مدیریت ارتباط با مشتریان CRM چیست ؟

نرم افزار سیستم ارتباط با مشتریان | اتوماسیون اداری و نرم افزار سی آر ام CRM

 
یکی از نیازمندی های هر شرکت و سازمانی مدیریت بر اطلاعات مشتریان خود یا به عبارتی سیستم ارتباط با مشتریان و سیستم ارائه کننده راهکار های یکپارچه و جامع مدیریت مشتریان و پرسنل است . نرم افزار CRM که مخفف Customer Relationship Management است نرم افزاری یکپارچه برای مدیریت ارتباط با مشتریان توسط کسب و کارها می باشد. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان بهین تک گستر به عنوان یکی از قوی ترین سیستم های ارتباط با مشتریان به زبان فارسی میتواند نیازمندی های سازمان و شرکت شما را در بخش مدیریت رفتاری و سازمانی شرکت و مدیریت پرسنل، افزایش فروش، حفظ مشتریان قدیمی، افزایش وفاداری مشتری، جذب مشتری جدید و ارائه خدمات پس از فروش کمک نماید.
 
شرکتها از CRM  می توانند سود زیادی ببرند ، زیرا  هر چه بیشتر  مشتری بفهمد  شرکت می تواند   خدمات بیشتری  را به او عرضه کند  و ارتباط  عمیق تری را به وجود آورد  .شرکتها برای دسترسی و  تعامل  به حداکثر ارزش تمام  مشتریان ، شناختن  فرد مناسب  برای هدف گیری و فروش خدمات شرکت  از سی آر ام استفاده می کنند . به اعتقاد اکثر کارشناسان  اطلاعات خوب مشتری ، یک مزیت رقابتی  برای شرکت فراهم می کند  و زمانی که یک شرکت در حال برقراری روابط نزدیک با مشتریان می باشد  ، ما نیز می بایست  منتظر  درک بالایی باشیم .  تکنولوژی تعاملی باعث میشود که  با ثبت تاریخچه و شناخت روش  زندگی هر مشتری ، بتوانیم تعامل نفر به نفر را جایگزین  تعامل با داده های آماری مشتریان کنیم .   سی آر ام  به دلیل اینکه باعث فروش بیشتر و افزایش وفاداری به مشتریان فعلی ، افزایش سود مشتری ، و سرمایه گذاری موثر شده است ، بسیار مهم و با ارزش تلقی می شود .
 
589
 +

چرخه کار ایجاد شده

962
 +

مشتریان ما

428
 +

سرویس ابری

326
 +

ماژول های سفارشی

 
 
 
 
 
 
سوالاتی که باید قبل از خرید CRM به آن توجه داشته باشیم
 
 
یکی از مهمترین عواملی که ما احتیاج به سیستم ارتباط با مشتریان پیدا می کنیم ، نیاز ما است . نیازی که در سازمان خود احتیاج داریم بر آورده شود . چرا به سی آر ام احتیاج داریم ؟
 
سوال شما موجود نیست ؟ با مشاورین ما تماس بگیرید
 
 
آیا نرم افزار شما تعداد محدودی کاربر را پشتیبانی می کند ؟

خیر، نرم افزار ما در تمامی پکیج ها به صورت نامحدود کاربر را ثبت نام میکند و محدودیتی در رابطه با تعداد کاربران و چارت های سازمانی نداریم

آیا میتوان با سی آر ام از فعالیت هر پرسنل در شرکت با خبر شد ؟

بله با سیستم گزارش دهی که در نرم افزار سیستم ارتباط با مشتریان سی آر ام تعبیه شده است در صورتی که هر کدام از پرسنل وظایف خود را به خوبی انجام ندهد به مدیری که برای آنها در سیستم نرم افزار CRMتعریف شده است گزارش دهی مینماید.

آیا برای کار با CRM بهین تک گستر احتیاج به حضور در شرکت است ؟

خیر، شما میتوانید از هر کجای دنیا با دسترسی به سامانه نرم افزار سی آر ام خود از اطلاعات ثبت شد برای شما با خبر شوید و گزارشات کاری کارمندان خود را در اتوماسیون اداری CRM دریافت نمایید.

