customer portal

 

 

پورتال به چه معناست ؟

پورتال را می توان یک مرکز ارائه خدمات و اطلاعات اینترنتی دانست که بر چهار پایه اصلی استوار است:
۱) انطباق پذیری
۲) اختصاصی کردن
۳) یکپارچه سازی
۴) پشتیبانی انجمنهای اینترنتی.
 
 
نقش تسهیل کننده پورتال در انجام امور اداری، بازرگانی، آموزشی و پژوهشی و کارایی چندگانه آن، آن را تبدیل به یک محل کار الکترونیکی برای کاربران آن نموده است.
پورتال های سازمانی جدای از خدماتی که در سازمانها ارائه می کنند، فرصت ‎ های نوینی را متناسب با توان اقتصادی و اجرایی سازمانها فراهم می ‎ نمایند. این بدان مفهوم است که پورتال های سازمانی در راستای اهداف خود، زمین ه همکاری ‎ های متقابل و امکان بهره ‎ برداری از توانهای حرفه ‎ ای و سرمایه ‎ گذاری طرفهای درگیر در فعالیت ‎ های مختلف را فراهم می ‎ سازند .
 
 

 ویژگیهای اصلی یک پورتال عبارت اند از:

 

  • تجمع اطلاعات
  • هدف دار بودن اطلاعات

  • دردسترس بودن اطلاعات

  • دریچه ورود منحصر به فرد

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره لیست قیمت ها  و جلسات حضوری با ما در تماس باشید

درخواست پیاده سازی سی آر ام ویتایگر crm vtiger

درخواست پیاده سازی سی آر ام ویتایگر crm vtiger

کلمات کلیدی که با آن در موتورهای جست و جو گر پیدا خواهیم شد :

درخواست crm ویتایگر , درخواست سی آر ام ویتایگر , درخواست سی آر ام vtiger , درخواست crm vtiger , درخواست پیاده سازی crm ویتایگر , درخواست پیاده سازی سی آر ام ویتایگر , درخواست پیاده سازی سی آر ام vtiger , درخواست پیاده سازی crm vtiger