Banner Service

ویژگی ها و امکانات اتوماسیون های ما

Customer Portal

نصب و پیاده سازی سیستم ارتباط با مشتریان vtiger

نصب و پیاده سازی و دانلود بهترین سیستم ارتباط با مشتریان ویتایگر

با این وجود، مواردی وجود دارند که بسیاری از صاحبان کسب و کار در مورد آنها به کمک احتیاج دارند. با وجود اینکه بسیاری از کسب و کارها به سمت ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری قدرتمندی مانند ویتایگر می روند، اما تعدادی از کسب و کار ها هم هنوز نمی دانند چگونه از این نرم افزار به بهترین نحو استفاده کنند. به همین دلیل ما فعالیت شرکت خود را آغاز کردیم. ما خدمات یکپارچه سازی ویتایگر کاملی به شما ارائه می دهیم تا دریابید که چگونه از این نرم افزار به گونه ای استفاده کنید که از رقبای خود برتر باشید.اگر برای پیاده سازی نرم افزار ویتایگر تلاش می کنید، پس خوش شانس هستید که پشتیبانی ویتایگر مورد نیاز شما در کنارتان می باشد. ما پشتیبانی ویتایگر سفارشی سازی شده ای را در طول ساعات ادارای به شما ارائه می دهیم تا حتی کوچکترین آسیبی هم نبینید. و اگر بعد از ساعات اداری به ما احتیاج داشتید، می توانیم در کنار شما باشیم. فرقی نمی کند که به دنبال پکیج پایه نصب ویتایگر می باشید یا سفارشی سازی های پیشرفته ویتایگر، متخصصان ما تا زمان موفقیت شما در کنارتان هستند. هنگامی که از خدمات یکپارچه سازی crm ویتایگردمو سی آر ام فارشی سازی شده است. هنگامی که با ما تماس می گیرید، ما با شما مانند سایر کسب و کارها رفتار نمی کنیم. ما به احتیاجات خاص کسب و کار شما گوش می دهیم، و پشتیبانی ویتایگر را بر اساس راه حل مشکلات شما سفارشی سازی می کنیم.

از آنجاییکه با صدها کسب و کار در صنعت های مختلف کار کرده ایم، از بیشتر مشکلات نرم افزاری مدیریت ارتباط با مشتری و سفارشی سازی های ویتایگر مطلع هستیم. البته، ما با شرکت شما مانند سایر شرکت های مرتبط با صنعت شما رفتار نمی کنیم زیرا می دانیم که شما می خواهید طبق مدل تجاری خودتان کار کنید. راه حل های یکپارچه سازی دمو سی آر ام به شما اجازه می دهد که دقیقا همین کار را انجام دهید.

 

آیا به یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) نیاز داریم؟

راه های مختلفی برای بررسی نیاز کسب و کار ما به CRM وجود دارد. یکی از این راه ها بررسی اقدامات رقبا و روند بازار است که بررسی مطالعات اخیر همگی روند رو به رشد استفاده از CRM ها را در دنیا نشان می دهد. اما آیا توجه به این آمار و اطلاعات برای راه اندازی CRM و صرف هزینه و زمان کافی است یا بهتر است قبل از هر اقدامی ارزیابی درستی از نیاز های کسب و کار خودمان پیدا کنیم توجه شما را به یافتن پاسخ پرسش های زیر جلب می کنم.هر کسب و کاری بدون در نظر گرفتن وسعت خود می تواند به این سوالات پاسخ دهد؟