آیا می توان به صورت آنلاین نرم افزار را خریداری نمود ؟

بله ، شما میتوانید با کلیک بر روی فروشگاه بهین تک گستر نرم افزار را به صورت انلاین خریداری کرده و متخصصین ما به صورت رایگان برای شما نصب و راه اندازی را انجام میدهند .

نرم افزار CRM شما دارای اپلیکیشن موبایل است ؟

بله ، شما می توانید با اپلیکیشن موبایل هم از راه دور اطلاعات خود را وارد سی آر ام نمایید یا به دیتابیس خود و همچنین انجام فعالیت های خود از طریق موبایل بپردازید .

آموزش شما به پرسنل شرکت ما چگونه است ؟

آموزش نرم افزار مبحث مهمی است که ما باید طبق چارت سازمانی و گردش کاری که داخل سی آر ام پیاده سازی شده است آموزش داده میشود . به طور مثال آموزش بخش بازاریابی به صورت مجزا و آموزش مدیریت به صورت دیگر است .

هزینه های نرم افزار را به چه صورت محاسبه می کنید ؟

هزینه های نرم افزار به صورت پکیج بندی و به صورت ماژول های درخواستی محاسبه می گردد . بر اساس نیاز شما پکیج مختص شما برای یتان ارسال می گردد و بعد از پرزنت و جلسه ی معرفی نرم افزار ، فرآیند پیاده سازی صورت میگیرد .

اصولا نرم افزار  مدیریت ارتباط با مشتری کمکی به سیستم ما می کند ؟

بله ، زمانی که شما در سیستم تمامی مراحل بازاریابی و فروش خود را توسط سی آر ام انجام دهید و نیاز مشتریان خود را بشناسید می توانید برای آنها کمپین تبلیغاتی به وجود آورید و فروش خود را تا 70 % افزایش دهید

شما هزینه پشتیبانی سالیانه یا هزینه پیاده سازی دریافت می کنید ؟

خیر ! شما یکبار برای همیشه هزینه را پرداخت می نمایید . پشتیبانی ما به 2 صورت انجام می گیرد . یک - به صورت تیکت و تماس تلفنی و دو - به صورت حضوری ، در صورت اینکه به ماژولی احتیاج داشته باشید یا گردش کار خاصی را بخواهید در سیستم پیاده سازی کنید هزینه به صورت نفر/ساعتی دریافت می گردد .

آیا بحث ارتقا نرم افزار و هماهنگ شدن با سیستم های دیگر مجموعه در سیستم شما وجود دارد ؟

بله ! سورس نرم افزار به صورت کاملا متن باز بوده و قابلیت تغییر و شخصی سازی وجود دارد . هسته اصلی نرم افزار به صورت باز است و قابلیت تغییر و توسعه را دارا می باشد

 

 

 

چرا شرکت بهین تک گستر ؟

 

سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر با توجه به نیازمندی مدیران قابلیت گزارش دهی لیست مشتریان، دریافت کامل گردش کار، فرصت های فروش، مدیریت و زمان بندی جلسات در هر یک از پلت فرم ها و فناوری جدیدی با امکان اتصال به کلیه افزونه ها و ماژول ها را دارا میباشد که شما را خارج از محیط شرکت حتی در مسافرت از حضور فیزیکی بی نیاز مینماید.

 

 

Finance 
ایجاد استراتژی مناسب CRM

در تجارت نوین ایران شاید بخشی از تجارت وابسته به CRM باشد و حضور یک مشاور کسب و کار در کنار شما که سالها تجربه در خصوص فضای تجارت آنلاین دارد میتواند علاوه بر مدیریت مشتریان ، هزینه های جاری؛ نگاه عمیق تری نسبت به دیگر فضا ها داشته باشد.

Finance 
راهکاری برای هر کسب و کار

با توجه به گستردگی مجموعه های تجاری بسیار کوچک و بزرگ کشور ، شرکت بهین تک گستر با ارائه راهکار های جامع و یکپارچه در خصوص میدریت ارتباط با مشتریان پلن بندی و ماژول های کاربردی ویژه ای دارد که میتواند کلیه خدمات شما را تحت الشعاع خود قرار دهد.

