ، درباره فروش ارزش به مشتری است.

فروش ارزش یعنی مشتریان، کالا یا خدمات شما را بخاطر مطلوبیت و لذت استفاده از آن ، خریداری می‌کنند. یعنی آنها محصول  یا خدمت را نمی‌خرند بلکه نتیجه‌ای که برایشان از آن محصول نصیبشان می‌شود را میخرند.

    بنابراین به جای تمرکز و توجه بر قیمت محصول، ارزش آن را به روش رسانید.

    تمرکزو توجهتان را بر روی توضیح چگونگی کارکردن با محصول بگذارید. در صورتی که  بر روی ارزش  محصول تمرکز کنید، قیمت کم اهمیت ترمیشود .  اما اگر به ارزش توجه نکنید، تنها چیزی که خواهید توانست  درباره آن صحبت کنید، قیمت است.

%DB%8C%D9%88%D8%B1%D9%88 600x302

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

تفاوت قیمتی که پرداخت می‌کنید و نتیجه و مطلوبیتی که مشتری از آن محصول دریافت میکند را ارزش میگویند.

در صورتی که  مشتری متوجه باشد که بابت مبلغی که برای محصول یا خدمت هزینه می‌کند، ارزش کافی هم به دست خواهد آورد، آنوقت دید مطلوبی  از ارزش محصول خواهد داشت. پس این  شمایید که می‌توانید آن را کنترل کنید.

به مشتری هایتان این را  بگویید  که چقدر ارزش نصیبشان می‌شود، چقدر محصول یا خدمات شما کمکشان میکند ، و همه مواردی که محصول شما قادر است  انجام دهد تا مشتریان به اهدافشان برسند و یا مشکلشان حل شود. بنابراین هر چه بیشتر بر روی  ارزش‌ها توجه تاکید کنید ، قیمت کمتر اهمیت پیدا می‌کند.

چگونگی فروش ارزش بجای قیمت.

کارهایی  که برای تضمین فروشتان  باید انجام دهید:

از خودتان بپرسید؛ چه کسانی  محصول یا خدمات  شما را خواهند خرید؟ و فورا هم این کار را انجام می‌دهد؟ و بعد بر اساس این اطلاعات، برای هر مشتری، صفحه مشخصات یا پروفایل تعریف کنید. سن؟ جنسیت؟ تعداد فرزند؟ مقدار درآمد؟ میزان تحصیلاتشان چقدر است؟

مشکلات آن ها را به خوبی شناسایی کنید. و وقتی این کار را انجام دادید، آنوقت می‌توانید به مرحله بعد که شناسایی مشکلات مشتریان ایده‌آل است ، بروید.

اگر مشتریان را به درستی شناسایی کنید ،  خواهید دید که این افراد برای حل مشکلاتشان به شما پول پرداخت خواهند کرد. اما همیشه مشکلات روشن و بدیهی نیستند. گاهی برای مشتری ، این  مشکلات وجود ندارند، که در این صورت مشتری محصول شما را نخواهد خرید.

جهت مکان یابی کلیک نمایید