Banner Service

ویژگی ها و امکانات اتوماسیون های ما

 

 

 

چرا شرکت بهین تک گستر ؟

 

سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر با توجه به نیازمندی مدیران قابلیت گزارش دهی لیست مشتریان، دریافت کامل گردش کار، فرصت های فروش، مدیریت و زمان بندی جلسات در هر یک از پلت فرم ها و فناوری جدیدی با امکان اتصال به کلیه افزونه ها و ماژول ها را دارا میباشد که شما را خارج از محیط شرکت حتی در مسافرت از حضور فیزیکی بی نیاز مینماید.

 

 

Finance 
ایجاد استراتژی مناسب CRM

در تجارت نوین ایران شاید بخشی از تجارت وابسته به CRM باشد و حضور یک مشاور کسب و کار در کنار شما که سالها تجربه در خصوص فضای تجارت آنلاین دارد میتواند علاوه بر مدیریت مشتریان ، هزینه های جاری؛ نگاه عمیق تری نسبت به دیگر فضا ها داشته باشد.

Finance 
راهکاری برای هر کسب و کار

با توجه به گستردگی مجموعه های تجاری بسیار کوچک و بزرگ کشور ، شرکت بهین تک گستر با ارائه راهکار های جامع و یکپارچه در خصوص میدریت ارتباط با مشتریان پلن بندی و ماژول های کاربردی ویژه ای دارد که میتواند کلیه خدمات شما را تحت الشعاع خود قرار دهد.

Finance 
چرخ شرکتتان خواهید چرخید

با تنظیم RFP متناسب با شرکت شما با کارشناسان سی آر ام خبره ما آنگونه که شایسته شماست سازمانتان را به صورت حرفه ای پیاده سای مینماییم و در کار با نرم افزار CRM به ساز و کار شرکت و سازمنتان شکلی منظم و کارآمد خواهیم داد تا با قدرتی بیشتر به سمت رقبا بشتابید.

 

 

18

روانشناسی در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

در مطالب قبلی بسیار درباره انواع نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری صحبت کرده ایم اما در این مطلب هدف بر این قرار گرفته است که شما را با روانشناسی در این باره بپردازیم.

میدانیم که نرم افزار سی آر ام اصلی ترین و برترین نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری درا یران محصوب میشود.پس ملزومات روانشناسی بسیاری میتواند در آنها موثر باشد.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما به عنوان فردی که از نرم افزار سی آر ام استفاده میکند بسیار موثر است.

مذاکرات خود را با جملات پر انرژی شروع کنید

اکثر اوقات مذاکرات را با جملات پرانرژی و خبرخوب شروع کنید. شاید باور نکنید اما این شیوه برخورد میزان درآمد پیشخدمت ها را در هتل ها و مهمان سراها افزایش می دهد(منظور همان انعام است). نتیجه فوق العاده است، پیش خدمت هایی که در زمان  ورود یک میهمان با جمله ای  پر انرژی و لبخند به آنها خیرمقدم می گویند، 27 درصد بیش تراز سایر پیش خدمت ها انعام می گیرند!

 این ایده به شما چطور کمک خواهد کرد؟ هیچ گاه مذاکرات فروشتان  را با جملاتی مانند آلودگی هوا، ترافیک، گرانی و... شروع نکنید.

تلاشتان را بر این بگزارید که مذاکراتتان با جملات مثبت آغاز شوند مانند؛ خبرهای خوبی مثل خبر پیروزی یک تیم و ...

هرگز از رقبایتان بد نگویید...

 بد صحبت کردن در مورد رقبا شما را تخریب میکند. با توجه به ویژگی خود انتقالی(spontaneous trait transference) در روانشناسی، زمانی که شما چیز بدی درباره رقبایتان می گویید ،مخاطبتان آن مورد بد را در مورد شما هم حس می کند.

 و اگر در مورد بد کیفیت بودن وغیرقابل اعتماد بودن رقیبتان صحبت کنید، مخاطب شما هم همین احساس را در محصول شما نیز خواهد داشت.

روش استفاده از صفت های واقعی وجذاب برای مخاطبان.

زمانی که شما به شخصی صفتی مانند ؛ دوست داشتنی ، باهوش ، زیبا و ... میدهید، آن شخص بطور واقعی با آن صفت ها زندگی می کند.