چند کارمند فروش دارید، در روز با چندین مشتری صحبت می کنند؟
چگونه می توانید از کیفیت مذاکرات کارمندان فروش خود با مشتریان تان آگاه شوید؟
اگر امروز یکی از کارمندان فروش شما که تعداد قابل توجهی مشتری شما توسط ایشان مدیریت می شوند توسط رقیب استخدام شود، چه اتفاقی در کسب و کار شما می افتد؟
چه پیگیری هایی توسط اعضای تیم فروش در مورد مشتریان فراموش می شود؟ چگونه شما از این موضوعات مطلع می شوید؟
چه سرنخ هایی را از حضور در نمایشگاه ها و یا سمینار ها شناسایی کرده اید؟با چه تعداد از آنها تماس گرفته اید؟چه تعداد از آنها مشتری شما شده اند؟
نمایشگاهی که سال گذشته شرکت کردید و یا بنر تبلیغاتی که به قیمت بالا در یک سایت پربیننده قرار دادید چه برگشت سرمایه ای برای شما ایجاد کرد؟
کدام نوع از نمایشگاه ها و یا سمینار هایی را که شرکن کرده اید مجددا شرکت خواهید کرد؟
چه روشی برای فعال کردن مشتریانی که شش ماه است از شما خرید نکرده اید طراحی کرده اید؟
کدام کارمند فروش شما بهتر کار می کند و لایق تشویق است و کدام یک باید برای بهتر شدن آموزش ببیند؟
چقدر مشتریان شما به شما گفته اند که بعد از خرید از شما رها شده اند و توجه جدی به آنها نشده است،
چگونه رضایت مشتریان خود را مورد سنجش قرار می دهید و چگونه مشتریان ناراضی را راضی می کنید؟
چه تعداد از پیش فاکتور هایی که صادر کرده اید منجر به خرید شده است؟
پاسخ به این سوالات می تواند به شناخت شما از کسب و کارتان و ضرورت داشتن یک CRM کمک کند.

 

چه کسب و کار هایی از نرم افزار CRM بیشتر استفاده می کنند؟

 

«خرده فروشی» با اختلاف زیادی، بیشترین آمار استفاده از نرم افزار CRM را در این پژوهش به خود اختصاص داده است که تقریبا دو برابر صنعت بعدی خود می باشد.جالب است بدانید خرده فروشان از داده های CRM چه استفاده ای می کنند: آن ها برای پیگیری رفتار خریداران (در طول زمان)، پیشنهاد خرید محصولات مرتبط جهت ایجاد فرصت های فروش بیشتر برای خود، ثبت امتیاز وفاداری مشتریان در حساب کاربری آن ها برای اعمال تخفیف و پیشنهادات رایگان به این افراد و بسیاری موارد دیگر از این نرم افزار استفاده می کنند.

چهار صنعت دیگری که در آمریکا بیشترین استفاده را از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دارند همگی به دنبال خرید های بزرگ تر و پیچیده تر هستند (چه آن هایی که به مصرف کنندگان سرویس می دهند چه آن هایی که به سایر کسب و کارها خدمات خود را ارائه می دهند). با توجه به آن که معمولا ماه های زیادی طول می کشد و افراد زیادی باید ورود پیدا کنند تا خرید بزرگی صورت گیرد؛ حسابداران، مشاوران، شرکت های نرم افزاری، بیمه گذاران، تولیدکنندگان تجهیزات و افرادی از این دست تمایل دارند تعاملات خود را با تمام مشتریان شان در طول زمان پیگیری کنند. به این معنا که اگر شخصی یک بار محصول یا خدماتی را بخرد، هنوز لازم است یک نرم افزار CRM وجود داشته باشد تا با مدیریت ارتباط با مشتری، هر گونه درخواست کمک، مدیریت قرارداد ها، مدیریت فاکتور ها و خرید های بعدی را پیگیری کند.

با وجود آن که شرکت های B2B (تجارت بین بنگاهی) و B2G (تجارت میان بنگاه های تجاری و دولت) کسب و کار هایی هستند که خرید های طولانی تر و پیچیده تری دارند و به نظر می رسد بیشتر از شرکت های B2C (تجارت میان بنگاه های تجاری و مشتریان) به نرم افزار CRM نیاز دارند، نتایج این بررسی چیز دیگری را نشان داد. شرکت های B2C (با بیش از ۶۰% شرکت های نمایندگی پاسخگو) که به صورت مستقیم به مصرف کننده می فروشند، بیشترین کاربران سی آر ام را تشکیل داده اند. بیشترین کاربران CRM در شرکت های B2C کار می کنند تا B2B؛ ولی کاربران B2B نیز خیلی از این آمار دور نیستند و ۵۵% پاسخگویان را تشکیل می دهند. (لازم به ذکر است که شرکت کنندگان در این پژوهش می توانستند هر دو B2C و B2B را انتخاب کنند.)