Finance 
چرخ شرکتتان خواهید چرخید

با تنظیم RFP متناسب با شرکت شما با کارشناسان سی آر ام خبره ما آنگونه که شایسته شماست سازمانتان را به صورت حرفه ای پیاده سای مینماییم و در کار با نرم افزار CRM به ساز و کار شرکت و سازمنتان شکلی منظم و کارآمد خواهیم داد تا با قدرتی بیشتر به سمت رقبا بشتابید.

 

 

ویژگی های سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر

 

نرم افزار به صورت تحت وب

نرم افزار ما به صورت تحت وب بوده و بر روی کلیه سیستم ها قابل اجرا است

دانلود کاتالوگ

افزایش فروش تا هفتاد درصد

تمامی موارد بازاریابی و فروش شما به صورت اتوماتیک است و توسط سیستم گزارش گیری قابل رصد است

اطلاعات بیشتر

فرم ساز پیشرفته

شما می توانید فرم های مخصوص به کسب و کار خود را با تمتم ویژگی های خاص بدون دانش برنامه نویسی بسازید

درخواست دمو

انبارداری

محصولات پیشرفته به همراه اعلام کد مخصوص کالای خود به همراه ارسال فاکتور مکانیزه کنید !

سیستم انبارداری

هسته متن باز

سورس نرم افزار ما به صورت متن باز یوده و قابلیت اتصال به دیگر نرم افزار ها و توسعه و سفارشی سازی را دارا است

تماس بگیرید

سیستم خدمات پس از فروش

شما توسط تیکت ، ارسال پیامک ، سیستم های ویپ میتوانید خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه دهید

پورتال مشتریان

طراحی گردش کار سفارشی

گردش کار مخصوص کسب و کار خود را به سادگی در سیستم پیاده سازی کنید و با باعث بهره وری بیشتر سازمان خود شوید

گردش کار چیست ؟

اتصال به سیستم VOIP

سیستم های تماس دیجیتال و دیگر ارتباطات خود را به نرم افزار متصل کنید

امکانات بیشتر

سیستم گزارش ساز

گزارشات پیشرفته کسب و کار خود را به راحتی بسازید و با قدرت کسب و کار خود را مدیریت کنید

شاخص های کلیدی

 

دموی آموزشی محیط نرم افزار CRM بهین تک گستر

 

 

 
 
استفاده از اپلیکیشن سی آر ام به صورت آفلاین

نیاز به اطلاعات سی آر ام دارید ؟ اما دسترسی به اینترنت ندارید . اپلیکیشن ما در ابتدا تمامی اطلاعات سی آر ام را در خود ذخیره می کند و باعث می شود شما در هر جایی به اطلاعات دسترسی داشته باشید و بعد از اتصال به اینترنت تمامی آنها به سی آر ام انتقال پیدا می کند .

ارسال پیغام به دیگر افراد

شما میتوانید پیغام و مطالب دیگر را به کاربران ارجاع داده و با دیگر افراد سی آر ام در ارتباط باشید . برای دیگر کارمندان فعالیت تعیین کنید ، گزارش بگیرید ، در تمامی دیوایس ها ، اندروید و آی او اس ، سی آر ام در کنار شماست .

یکی از بهترین اتفاقات من کار با اپلیکیشن بهین تک بود ، که به راحتی می توانم تمامی اطلاعات سی آر ام را روی موبایلم داشته باشم ، بسیار حساب شده به تمامی فعالیت هایم در سی آر ام می رسم

— مهندس درویش - مدیریت محترم تجهیز صنعت

 

 

اپلیکیشن موبایل با اتصال به سی آر ام بهین تک گستر فصل جدید از فروش را برای شما رقم میزند .

کاربران شما می توانند تمامی فعالیت های خود را از طریق اپلیکیشن انجام و توسط شما رصد شود

App

درخواست جلسه حضوری بابت پرزنت CRM

لطفا برای درخواست جلسه معرفی نرم افزار سی آر ام اطلاعات خود را وارد نمایید

 

 

 

B2ap3 Large Travel Agency Success Checklist

استفاده از سی آر ام در آژانس های هواپیمایی

یکی از اصولی ترین و مهمترین فعالیت هایی که در حوزه مدیریت آژانس های هواپیمایی باید به آنها توجه داشته باشید را میتوانیم ارتباط صحیح با مشتریان بدانیم.در ادامه این مطلب قصد داریم برای شما اطلاعات و همچنین محصولاتی را معرفی کنیم که علاوه بر همراهی شما در برقراری ارتباط با مشتری آژانس های هواپیمایی و شیوه  های نظارت بر آنها کمک های شایانی را در بر بگیرد.