زمانی که شما در  مذاکره ای با مشتری خود هستید، سعی کنید صفتی مرتبط  نه غیر واقعی ، به ایشان بدهید، به طور مثال

می توانید بگویید ؛ شما از بهترین مشتری های ما هستید یا خواهید بود، و یا خرسند میشویم که با شما معامله کنیم.

در آن شرایط ، این شخص تلاش خواهد کرد که  از بهترین مشتریان شما شود.

Download

روانشناسی نرم افزار سی آر ام

طراحی دقیق پیشبرد مذاکرات و اجرا در زمان آنها ؛

در مذاکراتتنان با مشتریان بالقوه ، برنامه دقیقی تنظیم کنید .و برنامه ی تنظیم شده را در زمان های دقیقش انجام دهید، نظم و دقیت  به مشتریان شما احساس خوبی میدهد، احساس اینکه از فردی خدمت و یا محصولی می گیرد که به برنامه ریزی های خود پایبند است.

صحبت خود را با قدرت و عشق همراه کنید.

طوری صحبت کنید که مشتری های بالقوه شما احساس  خوب شما نسبت به محصول را متوجه شود.

این حس عشق شما نسبت به محصول، محصول تان را  برای خریدار متفاوت میکند.

در این دوش  شما از یک فروشنده عادی  به بهترین مشاور تبدیل می شوید.

نیاز های مشتری بلقوه را با حرف هایش کشف کنید.

امکان داارد از هر10 ویژگی محصول ، 1 ویژگی به درد مشتریتان بخورد، در این صورت اگر در مورد 9 ویژگی دیگر صحبت کنید خسته کننده خواهد بود. 

اجازه دهید مشتری بالقوه شما صحبت کند و مسیر صحبتتان  را بر مبنای نیاز مشتری تان پیش ببرید و به او نشان دهید که چگونه محصول شما به خوبی نیازهای او را چاسخ میدهند.  

        با این نکته های طلایی ، بازاریابی تلفنی خود را متحول کنید!

ده نکته  برای افزایش موفقیت  در اولین تماس ( تماس سرد) :

ترفند های روانشناسی جهت ورود به ذهن مشتری؛

رفتار انسان ها از هم متفاوت نیست. به همین خاطر است که بازاریابان از روانشناسی به عنوان ابزاری برای دستیابی به مشتریان، ایجاد وفاداری و در نهایت برای فروش استفاده می کنند. برای کاربرد روانشناسی، کاری که باید انجام دهید این است که به تبلیغات تلویزیونی و چاپی و حتی تبلیغات بیلبوردی توجه کنید . نتایج  استفاده از روانشناسی در این نوع تبلیغات را به زودی خواهید دید!

بازاریابان از روان شناسی استفاده می کنند چرا که کاربردی است .. شما هم می توانید از این تکنیک ها در بازاریابی های خود استفاده کنید.  تنها  چیزی که نیاز دارید یافتن ترفند مناسب است. در اینجا  به ۷ ترفند اشاره میکنیم.

۱) هدیه دهید.

به مخاطبینتان هدیه دهید، با این کار آنها احساس جبران کردن خواهند داشت. حال بیاندیشید. اگر به شما هدیه ای داده شود، آیا این دو مورد به ذهن شما نمی رسند؟؟

۱- از طرف مقابل سپاسگذاری کنید.

۲-  کاری برای جبران آن انجام دهید.

لزوما نباید هدیه ای که می دهید گران و یا عجیب باشد. اکنون به چند هدیه جذاب اشاره می کنیم که تهیه آن آسان است و مخاطب را تشویق می کند تا به گونه ای دیگر با شما رفتار کند ؛

- دادن تخفیف در سفارش اول مشتریان  که در عوض ، افراد ، مشترک ایمیل شما گردند.

-استفاده اضافی  از تخفیف در ازای  به اشتراک گذاری  و پسندیدن مطالب منتشر شده.

- هدیه ای  ارزان قیمت که در سفارش مشتریان گنجانده شود.

- کتاب الکترونیکی رایگان.

- دستیابی به محتوا بوسیله ایمیل قبل از انتشار آن محتوا در شبکه های اجتماعی در عوض پیوستن به لیست مشترکین.

