لیست قیمت و پکیج های سی آر ام

wallpaper

 

 

شاید تعریف و تمجدید از سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر برای کارفرمایان که آشنایی کاملی با CRM ندارند بسیار سخت باشد . هر کدام از مدیران کسب و کارهای موجود در کشور یکسری نیازمندی های اولیه و مسائلی در آینده دارند که با شرح خدمات و ویژگی های سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر میتوان این مسائل را به راحتی حل نمود .


در ادامه سعی بر این داریم که ویژگی های سی آر ام بهین تک گستر را به صورت فعالیتی که هر کدام از بخش های ما انجام میدهند را برای شما شرح دهیم :
نکته ابتدایی این است که مدیران به این باور هستند که اگر بخواهند نرم افزار سی آر ام را در مجموعه خود پیاده سازی و نصب نمایند باید بر روی سیستم های کلیه پرسنل خود این نرم افزار نصب و راه اندازی شود ولی حقیقت امر این است که نیاز به نصب نرم افزار CRM بر روی تک تک سیستم های پرسنل نیست و کلیه افراد میتوانند با استفاده از شبکه اینترنت و یا در حالت دیگر شبکه داخلی به محیط سی ار ام با دسترسی تعریف شده ارتباط برقرار نمایند .


یکی دیگر از مسائلی که کارفرمایان برای آنها سوال پیش آمده است این است که سی آر ام فقط بر روی PC آنها قابلیت نمایش را دارد ولی با توجه به ریسپانسیو بودن و واکنش گرا بودن سی آر ام سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر شما توانایی اجرای این نرم افزار را در کلیه پلت فرم های لپ تاپ ، موبایل ، تبلت را خواهید داشت

 

ویژگی های کلی CRM


در حالت کلی میتوان گفت که سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان بهین تک گستر شامل ویژگی های زیر است :


امکان به روز رسانی آسان نرم افزار
یوزفرندلی بودن مناسب جهت ارتباط مناسب بین وب سایت و باشگاه مشتریان
صرفه جویی بالای کارفرمایان در تامین هزینه های جاری کارمندان در جهت خرید و نگهداری سیستم ها
عدم نیاز به نصب نرم افزار CRM بر روی تک تک سیستم های کارمندان
قابلیت نمایش مناسب نرم افزار بر روی کلیه مرورگرهای پرطرفدار ( موزیلا-کروم-سافاری-اینترنت اکسپلورر-اپرا و ...)
قابلیت دسترسی به محیط نرم افزار CRM از طریق شبکه داخلی و شبکه اینترنت
قابلیت اتصال CRM به نرم افزار و سخت افزارهای دیگر همچون سانترال، ایمیل سرویس ، وب سرویس ، فکس ، ضبط مکالمات تلفنی ، سامانه پیامکی )


بخش های تخصصی سی آر ام بهین تک گستر


در بخش راهکارهای مدیریتی و ویژگی های سیستم ارتباط با مشتریان سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر در ادامه به توضیحات جامع هر بخش خواهیم پرداخت

پورتال مشتریان بهین تک گستر
مدیریت پیگیری و درخواست های سی آر ام بهین تک گستر
مدیریت بسته ارتباط با مشتریان
امکان اضافه نمودن فیلدهای اطلاعات دلخواه در سی آر ام بهین تک گستر
مدیریت مخاطبان ناشناس و تازه ورود
میدریت و ساخت انواع فرم ها ( سیستم فرم ساز بهین تک گستر)
مدیریت تقویم های کاری و عملیاتی
مدیریت قرارملاقات و جلسات
مدیریت و ایجاد باشگاه مشتریان – سیستم مشتری مداری بهین تک گستر
مدیریت درخواست های مشتری – سیستم تیکتینگ بهین تک گستر
مدیریت فرصت های تجاری در سیستم مدیریت فرصت های بهین تک گستر
مدیریت گردش کار سیستم ارتباط با مشتریان بهین نک گستر
مدیریت پنل های ارسال پیام کوتاه هوشمند بهین تک گستر
امکان ایجاد نظرسنجی و پاسخگویی خودکار بهین تک گستر
امکان ارسال پیام کوتاه هوشمند به کلیه اپراتورهای کشور
امکان ارسال گروهی ایمیل گروهی
مدیریت سیستم ارسال تبریک مناسبت های موضوعی
مدیریت صندوق پست اکترونیکی ایمیل بهین تک گستر
مدیریت ارسال فکس گروهی با فکس سرویس هوشمند
مدیریت نحوه ارسال فکس در شرایط خاص
مدیریت پرینت در نرم افزار CRM
مدیریت ارتباط با شبکه های اجتماعی
مدیریت اطلاعات فرم تماس با ما وب سایت
مدیریت کمپینگ های تبلیغاتی
مدیریت بودجه بندی تبلیغاتی
مدیریت سیستم فروش CRM
مدیریت صدور فاکتور موضوعی در CRM
مدیریت سیستم تحلیل پروپوزال RFP
مدیریت خرید و فروش محصول و خدمات در CRM
مدیریت اختصاصی فاکتور های خرید در بهین تک گستر
مدیریت هزینه ها و پرداختی ها در بهین تک گستر
مدیریت و دسته و کلاس بندی مشتریان جدید و ثابت
مدیریت کاری قراردادهای موجود در CRM
مدیریت سیستم انبارداری در سیستم ارتباط با مشتریان
مدیریت لیست قیمت های کلان و خرده

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره لیست قیمت ها  و جلسات حضوری با ما در تماس باشید

لینک های ضروری

لیست قیمت crm ویتایگرلیست قیمت crm ویتایگر

لیست قیمت سیستم ارتباط با مشتریان ویتایگر

لیست قیمت سیستم ارتباط با مشتریان ویتایگر

سی آر ام چیست ؟

دمو آنلاین سی آر ام

ویژگی های سی آر ام

لیست قیمت سی آر ام

دانلود کاتالوگ سیستم ارتباط با مشتریان

بهین تک گستر

درخواست جلسه

درخواست قیمت