اما پیش از بررسی هر امری و هر سیستم برای شما به بررسی نکته هایی درباره شیوه های مدیریت آژانس هواپیمایی خواهیم پرداخت. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.در ادامه شما به بررسی 20 نکته کلیدی در مدیریت آژانس هواپیمایی خواهیم پرداخت.

 

۱٫ تخصص

تعداد محدودی مقصد یا فعالیت را انتخاب و در زمینه آن تخصص پیدا کنید. امروزه مشتریان از طریق اینترنت، بیشتر به اطلاعات سفر دسترسی دارند و زمانی از آژانس های مسافرتی یاری می طلبند که اطلاعات تخصصی نیاز داشته باشند.

 

 

۲٫ سفارشی سازی

خود را از خدمات آنلاین سلف سرویس و سیستم های “خودت انجام بده”

متمایز کنید و به جای آن با استفاده از اینترنت، تلفن و ملاقات حضوری، خدمات سفارشی ارایه دهید.

 

 

۳٫ ارایه لیستی از تجارب منحصر بفرد و دسترسی های خاصی

مهم ترین کاری که آژانس های مسافرتی انجام می دهند، فروش تجربه ها است. هرچه این تجربه منحصربفرد تر باشد، شما ارزش بیشتری را ایجاد کرده اید. هرچه به مشتریان رویدادهای خاص تری را پیشنهاد دهید، متمایزتر خواهید بود.

 

 

۴٫ پیچیده باشید

مشتریان یک سفر ساده (مثلاً یک سفر مستقیم از تهران به اصفهان) را خودشان نیز می توانند برنامه ریزی کنند. مسافران از آژانس ها، سفرهای پیچیده (سفرهای

بین المللی، کشتی های تفریحی، قطار و حتی بالن) می خواهند. تخصص خود را بیشتر بر سفرهای پیچیده متمرکز کنید.

 

 

۵٫ به دنبال بازارهای ثروتمند باشید

بازار خود را به دو نوع از گردشگران تقسیم کنید: آنها که پول بیشتری نسبت به اوقات فراغت دارند و آنهایی که اوقات فراغت بیشتری نسبت به پول دارند. شما باید برای جذب گروه اول به رقابت بپردازید. مسافرانی که پول بیشتری نسبت به اوقات فراغت دارند برای آژانس هایی که متخصص هستند و تمامی امور را به درستی مدیریت می کنند، ارزش قایل می شوند.

 

 

۶٫ به جای گرفتن کمیسیون با نرخ های خالص کار کنید

باید به دنبال گرفتن نرخ های خالص از عرضه کنندگان به جای نرخ های کمیسیون دار باشید، این کار به شما انعطاف پذیری و جریان نقدینگی بهتری می دهد.

 

 

۷٫ پیوسته از خود بپرسید: آیا من بهترین ارزش را ارایه می دهم؟

بازار پیوسته تغییر می کند. آیا برای تمامی محصولات و خدماتی که پیشنهاد می دهید، نرخ های رقابتی ارایه می دهید؟ آیا راهبردهای متنوعی را برای اینکه مشتریانتان بیشترین ارزش را دریافت کنند، اتخاذ می کنید؟

نرم افزار سی آر ام در آژانس های هواپیمایی

 

 

۸٫ جایگاه خود را بشناسید

اگر یک مشتری در مورد جایگاهتان از شما بپرسد “در مورد خودتان و آژانستان صحبت کنید” یا “چه چیزی شما را از دیگر آژانس ها متمایز می کند؟” یا ” ۳ نکته مهم در مزیت رقابتی شما چیست؟” می توانید با تسلط کامل به او جواب دهید؟

 

 

۹٫ مهارت های فروش خود را در راستای “یک مشاور سفر قابل اعتماد” ارتقا دهید

یک آژانس مسافرتی باید در زمینه سفر مشاوره دهد. بیشتر آژانس ها اگر به عنوان یک مشاور قابل اعتماد شناخته شوند، فروششان بیشتر می شود و این به معنی مهارت در ایجاد ارتباط و اعتماد، به جای مهارت در فروش با فشار می باشد.

