Banner Service

Services

Windy

یک سیستم  برای گرد آوری و یک پارچه سازی اطلاعات ، فعالیت ها و فرآیند های مرتبط با مشتریان و تامین کنندگان و شرکای تجاری و سازمان های زیر مجموعه، برای تجزیه و تحلیل و بهره برداری موثر و هدف مند از آنها است .

Windy

سیستم ارتباط با مشتریان رایگان پیشرو بهین

تمامی نیاز های اینبار به رایگان !

Windy

پورتال به عنوان یک فضای کاری برای تجارت الکترونیکی مبتنی بر شبکه با امکان تنظیم شخصی و محتوایی و برخوردار از قابلیت های مشارکت با دیگر همکاران و دسترسی بی سیم تعریف شده است. اما آنچه که بطور کلی برای یک پورتال مطرح می باشد، عبارت است از تمرکز بر روی آنچه که پورتال ها می توانند برای یک سازمان فراهم کنند.

Windy

شاید تعریف و تمجدید از سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر برای کارفرمایان که آشنایی کاملی با CRM ندارند بسیار سخت باشد . هر کدام از مدیران کسب و کارهای موجود در کشور یکسری نیازمندی های اولیه و مسائلی در آینده دارند که با شرح خدمات و ویژگی های سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر میتوان این مسائل را به راحتی حل نمود .


در ادامه سعی بر این داریم که ویژگی های سی آر ام بهین تک گستر را به صورت فعالیتی که هر کدام از بخش های ما انجام میدهند را برای شما شرح دهیم :
نکته ابتدایی این است که مدیران به این باور هستند که اگر بخواهند نرم افزار سی آر ام را در مجموعه خود پیاده سازی و نصب نمایند باید بر روی سیستم های کلیه پرسنل خود این نرم افزار نصب و راه اندازی شود ولی حقیقت امر این است که نیاز به نصب نرم افزار CRM بر روی تک تک سیستم های پرسنل نیست و کلیه افراد میتوانند با استفاده از شبکه اینترنت و یا در حالت دیگر شبکه داخلی به محیط سی ار ام با دسترسی تعریف شده ارتباط برقرار نمایند .


یکی دیگر از مسائلی که کارفرمایان برای آنها سوال پیش آمده است این است که سی آر ام فقط بر روی PC آنها قابلیت نمایش را دارد ولی با توجه به ریسپانسیو بودن و واکنش گرا بودن سی آر ام سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر شما توانایی اجرای این نرم افزار را در کلیه پلت فرم های لپ تاپ ، موبایل ، تبلت را خواهید داشت .

نظرات مشتریان

 

دقت بالا و راحتی در عین حال گزارش گیری بسیار دقیق از مواردی بود که اطمینان خاطر من را نسبت به شرکت بهین تک گستر جذب کرد
انبار کانتینری و مدیریت پرسنل از ویژگی های بارز سیستم مدیریت بهین تک گستر است که تمامی فعالیت های سنتی من را رو به حالت سیستمی آورده ، حتی هرجای دنیا قرار داشته باشم انگار که در دفتر کارم هستم
فارم های مرغداری و ارسال گزارشات ما به صورت دستی انجام می شود اکنون با سیستم بهین تک گستر تمامی موارد به صورت سیستم انجام میپذیرد و تمامی مراغداران من رضایت کامل را دارند . سیستم ارتباط با مشتری قوی باعث افزایش فروش من در تمامی نقاط ایران شد
دکتر نوید شایان, مدیریت شرکت زرین دانه پارس