customer portal

 

 

پورتال به چه معناست ؟

پورتال را می توان یک مرکز ارائه خدمات و اطلاعات اینترنتی دانست که بر چهار پایه اصلی استوار است:
۱) انطباق پذیری
۲) اختصاصی کردن
۳) یکپارچه سازی
۴) پشتیبانی انجمنهای اینترنتی.
 
 
نقش تسهیل کننده پورتال در انجام امور اداری، بازرگانی، آموزشی و پژوهشی و کارایی چندگانه آن، آن را تبدیل به یک محل کار الکترونیکی برای کاربران آن نموده است.
پورتال های سازمانی جدای از خدماتی که در سازمانها ارائه می کنند، فرصت ‎ های نوینی را متناسب با توان اقتصادی و اجرایی سازمانها فراهم می ‎ نمایند. این بدان مفهوم است که پورتال های سازمانی در راستای اهداف خود، زمین ه همکاری ‎ های متقابل و امکان بهره ‎ برداری از توانهای حرفه ‎ ای و سرمایه ‎ گذاری طرفهای درگیر در فعالیت ‎ های مختلف را فراهم می ‎ سازند .
 
 

 ویژگیهای اصلی یک پورتال عبارت اند از:

 

  • تجمع اطلاعات
  • هدف دار بودن اطلاعات

  • دردسترس بودن اطلاعات

  • دریچه ورود منحصر به فرد

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره لیست قیمت ها  و جلسات حضوری با ما در تماس باشید

 

جهت مکان یابی کلیک نمایید