 

 

۱۰٫ یک شهرت و برند قابل اعتماد بسازید

در رسانه ملی یا روزنامه های محلی گزارشی از خود ارایه دهید. گواهینامه های کیفیت و استاندارد کسب کنید. از مشتریانتان بخواهید که در LinkedIn نظرشان را بگویند یا گزارشی از شما ارایه دهند. با مطالبی که گردشگران حرفه ای درباره شما می نویسند، شهرت کسب کنید.

 

 

۱۱٫ یک وبسایت خوب داشته باشید

بسیاری از آژانس ها وبسایتی دارند که برای آنها زیان آور است. وبسایت آژانس های مسافرتی به ۳ چیز کلیدی نیاز دارند: طراحی خوب + محتوای جذاب + قابلیت نگهداری و به روز رسانی خوب. اگر یک طراح وب و مدیر وبسایت خوب ندارید، از سرویس هایی نظیر Intuit Websites و HP LogoWorks استفاده کنید.

سی آر ام در آژانس های هواپیمایی

 

 

 

۱۲٫ به شدت پاسخگو و در دسترس باشید

حتی زمانیکه شما در دفتر نیستید، از یک تلفن گویا برای پاسخگویی و معرفی وبسایت، ایمیل و رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

 

 

۱۳٫ کارایی فرآیند ها را بهبود ببخشید

بیشتر آژانس ها فرصت هایی زیادی دارند که در فرایندهای عملیاتی شان کاراتر باشند. مثلاً زمانیکه طول می کشد تا برنامه سفر مرسوم یا قیمت یک تور را آماده کنند. سعی کنید در آماده سازی پکیج ها زمان را به حداقل برسانید.

 

 

۱۴٫ بدانید که چه زمانی باید قیمت را بگویید

زمان مناسب برای گفتن و ارایه قیمت و نرخ ها شیوه و دستور مشخصی ندارد و آن را باید بر اساس انواع مختلف مشتری تطبیق داد.

 

 

۱۵٫ صفحات اجتماعی فعال در وب داشته باشید

در کسب و کارهای گردشگری، صفحات وب بسیار مفید هستند. مشتریان خود را به باشگاه طرفداران خود بیاورید و از آنها بخواهید که در مورد خدمات شما مطلب بنویسند. به آنها اطلاعات و نکاتی را در مورد سفر ارایه دهید. شبکه های اجتماعی مکان مناسبی برای فروش نمی باشند، بلکه باید برای جذب طرفداران،

اطلاع رسانی و مشارکت آنها مورد استفاده قرار گیرند.

 

 

۱۶٫ از مشاوران و همکاران برای جذب مشتریان جدید استفاده کنید

اگر نمی توانید به طور کامل به امور بازاریابی رسیدگی کنید، از یک شرکت مشاوره بازاریابی کمک بگیرید و امور بازاریابی را به آنها واگذار کنید و با خیال راحت روی فروش تمرکز کنید.

 

 

۱۷٫ مهارت های نامه نگاری و ایمیلی خود را ارتقا دهید

بسیاری از مشتریان ارتباط ایمیلی را ترجیح می دهند. نامه نگاری خوب یک مهارت فروش می باشد که موجب افزایش اعتماد و ارتباط نزدیکتر می شود. در کلاس های مهارت نامه نگاری شرکت کنید و مهارت های مذاکره در فروش خود را ارتقا دهید.

 

 

۱۸٫ در اولین پاسخ به مشتری قوی ظاهر شوید

اولین تماس شما با یک مشتری جدید بسیار مهم است، چه تلفنی باشد، چه ایمیلی. به خوبی تحت تاثیر قرار دادن، نقش مهمی در موفقیت در فروش ایفا می کند.