چگونه ویتایگر را برای شرکت و یا سازمان خود پیاده سازی نماییم:

1- مشخص کنید چرا سازمان شما به crm نیازمند است.
در مرحله اول باید شناسایی کنید به چه دلیلی لازم است که CRM در سازمان شما پیاده سازی شود و قرار است CRM چه نیازهای را برآورده نماید.

2- تحقیق درباره نرم افزارهای CRM مختلف و انتخاب یک نرم افزار CRM مناسب
بعد از شناسایی نیاز های سازمان باید درباره نرم افزار CRM موجود در بازار تحقیق شود و مشخص کنیم هریک از فروشندگان crm چه امکاناتی را در اختیار ما قرار خواهد داد. اطلاعاتی که درباره هریک از نرم افزار های CRM موجود در بازار باید کسب کنیم شامل موارد زیر است.

این نرم افزار CRM چقدر قدرتمند است (چه امکاناتی در اختیار کاربران قرار می دهد)
تجربه کاری فروشنده نرم افزار (سوابق کاری و تجربه های که فروشنده Crm در شرکت های مختلف داشته است)
سطح اگاهی پرسنل فروش و میزان پیاده سازی شدن Crm در داخل سازمان ارائه دهند خدمات پیاده سازی Crm
چشم اندازه شرکت فروشنده
مشتریان سابق و سطح رضایت آنها
3- پیاده سازی CRM مطابق شیوه کسب و کار
معمولا سیستم های CRM باعث ایجاد تغییر در شیوه کسب و کار شما می گردد. قبل از پیاده سازی Crm لازم است روندکاری خود را تجزیه و تحلیل نمایید و هر گونه کم و کاستی را برطرف نمایید و شیوه کسب و کار خود را بهبود بخشید.سپس مطمئن شوید در نرم افزار سی آرامی که انتخاب نموده اید این امکان را دارید که شیوه کسب و کار خود را پیاده سازی نمایید.

4- ایجاد قاعده برای ارزیابی
یک قاعده برای ارزیابی منافع ایجاد شده توسط نرم افزار CRM در شرکت خود ایجاد کنید و به صورت مداوم آن را ارزیابی نمایید و در هر مرحله مشخص کنید تا چه اندازه به اهداف خود دست یافته و به چه اهدافی باید دست یابید.

5- مشخص کنید چه واحدهای باید به نرم افزار CRM دسترسی داشته باشند.
مشخص کنید که چه واحد ها و کاربرانی قرار است از نرم افزار CRM استفاده کنند و هر کدام باید به چه بخش های از نرم افزار CRM برای پیش برد اهداف سازمانی خود دسترسی داشته باشند.

6- اختصاص یک بودجه واقع بینانه برای پیاده سازی CRM
قبل از پیاده سازی CRM در سازمان خود به صورت واقع بینانه و براساس منافع و انتظاراتی که از پیاده سازی CRM دارید بودجه ای را برای آن در نظر بگیرید. توجه داشته باشید پیاده سازی CRM در سازمان درصورتی که به صورت درست و اصولی انجام شود هزینه نیست و یک سرمایه گذاری محسوب می شود.

7- پیاده سازی CRM را به صورت گام به گام انجام دهید
بعد از شناسای نیازهای خود آنها را اولویت بندی نماید و بر اساس نیاز خود اقدام به پیاده سازی crm به صورت گام به گام در سازمان خود نمایید توجه داشته باشید که CRM یک بخش پویا و فعال در سازمان شما ست و نیازمند رشد و ارتقاء می باشد.

8- یکپارچه سازی با سایر نرم افزار ها
قبل از پیاده سازی CRM مشخص نمایید که آیا تمایل دارید در حال حاضر و یا در آینده سیستم CRM با سایر سیستمهای موجود در سازمان شما مانند سیستم حسابداری و یا سیستم منابع انسانی یکپارچه گردد و یا خیر. درباره نحوه یک پارچه سازی نرم افزار CRM با سایر نرم افزارها با فروشنده صحبت نمایید و از روند انجام کار آگاه گردید.

