Banner Service

Services

customer portal

 

 

پورتال به چه معناست ؟

پورتال را می توان یک مرکز ارائه خدمات و اطلاعات اینترنتی دانست که بر چهار پایه اصلی استوار است:
۱) انطباق پذیری
۲) اختصاصی کردن
۳) یکپارچه سازی
۴) پشتیبانی انجمنهای اینترنتی.
 
 
نقش تسهیل کننده پورتال در انجام امور اداری، بازرگانی، آموزشی و پژوهشی و کارایی چندگانه آن، آن را تبدیل به یک محل کار الکترونیکی برای کاربران آن نموده است.
پورتال های سازمانی جدای از خدماتی که در سازمانها ارائه می کنند، فرصت ‎ های نوینی را متناسب با توان اقتصادی و اجرایی سازمانها فراهم می ‎ نمایند. این بدان مفهوم است که پورتال های سازمانی در راستای اهداف خود، زمین ه همکاری ‎ های متقابل و امکان بهره ‎ برداری از توانهای حرفه ‎ ای و سرمایه ‎ گذاری طرفهای درگیر در فعالیت ‎ های مختلف را فراهم می ‎ سازند .
 
 

 ویژگیهای اصلی یک پورتال عبارت اند از:

 

  • تجمع اطلاعات
  • هدف دار بودن اطلاعات

  • دردسترس بودن اطلاعات

  • دریچه ورود منحصر به فرد

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره لیست قیمت ها  و جلسات حضوری با ما در تماس باشید

درخواست پیاده سازی سی آر ام ویتایگر crm vtiger

درخواست پیاده سازی سی آر ام ویتایگر crm vtiger

کلمات کلیدی که با آن در موتورهای جست و جو گر پیدا خواهیم شد :

درخواست crm ویتایگر , درخواست سی آر ام ویتایگر , درخواست سی آر ام vtiger , درخواست crm vtiger , درخواست پیاده سازی crm ویتایگر , درخواست پیاده سازی سی آر ام ویتایگر , درخواست پیاده سازی سی آر ام vtiger , درخواست پیاده سازی crm vtiger

 

نظرات مشتریان

 

دقت بالا و راحتی در عین حال گزارش گیری بسیار دقیق از مواردی بود که اطمینان خاطر من را نسبت به شرکت بهین تک گستر جذب کرد
انبار کانتینری و مدیریت پرسنل از ویژگی های بارز سیستم مدیریت بهین تک گستر است که تمامی فعالیت های سنتی من را رو به حالت سیستمی آورده ، حتی هرجای دنیا قرار داشته باشم انگار که در دفتر کارم هستم
فارم های مرغداری و ارسال گزارشات ما به صورت دستی انجام می شود اکنون با سیستم بهین تک گستر تمامی موارد به صورت سیستم انجام میپذیرد و تمامی مراغداران من رضایت کامل را دارند . سیستم ارتباط با مشتری قوی باعث افزایش فروش من در تمامی نقاط ایران شد
دکتر نوید شایان, مدیریت شرکت زرین دانه پارس