قیمت نرم افزار crm

بهترین نرم افزار crm

 

۲-  با قرار دادن یک عکس جذاب در پروفایل اعتماد مشترکین جلب کنید.بودن  یک عکس جذاب در پروفایل اهمیت زیادی دارد. آیا می دانید آن عکس چه چیزهایی را شامل می شود؟ غالبا افراد مجذوب چهره های خندان می شوند تا چهره های عبوس و یا جدی، و نیز پس زمینه های تیره را ترجیح می دهند.

۳-  انتخاب های زیادی به مشتری ندهید.

اگر به آنها  انتخاب های زیادی بدهید غرق  در آن می شوند. تصمیم گیری کمی  استرس زا است  و می تواند بر حالت افرد تاثیر منفی بگذارد؛ پس ممکن است نتیجه اینگونه شود که مشتری از خرید صرف نظر کند.

اما ، موارد محدود به مشتریان پیشنهاد دهید. زیرا  ممکن است مواردی باشدکه بهترین کار انتخاب یک گزینه باشد.

۴- در کارتان ماهرانه عمل کنید.

قبل از هر خریدی از طرف مشتریان،  آنها به دنبال  توصیه های افرادی می روند که به آنها اعتماد کامل دارند. امکان دارد  به وب سایت های مختلفی بروند  و نظرات دیگران را درباره آن محصول یا خدمت بخوانند؛ ویا ممکن است به وب سایت مشتریان طرفدار رفته و مطالعات و مقالات صورت گرفته را بیابد.

اما شما این امکان را دارید که  با آنها رودررو شوید. فقط لازم است کاری انجام دهید که مخاطبین، شما را در صنعت تان حرفه ای قلمداد کنند. می توانید با انتشار محتواهایی اکه شما را در موقعیتتان به عنوان یک حرفه ای نشان میدهد این کار را انجام دهید.

۵- هیجان و احساس را در مشتری هایتان ایجاد کنید.

به طور مثال  اگر وارد فیسبوک یا شبکه های اجتماعی  شوید یک محتوا یا ویدیو خواهید دید که به اعماق ذهنتان نفوذ کرده و یا باعث می شود  به چیزی مشتاق شوید. این به این خاطر است که  محتوای ملموس و احساسی و تاثیرگذاری بوده، ذهن را درگیر کرده و افراد این گونه محتواها را می پسندند و به اشتراک می گذارند.

۶-به صورت منظم حضور داشته باشید.

آشنایی با مخاطبین باعث می شود قابل اعتماد تر و جذاب شوید. فیلم "Rudy" بعنوان یکی از  فیلم ها ی تاثیر گذار شناخته شده است. رودی مرد جوانی بود که آرزو داشت در تیم Notre Dame  بازی کند. متاسفانه او مناسب بازی در فوتبال دانشگاه نبود، اما او به تلاش خود  ادامه داد. و در بازی ها مختلف شرکت می کرد، در تمرین ها حضور داشت تا در نهایت توجه و احترام بازیکنان و مربیان را بدست آورد و در تیم دانشگاه شرکت داده شد.

رودی در ابتدا فقط حضور داشت، و بعد به مرور با دیگران آشنا شد و  مورد احترام واقع شد. شما نیز می توانید با مخاطبین اینگونه  رفتار کنید و بر اساس یک نظم روتین، محتوای خوب  تولید کنید .

۷-کاری انجام دهید که کاربران شبکه های اجتماعی احساس تعلق داشته باشند.

بازاریابی شبکه های اجتماعی درمورد ایجاد ارتباط است. هدف شما باید ایجاد حلقه ی آنلاین اجتماعی باشد. از این طریق افراد را مشتاق کرده بخشی از حلقه شما باشند وبعد از حضورشان ، باید احساس  ارزش را القاء کنید.

این کار می تواند با کارهای  ساده شروع شود مثل یک پیام تشکر ، وقتی که شخصی شما را در فیسبوک یا تویتر دنبال می کند. همچنین می توانید  افرادی را که در صفحه ی شما فعال هستند مشخص کنید و مطالب آنها را بپسندید و یا به اشتراک بگذارید. این کار نه تنها وفاداری را افزایش می دهد بلکه دیگران شما را به عنوان نماینده برندتان خواهند شناخت.

با استفاده از روش های ذکر شده می توانید نامتان را در ذهن مشتری ها و خریداران ثبت کنید  و بر روی تصمیم خرید آنها تاثیر بگذارید.

جهت مکان یابی کلیک نمایید