9- پیاده سازی و استقرار CRM در سازمان با نگرش بالا به پایین
تامین نیازهای مدیریت از بالا به پایین، با استراتژی و طراحی یک برنامه نوآورانه، همواره منجر به سطح بالاتری از موفقیت می‌شود.

10- آموزش پرسنل در سطوح مدیریت و کاربری
یکی از مراحل مهم در پیاده سازی crm آموزش مدیران و پرسنل می باشد. بدون آموزش مدیران و کاربران و اصلاح رفتار و عملکرد آنها امکان پیاده سازی crm در هیچ سازمانی وجود نخواهد داشت.

نحوه خرید و دانلود و پیاده سازی سیستم ارتباط با مشتریان ویتایگر دمو سی آر ام

هم اکنون میتوانید با تماس با شرکت دمو سی آر ام drmocrm و صحبت با کارشناسان حرفه ای ما از نحوه تهیه و خرید سیستم ارتباط با مشتریان ویتایگر با خبر شده و به وسیله راهنمایی های حضوری کارشناسان فنی دمو سی آر ام اقدام به نصب و پیاده سازی سی آر ام ویتایگر فارسی نمایید.

به علت سو استفاده دیگر برندهای موجود در کشور از تخصصی ترین سایت سی آر ام فارسی در ایران از گذاشتن لینک دانلود سیستم ارتباط با مشتریان ویتایگر در سایت دمو سی آر ام معذوریم و جهت خرید این محصول میتوانید با ما تماس حاصل نمایید.

نصب و پیاده سازی سیستم ارتباط با مشتریان ویتایگر فارسی

نصب و پیاده سازی سیستم ارتباط با مشتریان ویتایگر فارسی

نصب سیستم ارتباط با مشتریان ویتایگر فارسی

پیاده سازی سیستم ارتباط با مشریان ویتایگر فارسی

دانلود نرم افزار سیستم ارتباط با مشتریان ویتایگر فارسی

خرید نرم افزار سیسیتم ارتباط با مشتریان ویتایگر فارسی

امکانات نرم افزار سیستم ارتباط با مشتریان ویتایگر

ویژگی نرم افزار سیستم ارتباط با مشتریان ویتایگر

نرم افزار CRM سی آر ام ویتایگر فارسی چیست ؟

سیستم ارتباط بامشتری vtiger

نرم افزار crm vtiger

همه چی درباره نرم افزار ویتایگر

 

Add comment


Security code
Refresh

چرا بهین تک گستر ؟

سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر با توجه به نیازمندی مدیران قابلیت گزارش دهی لیست مشتریان، دریافت کامل گردش کار، فرصت های فروش، مدیریت و زمان بندی جلسات در هر یک از پلت فرم ها و فناوری جدیدی با امکان اتصال به کلیه افزونه ها و ماژول ها را دارا میباشد که شما را خارج از محیط شرکت حتی در مسافرت از حضور فیزیکی بی نیاز مینماید.

Finance 
ایجاد استراتژی مناسب CRM

در تجارت نوین ایران شاید بخشی از تجارت وابسته به CRM باشد و حضور یک مشاور کسب و کار در کنار شما که سالها تجربه در خصوص فضای تجارت آنلاین دارد میتواند علاوه بر مدیریت مشتریان ، هزینه های جاری؛ نگاه عمیق تری نسبت به دیگر فضا ها داشته باشد.

Finance 
راهکاری برای هر کسب و کار

با توجه به گستردگی مجموعه های تجاری بسیار کوچک و بزرگ کشور ، شرکت بهین تک گستر با ارائه راهکار های جامع و یکپارچه در خصوص میدریت ارتباط با مشتریان پلن بندی و ماژول های کاربردی ویژه ای دارد که میتواند کلیه خدمات شما را تحت الشعاع خود قرار دهد.

Finance 
چرخ شرکتتان خواهید چرخید

با تنظیم RFP متناسب با شرکت شما با کارشناسان سی آر ام خبره ما آنگونه که شایسته شماست سازمانتان را به صورت حرفه ای پیاده سای مینماییم و در کار با نرم افزار CRM به ساز و کار شرکت و سازمنتان شکلی منظم و کارآمد خواهیم داد تا با قدرتی بیشتر به سمت رقبا بشتابید.