لیست قیمت نرم افزار سی آر ام | خرید نرم افزار سی آر ام CRM

خرید نرم افزار CRM | قیمت نرم افزار CRM  | خرید سی آر ام

 

 سعی بر این داریم که ویژگی های سی آر ام بهین تک گستر را به صورت فعالیتی که هر کدام از بخش های ما انجام میدهند را برای شما شرح دهیم :


🔑نکته ابتدایی این است که مدیران به این باور هستند که اگر بخواهند نرم افزار سی آر ام را در مجموعه خود پیاده سازی و نصب نمایند باید بر روی سیستم های کلیه پرسنل خود این نرم افزار نصب و راه اندازی شود ولی حقیقت امر این است که نیاز به نصب نرم افزار CRM بر روی تک تک سیستم های پرسنل نیست و کلیه افراد میتوانند با استفاده از شبکه اینترنت و یا در حالت دیگر شبکه داخلی به محیط سی ار ام با دسترسی تعریف شده ارتباط برقرار نمایند .

 

🔑یکی دیگر از مسائلی که کارفرمایان برای آنها سوال پیش آمده است این است که سی آر ام فقط بر روی PC آنها قابلیت نمایش را دارد ولی با توجه به ریسپانسیو بودن و واکنش گرا بودن سی آر ام سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر شما توانایی اجرای این نرم افزار را در کلیه پلت فرم های لپ تاپ ، موبایل ، تبلت را خواهید داشت .

 

🔑شاید تعریف و تمجدید از سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر برای کارفرمایان که آشنایی کاملی با CRM ندارند بسیار سخت باشد . هر کدام از مدیران کسب و کارهای موجود در کشور یکسری نیازمندی های اولیه و مسائلی در آینده دارند که با شرح خدمات و ویژگی های سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر میتوان این مسائل را به راحتی حل نمود .

 

🔑یکی دیگر از مسائلی که کارفرمایان برای آنها سوال پیش آمده است این است که سی آر ام فقط بر روی PC آنها قابلیت نمایش را دارد ولی با توجه به ریسپانسیو بودن و واکنش گرا بودن سی آر ام سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر شما توانایی اجرای این نرم افزار را در کلیه پلت فرم های لپ تاپ ، موبایل ، تبلت را خواهید داشت

 

ویژگی کلی در خرید نرم افزار سی آر ام CRM


در حالت کلی میتوان گفت که سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان بهین تک گستر شامل ویژگی های زیر است : جهت نیاز به  صفحه ویژگی های سی آر ام مراجعه نمایید.


امکان به روز رسانی آسان نرم افزار
یوزفرندلی بودن مناسب جهت ارتباط مناسب بین وب سایت و باشگاه مشتریان
صرفه جویی بالای کارفرمایان در تامین هزینه های جاری کارمندان در جهت خرید و نگهداری سیستم ها
عدم نیاز به نصب نرم افزار CRM بر روی تک تک سیستم های کارمندان
قابلیت نمایش مناسب نرم افزار بر روی کلیه مرورگرهای پرطرفدار ( موزیلا-کروم-سافاری-اینترنت اکسپلورر-اپرا و ...)
قابلیت دسترسی به محیط نرم افزار CRM از طریق شبکه داخلی و شبکه اینترنت
قابلیت اتصال CRM به نرم افزار و سخت افزارهای دیگر همچون سانترال، ایمیل سرویس ، وب سرویس ، فکس ، ضبط مکالمات تلفنی ، سامانه پیامکی )