 

 

۱۹٫ تور نفروشید، بلکه تخصص بفروشید

نرم افزار سی آر ام در آژانس های هواپیمایی

بسیاری از آژانس ها اقدام به تبلیغ تورهایشان بر روی وبسایت می کنند و از طریق ایمیل اطلاع رسانی می کنند، این کار را همه به راحتی می توانند انجام دهند. برای ایجاد تمایز شما باید تخصص و خدمات سفارشی خود را معرفی کنید.

 

 

۲۰٫ همیشه تغییرات را مدیریت کنید

صنعت گردشگری پیوسته در معرض تغییر قرار دارد. از نمونه های موفق الگوبرداری کنید و فرآیندها و روش های جدید را یاد بگیرید. هیچ وقت فریب قدمت و گستردگی فعالیت خود را نخورید.

با همه این تفاسیر شما به سیستمی بسیار کار آمد برای مدیریت ارتباط با مشتری و همچنین مدیریت کارمندان خود نیاز دارید.شرکت بهین تک گستر به عنوان برترین شرکت در ارائه سیستم های اداری برای شما شرایطی را فراهم کرده است که میتوانید با استفاده از آن کسب و کار را برای خود نظام مند تر و موفقتر کنید.

 

شما می توانید با استفاده از اتوماسیون اداری بهین تک گستر تمامی موارد بازاریابی ، فروش ، ارتباط با مشتری ، پشتیبانی ، تیکت و مالی و .... توسط یک نرم افزار به راحتی استفاده نمایید ! . شما همچنین نظارت کامل بر تمامی پرسنل خود دارا هستید که پتانسیل آژانس شما در بالاترین حد ممکن برسد .مدیریت گزارشات کامل را در دست دارد و تمامی موارد به صورت مکانیزه است !

 

در هرجا و با هر فناوری در کنار شما هستیم

جهت مشاوره و درخواست جلسه پرزنت با ما تماس بگیرید

 

به عقیده ی "ادموند تامپسون "  45 درصد از موفقیت CRM  به  رهبری کلان سازمان ، 40 درصد  از آن به مدیریت اجرایی پروژه و فقط 15درصد به نرم افزار یا  تکنولوژی بستگی دارد . بنابراین نرم افزار  سی آر ام علاوه براین که اطلاعات را دسته بندی می کند و در اختیاران مدیران قرار می دهد،  نوعی عمل کردن و  بودن نیز می باشد  .  CRM    نرم افزاری تحلیلی و مجهز است که اطلاعات مشتریان شرکت را جمع آوری و منظم می کند ، آنها را دقیقا تحلیل وبررسی می کند و بعد از نتیجه گیری صحیح ارتباطی قوی با مشتریان برقرار می کند . نرم افزار سی آر ام به هر آنچه که  کارشناسان بازاریابی شرکت درباره ی  مشتریان می دانند نظم می دهد تا دید فروشندگان را نسبت به آن ها وسیع کند .

 

دانلود کاتالوگ

Device Mock Up 323223

برخی از تجارب و مشتریان ما

  • n 3
  • n 2
  • n 14
  • 27
  • n 22
  • 25
  • n 6
  • 23
  • n 4
  • 20
  • n 8
  • n 5
  • n 13
  • n 10
  • n 9
  • n 7
  • n 12
  • n 11
  • n 20
  • n 21
  • n 23

نظرات مشتریان

 

دقت بالا و راحتی در عین حال گزارش گیری بسیار دقیق از مواردی بود که اطمینان خاطر من را نسبت به شرکت بهین تک گستر جذب کرد
انبار کانتینری و مدیریت پرسنل از ویژگی های بارز سیستم مدیریت بهین تک گستر است که تمامی فعالیت های سنتی من را رو به حالت سیستمی آورده ، حتی هرجای دنیا قرار داشته باشم انگار که در دفتر کارم هستم
فارم های مرغداری و ارسال گزارشات ما به صورت دستی انجام می شود اکنون با سیستم بهین تک گستر تمامی موارد به صورت سیستم انجام میپذیرد و تمامی مراغداران من رضایت کامل را دارند . سیستم ارتباط با مشتری قوی باعث افزایش فروش من در تمامی نقاط ایران شد
دکتر نوید شایان, مدیریت شرکت زرین دانه پارس

جهت مکان یابی کلیک نمایید